1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Transfer injectie monopunct pe sistem carburator

Discuție în 'Modele clasice' creată de tm_09_bul, 4 Feb 2009.

  1. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    un alt carburator nu ai incercat?e cea mai simpla solutie.
     
  2. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    A fost primul lucru insa, nici unul nu s-a dovedit a fi mai bun decat ce am eu. Mai exact am gasit asemanatoare carburatoarele si nu la fel ca al meu nici unul ... :(( Deci el merge exceptional. Am mers 180 km/h cu ea , pe autobanda cred k mere cat are in bord k are unde sa se intinda, insa problema e cu relantiul care nu e bun deloc... Masina tremura toata pe relanti.Singurul compromis kre lam facut e fost sa maresc relantiul 1000 -1100 rot la minut, insa se simte k nu merge rotund
    Stiu k e din carburator, deoarece la celalallte care leam incercat nu am avut problema asta :(( era problema k nu mergea masina mai mult de 80 km / h blana :))
    Deci dk stiti de vreoun carburator pt motor RU din '88 astept mesaje de la voi . Mersi !@
     
  3. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Ai PM de la mine.;)
     
  4. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    carburator -> mono jetronic/motronic

    Pt tm_09_bul
    Motorul PM (1.8 66kw) a fost intr-adevar cu monojetronic(pana prin '90) sau monomotronic('90-'91). Sigur ca motronicul e mai bun, dar ai nevoie si de ceva piese in plus (senzor de detonatie, cabluri etc). Pt oricare din sisteme ai nevoie de :
    - unitate injectie (injector central,supapa reglare etc)
    - ECU + cabluri
    - lambda
    - senzor hall (nu stiu daca motorul tau are g40)

    Eu am avut un 80 1.8s cu PM monojetronic si am si ceva documentatie (in format electronic numai in germana). Daca te apuci de treaba asta si ai nevoie de lamuriri - cd_contact@yahoo.com. Spor.
     
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Al lui are senzor HALL singura problema e ca Delcoul lui are avans centrifugal si vacuumatic . Acestea se pot "neutraliza" sau schimba delocul cu unul de pe un VW (ce se gaseste mai des : GOlf 3 Passat 3sau 4 , Vento).
     
  6. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    O injectie mecanica este si va fi greu de tinut in parametri.Injectoare care curg dupa oprirea motorului,warm up regulator,pompa de benzina care ba merge,ba nu mai merge deci e bine de pus una noua.Costurile sunt foarte mari.
    Daca te uiti atent,am postat undeva ca am gasit un audi 90 de pe care am luat injectia.
    Dar trebuie si galeria,si vacumi,etc.Este greu de reparat un audi care are deja o injectie din asta,ce sa mai vorbim de o adaptare.
    SE POATE FACE dar NUMAI DIN PASIUNE.

    Carburatorul reparat e cea mai viabila solutie.
    Ai manual de fabrica?
    Vreau un cod motor,un an de fabricatie si iti scot pdf-uri din program cu tot carburatorul.
    Desfaci,verifici,compari,inlocuiesti.
    Cine ti-a reglat carburatorul?vezi ca nenea batranu bajbaie la dacie ceva dar sunt sigur ca nu a stat 1 saptamana cu poze si date tehnice in fata si sa refaca totul.Daca statea,nu aveai probleme nu?:uhm:
    Trebuie de vazut si "socul" cum este: pe baza lichidului de racire,cu cablu...si asta are o mare importanta.

    Deci:an fab,cod motor
     
    Ultima editare: 9 Mar 2009
  7. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    Mai Bogdan, ce sa zic , nici eu nu stiu cati mecanici siau bagat manutele in carburator. Ultimu am fost eu :D dar pot spune k am pastrat si sprintu si am redus din trepidat la relantiu. Dar orice ajutor e binevenit :) asa ca am asa Audi 80 1.8 1796 cmc , an fabricatie 1988 si tip motor RU . Carburator Pierburg cu 2 camere de ardere. Astept documentatia ! Hai noroc
     
  8. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Nimic nu imi arata la audi 80.
    Are cineva elsa sa verifice?
    Posteaza te rog la manuale de reparatii si roaga pe cineva sa incerce in elsavin sa caute modelul.
    De pe net daca muncesti 2-3 zile tot gasesti un manual despre carburatie.
    Incerc si eu ca ma intereseaza.
     
  9. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Parerile despre injectia mecanica sunt impartite. Dar oricum, injectia monopunct care poate inlocui Pierburgul tau NU E MECANICA. Injector central electromagnetic, relanti cu stepper etc. ... n-are nicio legatura cu K/KE-Jetronic cu care il confunda pasbogdan.
    Normal ca cel mai simplu ar fi sa rezolvi fara sa schimbi carburatorul, dar daca te hotarasti sa faci o schimbare (fara sa iei alt motor) atunci un monojetronic e cea mai viabila solutie.
     
  10. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Documentatie carburator

    Am 2 documente despre reglaj,reparatii. Gasesti pierburgul in ambele. Problema e ca au 1.5MB respectiv 2.8MB. Le trimis pe mess cui ii trebuie (yahoo id: cd_contact).
     
  11. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
  12. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Stai putin , Pierburg ???

    Pt tm_09_bul

    Tu esti sigur ca ai Pierburg pe masina? Cartile mele spun ca motorul RU are Keihin II. Pierburg a avut numai PP-ul de 1.6. Atasez tabelul in care ma uit.
     
  13. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    Sigur nu sunt, dar am vazut inscriptia stantata pe el
     
  14. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    Mersi , hai k maine ma pun pe el sa vad ce ii fac :D
     
  15. doctoru 2 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    cernavoda
    Masina:
    audi1600 1980
    ce turatie in relanti ai 900 r/m? jigleru de relanti este bine strins.daca da atunci desfal un pic cu motoru pornit is vezi ce se intampla
     
  16. doctoru 2 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    cernavoda
    Masina:
    audi1600 1980
    vezi scanteia cu bujiile scoase sa fie zgomotoasa si albastrie vioaie. cu motoru turat poate sa mearga dar in ralanti nu ,daca ai platina vezi daca este buna
     
  17. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    ce face scanteia la bujie sa fie zgomotoasa si puternica - albastra vioaie ?
     
  18. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    O stare buna a sistemului de aprindere determina scanteia bujiei sa fie puternica,albastru intens;aici ma refer la bobina,delco(capac,lulea),fise si bujii.Succes
     

Distribuie pagina asta