1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Transformare Modificare Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro in Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de B 26 VAM, 28 Sep 2013.

  1. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    Desi sunt un membru destul de vechi pe acest forum si inca nu mi-am prezentat masina, m-am decis sa incep cu ceva mai interesant si anume, sa va prezint transformarea unui Audi A4 B6 2.5 TDI Quattro in B7 3.0 TDI Quattro S-line.

    Piesele necesare pentru acest upgrade sunt urmatoarele:

    EXTERIOR

    -trager
    -faruri Bi-xenon
    -bara fata S4 B7
    -grila centrala RS4 B7
    -proiectoare
    -capota
    -aripi fata
    -usi fata

    -stopuri
    -bara spate S4 B7
    -fusta bara spate S4 B7
    -portbagaj S4 B7
    -aripi spate
    -usi spate

    -senzori parcare fata-spate
    -geamuri lateral fabricatie 2006 in stare mult mai buna
    -parbriz nou (incalzit SAU heliomat, ramane de vazut)
    -pahet crom sau gri mat in genul celui de pe RS4
    -jante RS4 18" originale 7,5J ET21
    -oglinzi S4 originale
    -bandouri usi S4 orginale


    INTERIOR

    Aici in mod normal nu sunt mari diferente dar avand in vedere starea jalnica a interiorului si lipsa optiunilor voi inlocui/adauga urmatoarele chestii:

    -scaune+banchete S-line
    -pachet ornamente interioare aluminiu sau carbon(nu folie).
    -navigatie RNS-E
    -volan S-line de A3(cu comenzi)
    -schimbator de A3 sau A5
    -consola centrala inlocuita datorita uzurii celei existente
    -butoane geamuri inlocuite
    -buton START ENGINE RS4
    -bloc lumini inlocuit cu unul cu functia AUTO urmand sa il fac 100% functional
    -centuri de siguranta
    -airbag volan (dual-stage)
    -airbag pasger (dual-stage)
    -oglinda retrovizoare antiorbire bineinteles tot 100% functionala.
    -oglinzi laterale antiorbire, electrice, incalzite si rabatabile electric.
    -torpedou refrigerat(pastrand torpedoul actual)
    -pilot automat
    -leduri ALBE interior
    -pachet lumini interioare(picioare+usi)
    -guri de ventilatie iluminate
    -sistem de sunet BOSE
    -incalzire in scaune
    -plafon+stalpi retapitati cu alcantara(ramane de vazut)

    Si datorita faptului ca acest B6 nu are BOSE, guri ventilatie iluminate, scaune incalzite, si airbag-uri dual-stage, si fiind si diferente la instalatia electrica la stopuri, sunt foarte tentat sa ii schimb intreaga instalatie electrica cu una de B7 pe care am achizitionat-o deja si care are toate cele 4 optiuni mai sus mentionate.

    MECANICA

    -motor+anexe
    -cutie viteze
    -grup spate
    -torsen generatia T3 60:40
    -cardan
    -suspensie S-line
    -bare de torsiune
    -discuri+etrieri de 3.0 TDI
    -evacuare 3.0 TDI
    -caseta de directie cu SERVOTRONIC
    -unitate de ABS: B7-le avand o generatie mai noua.
    -ambele intercoolere

    Vor mai fi multe alte mici detalii care nu mi le amintesc acum pe toate dar o data cu avansarea proiectului le veti vedea si astept parerea voastra.

    Si niste poze cu masina in momentul de fata, fara motor si cutie si fara usile de pe dreapta care le-am vandut dar cu o prima modificare si anume suspensia de S-line:
     
    Ultima editare: 28 Sep 2013
  2. reptyle5

    reptyle5 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8p,1.4 tfsi ,2010
    Interesant proiect ! Bafta multa,sper sa iasa exact cum iti doresti !
     
  3. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    Multumesc!
    Sunt sigur ca o sa iasa cum trebuie.
     
