1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Totul despre Filtrul de Particule - DPF - curatare - inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de BlackW0lf, 6 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Salut...in urma cu cateva luni am facut DPF OFF si scoaterea fizica a filtrului,intradevar masina da mai mult fum negru dupa dar nu e problema ca e normal sa dea fara filtru...Dar de cand am DPF OFF masina are momente(2-3)ori pe luna cand la relanti scoate un fum alb/albastrui pana se incalzeste motoru iar dupa dispare....Sa nu fie resoftata bine?E normal sa dea asa fara filtru?
    Am turbina noua,egr nou injectoare impecabile,ulei manca foarte putin,chiuloasa e schimbata,antigel e la nivel....chiar nu mai stiu ce sa fac cu ea...peste tot unde am fost a zis ca e totul perfect
     
  2. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai..ce mama softului sa-i pui,daca teava e goala de la galerie pana-n spate.
    Tobele nu retin fumul.Oricum ar fi,din amestecul aer-motorina,rezulta FUM.D-aia exista catalizator sau DPF.
    Asta e,n-ai ce sa-i faci. Oricum,anularea lui este o tiganeala "made in romania".
    Am incercat si eu operatia si nu mi-a placut deloc zgomotul si fumul care era ca la tine,la ralanti daca stateam 2 min pe loc sau la pornire.Am incercat si eu vreo 3 softuri. Cel mai bun facea ca la tine.Nu-ti mai zic cum mirosea-n masina..
    E 350 euro unul nou(probabil nu OEM). Ala original,nu te poti apropia. E porno pretul..
    Cumparam direct nou(350 euro),daca stiam ca exista la preturi omenesti. Asa ca m-am pricopsit cu unul SH,care merge super ok deocamdata.
    Daca iti permiti,pune filtrul la loc. Bafta.
     
    Ultima editare: 11 Iul 2013
  3. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Ms de sfat...filtru e pus pe masina dar e spart tot din el...
    As putea in locul lui sa i montez un catalizator normal?
    I mi poti spune pretul la unu nou si unu sh?
     
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Unde am intrebat,mi-au cerut 200 de euro pe un catalizator de 2.0 tdi SH. Cred ca se poate adapta pe masina. Totusi,cauta unul de 1.9 tdi. Cred ca e la jumatate de pret si e la fel.
    Cum aud astia de Audi cum dubleaza preturile la dezmembrari. Senzorii nu-i mai pui la loc,ca nu ai unde pe catalizator. Oricum,ECU nu mai stie de ei..

    Sunt curios daca in filtru nu e si un catalizator,care poate fi lasat intreg.
     
  5. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Nu a avut catalizator in filtru de particule...Senzorii sunt la locu lor dar sunt egali cu 0 ca am scos din soft DPF....Daca reusesc sa montez un catalizator normal mai trebuie umblat iar la soft?In 2 sapt ajung in tara si ma apuc de treaba...
     
  6. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Softul ramane asta pe care il ai. Adica cel fara dpf. Chiar daca nu vine exact catalizatorul,un sudor ti-l poate adapta fara probleme.
     
  7. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Ms de sfat...o sa te anunt dupa ce termin...
    Am uitat sa ti spun ca in urma cu o luna aveam egr vechi pe masina si am improvizat o tablita cu 5 gaurele iar in perioada aia nu dadea gram de fum la relanti si foarte putin in mers...
    Probleme cu fumu la relanti a inceput iar cand am pus egr nou si i am scos tablita...
    Oricum ar fi bn daca as putea monta un catalizator...trebuie pus in locu la DPF?Sau merge adaptat oriunde?
     
