A fost primul lucru insa, nici unul nu s-a dovedit a fi mai bun decat ce am eu. Mai exact am gasit asemanatoare carburatoarele si nu la fel ca al meu nici unul ... ( Deci el merge exceptional. Am mers 180 km/h cu ea , pe autobanda cred k mere cat are in bord k are unde sa se intinda, insa problema e cu relantiul care nu e bun deloc... Masina tremura toata pe relanti.Singurul compromis kre lam facut e fost sa maresc relantiul 1000 -1100 rot la minut, insa se simte k nu merge rotund Stiu k e din carburator, deoarece la celalallte care leam incercat nu am avut problema asta ( era problema k nu mergea masina mai mult de 80 km / h blana ) Deci dk stiti de vreoun carburator pt motor RU din '88 astept mesaje de la voi . Mersi !@
carburator -> mono jetronic/motronic Pt tm_09_bul Motorul PM (1.8 66kw) a fost intr-adevar cu monojetronic(pana prin '90) sau monomotronic('90-'91). Sigur ca motronicul e mai bun, dar ai nevoie si de ceva piese in plus (senzor de detonatie, cabluri etc). Pt oricare din sisteme ai nevoie de : - unitate injectie (injector central,supapa reglare etc) - ECU + cabluri - lambda - senzor hall (nu stiu daca motorul tau are g40) Eu am avut un 80 1.8s cu PM monojetronic si am si ceva documentatie (in format electronic numai in germana). Daca te apuci de treaba asta si ai nevoie de lamuriri - cd_contact@yahoo.com. Spor.
Al lui are senzor HALL singura problema e ca Delcoul lui are avans centrifugal si vacuumatic . Acestea se pot "neutraliza" sau schimba delocul cu unul de pe un VW (ce se gaseste mai des : GOlf 3 Passat 3sau 4 , Vento).
O injectie mecanica este si va fi greu de tinut in parametri.Injectoare care curg dupa oprirea motorului,warm up regulator,pompa de benzina care ba merge,ba nu mai merge deci e bine de pus una noua.Costurile sunt foarte mari. Daca te uiti atent,am postat undeva ca am gasit un audi 90 de pe care am luat injectia. Dar trebuie si galeria,si vacumi,etc.Este greu de reparat un audi care are deja o injectie din asta,ce sa mai vorbim de o adaptare. SE POATE FACE dar NUMAI DIN PASIUNE. Carburatorul reparat e cea mai viabila solutie. Ai manual de fabrica? Vreau un cod motor,un an de fabricatie si iti scot pdf-uri din program cu tot carburatorul. Desfaci,verifici,compari,inlocuiesti. Cine ti-a reglat carburatorul?vezi ca nenea batranu bajbaie la dacie ceva dar sunt sigur ca nu a stat 1 saptamana cu poze si date tehnice in fata si sa refaca totul.Daca statea,nu aveai probleme nu? Trebuie de vazut si "socul" cum este: pe baza lichidului de racire,cu cablu...si asta are o mare importanta. Deci:an fab,cod motor
Mai Bogdan, ce sa zic , nici eu nu stiu cati mecanici siau bagat manutele in carburator. Ultimu am fost eu :D dar pot spune k am pastrat si sprintu si am redus din trepidat la relantiu. Dar orice ajutor e binevenit asa ca am asa Audi 80 1.8 1796 cmc , an fabricatie 1988 si tip motor RU . Carburator Pierburg cu 2 camere de ardere. Astept documentatia ! Hai noroc
Nimic nu imi arata la audi 80. Are cineva elsa sa verifice? Posteaza te rog la manuale de reparatii si roaga pe cineva sa incerce in elsavin sa caute modelul. De pe net daca muncesti 2-3 zile tot gasesti un manual despre carburatie. Incerc si eu ca ma intereseaza.
Parerile despre injectia mecanica sunt impartite. Dar oricum, injectia monopunct care poate inlocui Pierburgul tau NU E MECANICA. Injector central electromagnetic, relanti cu stepper etc. ... n-are nicio legatura cu K/KE-Jetronic cu care il confunda pasbogdan. Normal ca cel mai simplu ar fi sa rezolvi fara sa schimbi carburatorul, dar daca te hotarasti sa faci o schimbare (fara sa iei alt motor) atunci un monojetronic e cea mai viabila solutie.
Documentatie carburator Am 2 documente despre reglaj,reparatii. Gasesti pierburgul in ambele. Problema e ca au 1.5MB respectiv 2.8MB. Le trimis pe mess cui ii trebuie (yahoo id: cd_contact).
pagina asta este un fel de paine si cutit.http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_carb Hai ca-l rezolvi
Stai putin , Pierburg ??? Pt tm_09_bul Tu esti sigur ca ai Pierburg pe masina? Cartile mele spun ca motorul RU are Keihin II. Pierburg a avut numai PP-ul de 1.6. Atasez tabelul in care ma uit.
ce turatie in relanti ai 900 r/m? jigleru de relanti este bine strins.daca da atunci desfal un pic cu motoru pornit is vezi ce se intampla
vezi scanteia cu bujiile scoase sa fie zgomotoasa si albastrie vioaie. cu motoru turat poate sa mearga dar in ralanti nu ,daca ai platina vezi daca este buna
O stare buna a sistemului de aprindere determina scanteia bujiei sa fie puternica,albastru intens;aici ma refer la bobina,delco(capac,lulea),fise si bujii.Succes