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ehe, la ce te-ai inhamat, n-o sa fie deloc simplu si nici ieftin cu toate ca masina de baza pare a fi in stare critica si banuiesc ca nu a costat prea mult. Dar banuiesc ca nu faci treaba asta cu gandul la costuri, ci din pasiune sau din dorinta de a face ceva altfel, deci iti urez mult succes si sa ne tii la curent cu evolutia, cu cat mai multe poze, cu siguranta o sa avem multe de invatat din treaba asta. ;)
     
  5. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    Multumesc t_qua77ro!
    Stiu ca nu o sa fie simplu, masina de baza a fost un A4 2.5 TDI Q 179cp cod motor AKE (banuiesc ca stie toata lumea problemele cu axele cu came) pe care fostul proprietar a lovit-o frontal.
    Am fost bucuros de faptul ca masina in trecut nu a fost lovita in asa fel incat sa se fi umblat la structura caroseriei deci lovitura din fata pentru mine nu e foarte importanta avand in vedere ca am luat-o special sa o modific, acesta lovitra si uzura motorului chiar scazandu-i pretul la 2000e.
    Iar referitor la costuri, chiar o fac gandindu-ma in primul rand la faptul ca imi fac o masina aproape de la zero si iese asa cum vreau fara absolut nici un defect ascuns si cu tot ce imi doresc pe ea si in al doilea rand la costuri dar asta conteaza foarte putin avand in vedere faptul ca avand chestia asta in cap de mai mult timp, am avut timp sa strang piese pe niste preturi foarte bune si investind putin cate putin, in momentul de fata avand cam 85% din piesele enumerate mai sus.
    Cu siguranta ca am sa va tin la curent cu evolutia si am sa pun cat mai multe poze, consider ca un astfel de thread este util pentru toata comunitatea clubaudi sau pentru orice membru care doreste sa faca aceasta modificare sau sa stie exact diferentele dintre aceste doua modele.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2013
  6. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    O sa incep cu o gluma :) Consuma mult rs-ul ?:)

    Interesant proiect si din cate am citit , ai adunat ceva piese si nu sunt deloc putine . O sa ai nevoie de multi bani, rabdare si vor fi multe nopti pierdute in garaj , dar , pana la urma rezultatul o sa merite.


    Spor la treaba !


    P.S. Multumesc ca nu ai cumparat masina de la Biri :)
     
  7. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    sincer la cat or sa te coste piesele mai degraba luai un B7 din start :))
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  8. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    marius555-consuma cam 18% avand in vedere ca eu merg mai mult periferic si mai putin central bucurestiului.
    Cu masina userului biriv a fost ceva de moment, voiam un A4 cu care sa merg zi de zi si care sa il fac asa cum imi place mie cu toate ca deja aveam 60% din piesele pentru proiectul acesta si pana la urma a cantarit decisiv faptul ca nu am avut banii necesari in momentul acela si am urmat acest proiect.Vad masina zilnic pe niste stradute care fac legatura intre virtutii si uverturii.

    diabolic53-sunt intru totul de acord cu tine in contextul in care luam piesele intr-o perioada scurta de timp dar imprejurarile in care am strans piesele fac ca totul sa fie indeajuns de echitabil, poate chiar putin avantajos, stiu ca pare greu de crezut dar asta este adevarul.
    Si inca ceva: as fi luat un 3.0 TDI la minim 10.000e sa zicem dupa care sa incep sa investesc in el si pe partea mecanica si interior si a consumabilelor si as fi ajuns undeva la 12-13 mii ceea ce este cam mult pentru pretul din romania a unui B7 in plus as fi fost nevoit sa dau si toti banii odata pe masina si chiar nu ma deranjeaza ca a durat 1 an de cand am inceput sa strang piese pana va fi gata.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2013
  9. elvishe 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2011
    Locație:
    Franta
    Masina:
    Audi a4b6 1,9 s-line 2004
    Trebuie sa fi pregatit fizic, psihic :)) pe langa bani!
     