  8. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Trebuie adaptat in locul DPF-ului.De fapt,acolo si e montat la cele fara filtru. Asa scapi si de zgomotul pe care-l face filtrul gol.
    La mine dupa 120 km/h, trebuia sa vorbesc tare in masina.. Ce mai, la deal la vale,fara DPF mi se parea un dezastru masina. Cu un catalizator ar trebui sa fie ok.
    EGR-ul ar trebui sa-l ai anulat din soft. Eu am incercat si cu EGR ON,insa fuma ca un ARO masina fara DPF.
    Acum e ON,pentru ca am softul original. Merge super masina. O iubesc din nou..:)
     
    Ultima editare: 16 Iul 2013
  9. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Pai la mn nu e anulat egr...doar DPF...O sa incerc sa pun catalizator cu egr on sa vad daca merge bn,sper sa mearga ca sapt trecuta am dat 200 euro pe egr...La mn nu e asa mare zgomtu,se aude putin mai tare la relanti... dar in mers nimic
     
    Ultima editare: 17 Iul 2013
  10. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Se aude..ca-i aceiasi masina. Oi fi eu mai sensibil :). Daca-i pui catalizator,lasa EGR sa functioneze. Mai ales ca e nou. Iarna te ajuta ceva gaze fierbinti introduse in motor.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    salut , imi spune cineva daca cu VAG se poate face procedura de reginerare a DPF-lui, si cum se face, merci.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia de-aici Auras :)
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Dacă te "bagi' Auras, sa ne spui și noua cum a mers treaba, ce-ai găsit înainte, ce a rămas după (sa speram 0% :) ), cum s-a comportat mașina pe toată durata operatiunii, etc.
    Eu tot vreau sa vad măcar concentrația, dar nu mai reușesc. Oare se poate tot din acel "loc" de se da comanda pt. regenerare? Adică poate arata înainte încărcarea?
    La reprezentanta, am scris eu pe aici, m-a băgat în ceata programul lor. Nu trebuia regenerare, dar gradul de încărcare nu era în "%", ci în grame de cenușă. O fi bine și așa, nu zic nu, dar parcă aș sa vad și în procente.
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Gaby , nu este pentru mine ca eu nu am DPF - merci domnului:):), e pentru un amic care are a4 din 2009.
    merci Nucu:thumbs-up:
     
  15. S-line 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2008
    Locație:
    Around
    Masina:
    A4 2.0TDI
    Foarte bine ai facut. Cine spune ca nu scoate fum(indiferent de soft) fara DPF vorbeste pe langa subiect. Vorbesc din ce am vazut, nu din ce am auzit.
     
  16. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Stie careva diametru la evacuare in zona filtrului de particule la un audi a4 b7 2.0 tdi BPW?
     
  17. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Masor eu diseara. Am dpf-ul vechi in garaj.
     
  18. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Are 5 cm diametru exterior,partea dinspre turbo. Cealalta are 5.6 cm. Astea sunt masurile la tevi(alea scurte care ies din filtru) nu la flanse.
     
  19. AlexVTI

    AlexVTI 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    BMW X3 3.0sd 2007
    Variantele de 1.9TDi PD si 2.0TDi PD cu DPF nu au catalizator. Daca se anuleaza DPF-ul atunci ramane traseul de evacuare gol si funinginea este aruncata direct afara. Cred ca cea mai buna solutie este inlocuirea DPF-ului cu un catalizator de la modele fara DPF. Cam asa arata DPF-ul la A4 B7 2.0TDI.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iul 2013
  20. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Sal,in sfarsit am reusit sa montez un catalizator pe masina...Inca nu sunt multumit de rezultat si tocmai de aceea va cer parerea...Catalizatoru a fost montat in spatele la DPF care este(scos din soft+scos fizic),masina inca mai scoate fum la plecari de pe loc sau la ture mari,cei drept nu ca inainte dar ma asteptam sa nu mai scoata cat sa vad in oglinda...
    Cei de la service au spus ca 1 sapt o sa scoata fum iar dupa ce se curata toba nu o sa mai scoata...e adevarat?sau au spus asa doar ca au luat banii?Catalizatoru este nou(sigma 650 lei cu montat)...


    http://postimg.cc/image/vbqvm5d25/
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta