1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Transformare/Modificare motor 1.9 TD in 1.9 TDI

Discuție în 'Modele clasice' creată de daniell, 25 Feb 2012.

  1. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    A facut cineva?
     
  2. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Nu cred ca a facut cineva din cauza modificarilor care sunt implicate.
    In principiu ramane doar blocul si arborele de td pentru ca difera forma pistoanelor la tdi fata de td, chiulasa automat trebuie schimbata pentru ca injectorul pulverizeaza direct in capul pistonului, nu mai are antecamera ca la td.
    Cred ca e mai simplu sa montezi un 1.9 tdi decat sa modifici un td in tdi.
     
  3. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Si eu ma gandesc de ceva timp la modificcarea asta
    Cred ca ramane doar blocul cu seriile si baia de ulei, restul se schimba tot, inclusiv Vibrochenul, care e diferit la td de tdi printr-o taietura pe lateral unde se aplica pinionul (la td e cu surub, aici e cu o crestatura pe lateral).
    Deci cam toate internele + chiulasa + daca vrei, poti opta pentru pompa clasica, fata de cea electronica de la tdi, si apoi, debitul ramane la " LIBERA INSURUBARE". Eu unul cred ca se poate aceasta transformare, daca vrei si daca te pricepi un pic.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  4. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Nu a zis nimeni ca nu se poate, dar la cat te complici mai bine pui pompa clasica pe tdi si il omologhezi pe cel tdi direct.
     
  5. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Treaba asta cu ...e mai simplu, nu se aplica de fiecare data.
    La noi (Bucuresti) la RAR te cam cauta peste tot, cum, ce, unde , de ce, cand ai facut modificarea , iti cer fel de fel de acte cretine, care nu isi au nici un rost pentru simplu motiv de a omologa un motor
    Deci, te rog, am trecut prin astea cu omologatul, crede-ma ca nu vrei sa aflii cate acte/documente/aprobari...iti trebuie
    De aia poate e mai "comod" sa bagi interne de TDI in bloc, tocmai, ca sa nu mai ai de alergat
    Eu unul prefer sa "alerg" in garaj, sa intreb pe aici, pe dincolo un sfat, decat sa mai stau pe la cozi interminabile la RAR sa omologhez
    Este numai parerea mea.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  6. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Nu stiu cum e la bucuresti, dar eu la targoviste am omologat 1.6 d cod cy de passat 32b/audi 80 b2/b3 pe un golf 2 si nu miau cerut nici un act. doar la politie cand am schimbat talonul miau cerut acte de provenienta sau o declaratie pe proprie raspundere ca am cumparat de pe piata libera motorul. altceva nu miau cerut.
     
  7. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Pai fii atent:
    Mai intaii iti cere actul motorului, cum de altfel ti la cerut si tie, apoi declaratie pe propria raspundere ca motorul nu a fost pe vre-o alta masina cu NUMERE DE ROMANIA, apoi, te verifica daca tipul de motor care vrei sa il pui sa mai pus sau nu pe acel tip de auto.
    Daca nu s-a mai pus, te trimite la "omologari individuale", unde nu vrei sa stii ce procent insemnat sunt respinse, insa daca s-a mai pus, nu trebuie sa depaseasca puterea vechiului motor cu 30%.
    De parca nu ar fi de ajuns iti cere factura de la service-ul (autorizat rar) unde ai schimbat motorul
    Dupa care te pune sa platesti o noua taxa de 92 de lei, taxa de modificare in CIV
    Sper ca nu am uitat ceva....
     
  8. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Nu mia cerut absolut nimic pentru montaj si singurul act pe care mi la cerut la politie a fost o declaratie pe propria raspundere ca am cumparat motorul de pe piata libera sau o factura de unde am luat motorul. Taxa pentru motor daca nu se modifica suportii motorului si prinderea pe cutie este de 650 lei. Eu pentru ca intre 1.6 cy si 1.6 jp nu apare nici o diferenta la prinderi si eu aveam si pompa de injectie de aspirat am dat doar 150 lei. nu exista nicaieri faza cu 40, 50 cat vreti voi la % a omologarii motorului. Ideea e ca peste acea diferenta trebuiesc schimbate franele. De aia se zice ca trebuie sa nu aiba mai mult de 40% diferenta de putere.
     
  9. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Poti sa iti pui frane de camion. Franele ii ultima ta problema. Un motor mai puternic implica mult mai multe elemente de rezistenta decat franele. Trebuie sa tii cont de planetare, de faptul ca daca pui un v6 in loc de un 1.6, se schimba centrul de greutate al masinii, tinuta de drum se schimba; caroseria se poate torsiona la un cuplu mult mai mare decat a fost gandita. In fine, hai sa nu facem politica din asta.

    La Rar nu te lasa sa pui un motor mai puternic cu 40% decat cel vechi. In schimb, poti sa pui un motor cu cate procente vrei mai slab decat cel actual. Stiu pe cineva care a avut un Audi 100 benzinar si si-a pus diesel. De la 130 de cai a ajuns la 90. Dupa cateva luni a vrut sa-si puna iar motorul vechi si nu a putut pentru ca 90+40%=126.
     
  10. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    =)) :)) ce tampenie....bineinteles numai la noi se poate asa ceva, sunt sigur
    Cum mai, sa vrei sa pui motorul la loc si sa nu te mai lase?
    Nu le-a arata CIV-ul, ca motorul pe benzina a fost primul.....
    Vai de mine.....nu e de mirare ca suntem "cea mai tampita natie"
    :)) buna de tot asta.....
     
  11. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    CIV-ul a fost inlocuit cu un nou CIV, pentru ca aparea alt motor. Intr-un fel ii corect, dar intr-un caz special ca asta, legea nu are vrun articol special.Ce sa faci, astea sunt legile in Romania: ori avantajeaza infractorii, ori sunt pur si simplu tampite (sau incomplete).
     
  12. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Vad ca in unele locuri s-a inlocuit civ-ul, in unele nu. Mie imi scria pe carte motor nerecunoscut cy, recunoscut drept jp pentru ca aveam pompa de aspirat si nu aveam turbina la momentul omologarii si seria motorului. Inainte sa il vand iam pus turbina si pompa de td si cand a fost cel care a cumparat golful de la mine in rar nu ia zis nimeni nimic si a trecut prin acelasi rar dambovita.
    La audi au fost atat de idioti incat miau verificat seria si codul motorului de 3 ori pentru ca in calculatorul lor nu aparea ca audi 100 cs quattro are motor de 2224 cm cubi cod motor ku, cu toate ca scria clar in carte.
     
  13. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Or avea si ei un...DOREL care da cu "ascutzitu' " :))
     

Distribuie pagina asta