  10. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    NU cred,de fapt,SIGUR n-o sa-ti iasa niciodata ce ti-ai propus tu 100% functional.
    Cand te apuci de desfacut bucatele o masina,nu mai vine la loc cum a fost in veci.
    Iar masina de baza..arata rau tare.Plus ca o sa te coste toata nebunia cat un B7 3.0 tdi in stare buna. Doar daca ai furat piesele sa iesi mai ieftin.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  11. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Succes si respect pentru motivatie! :D Sunt foarte curios ce va iesi :X
     
  12. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    Cred ca toti suntem curiosi ce va iesi :D inclusiv eu :D
    Poate faci si tu cate un update sa vedem cum decurg lucrarile :D
     
  13. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    mario vrs- :)interesanta teorie
    De ce crezi ca nu va iesi totul functional?
    Exceptand aripile spate care se desfac din sudurile vechi si se inlocuiesc, toate celelalte piese doar se INLOCUIESC FARA A TAIA NIMIC.
    GLS- Multumesc!
    diabolic53- am sa va tin la curent.
    mario vrs mai am ceva pentru tine:

    Primele doua poze sunt cu masina de la care s-a plecat si anume: S4 B7 4.2 MPI 344HP
    Celelalte poze sunt cu ce s-a "creat" RS4 B7 4.2 FSI 420HP complet si 100% functional.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2013
  14. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    Hahahaa:applaus: Bravo.B_26_VAM. Cu pozele astea ulterioare cred si sant mai mult ca sigur ca le-ai cam inchis gura la unora de aici,:thumbs-up:Respect pentru cea ce urmezi sa faci si iti urez multa multa bafta si rabdare in continuare.Si sincer miar placea sa fi de la mine din oras ca sa iti ofer mai mult decat o mana de ajutor.:applaus:
     
    smurff apreciază asta.
  15. golddiger

    golddiger 5th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2012
    Locație:
    Timișoara / Franţa
    Masina:
    AUDI A4 2.0TDI 143HP 2009
    Ai un RS4 de toata frumusetea.Felicitari pt munca ce o depui pentru a transforma b6le intr-un b7.Abia astept sa vad rezultatul final.Practic la sfarsitul proiectului vei mai avea inca un b7 complet cap coada :) foarte tare.Spor la treaba in continuare.
     
  16. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    marian344- intentia mea a fost de a arata ca "se poate". multumes mult!
    golddiger- multumesc, sper ca si a4-ul sa fie o masina cu "personalitate" asa cum cred ca a iesit rs4-ul.
     
  17. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    deci vorba lui marian ... mi-ai inchis gura :))) super tare :D nu ma asteptam sa fie gata deja :)))
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Felicitari pentru proiect!Eu sunt sigur ca rezultatul o sa fie unul foarte bun!

    Masina prezentata mai sus nu este cea din primele poze, este o alta masina a lui.Omul spune ca este vorba de un S4 B7 transformat in Rs4 B7! Stiam S4, insa cand am vazut-o intr-o parcare m-am gandit ca ti-ai cumparat Rs, nici nu ma gandeam ca l-ai transformat.
     
  19. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    Multumesc Catalin, l-am transformat pe S4 in RS4 iar acum vreau sa fac acelasi lucru si cu acest A4 B6.
    De mult timp voiam sa fac dintr-un B6 un B7 dar nu am avut ocazia, acum am profitat de mai multi factori si am dat drumul la treaba, de luni masina intra la tinichigerie si va dura cam 1 saptamana pana va fi pregatita de vopsit, am o nelamurire, daca sa ii schimb culoarea sau sa o fac tot negru dar o alta nuanta (lucru ce ar fi mult mai simplu), ma mai gandeam la un caramiziu tot pearleffect...nu stiu cat de bine ar da acest caramiziu pe A4...
     
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    am mai vazut proiecte de genul asta pe alte forumuri din alte tari, nu credeam ca cineva in Ro a facut asa ceva, felicitari, S4 - RS4 un proiect foarte reusit. Banuiesc ca partea mecanica ai luat-o sh de pe un RS4? Ai DRC pe el sau suspensia clasica? In acte banuiesc ca tot S4 figureaza, oricum impozitul si taxele sunt la fel...
     

Distribuie pagina asta