1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Transmisia Quattro - Cardan si Diferential la Audi A7 - montare ulterioara - mentenanta

Discuție în 'Audi A7' creată de AlexD99, 2 Oct 2018.

  1. AlexD99 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2013 3.0 TDI V6 Quattro
    Salut,
    Am observat urmatoarea problema, in doua randuri, legata de quattro si lipsa putere/tractiune:

    1. manevram masina pe o panta cu inclinatie relativ abrupta, iar la manevra de mers cu spatele, efectiv masina derapa pe loc, pe moment am pus-o pe seama anvelopelor sport;
    2. la urcarea unei borduri absolut normale pentru Bucuresti, manevra executata cu spatele, masina NU A VRUT SA URCE. o bordura pe care, de exemplu un Logan o urca.

    Ambele manevre efectuate cu spatele, in R, masina fiind Quattro.

    Pe de alta parte, tocmai pentru a vedea ce si cum, am incercam manevra de mers cu spatele pe o rampa ce intrare/iesire dintr-o parcare subterana si nu au fost probleme.

    Ca un pasionat si practicant de offroad consider ca stiu cat de cat ce inseamna o panta si cum ar trebui sa se comporte o masina 4x4 in situatia asta, iar la 3.0 TDI V6 ma gandeam ca masina va rupe asfaltul.

    Ce parere aveti ?

    Multumesc.
     
  2. Gabriel1113 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A7,3.0tdi s-tronic 2016
    Salutare la toata lumea,
    De 3 zile sunt posesorul unui Audi A7 3.0 tdi quattro 272 cp 2016 S-tronic. Toate bune si frumoase masina este superba dar singura nelamurire este urmatoarea: la plecarea de pe loc cand virez si accelerez, indiferent daca o fac in forta sau usor, se aude un zgomot usor un trepidat la fel foarte fin, ca sa ma exprim asa si parca se chinuie putin sa plece. Este normal sa faca asa ? Cei de la reprezentanta mi-au zis ca este zgomot si vibratie din sistemul Quattro si de aia face asa sa nu ma sperii. Precizez ca masina a fost luata direct de la reprezentanta Audi. Mai precizez ca masina are 55.000 km si prezinta 1 an garantie. Va multumesc mult si astept parerile voastre.
     
  3. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salut,
    Nu cred ca e normal, la mine nu se intampla asa ceva.
     
  4. negoitacatalin

    negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 2015 3.0Tdi Quattro
    Salut,
    Apelez la voi poate pot sa obtin cateva informații utile despre mentenanta sistemului Quattro la Audi A7.
    Detin un Audi A7 2013 3.0 tdi 245cp Quattro. Masina cand am cumpărat-o, din Germania de la un parc auto, nu am primit cartea service.
    Am cumparat-o la un pret bun asa ca am acceptat sa o cumpăr.
    Acum doresc sa ii fac schimbul de ulei la diferentialul fata si la ce mai exista pe dedesubt legat de Quattro, deoarece nu știu exact la ce se mai face schimb pentru este primul Audi cu sistemul Quattro care il detin.
    Cine a mai avut Quattro sau cine știe, detalii depre sistemul Quattro / întreținere / coduri ale filtrelor / uleiurilor, m-ar ajuta foarte mult.
    Imi cer scuze daca aceste informatii exista deja in alte postări, am citit insa nu am găsit.
    Va mulțumesc.
     
  5. mirceacj 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2019
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A7
    Salut,

    A avut cineva probleme de scurgeri de ulei de la diferential la Audi A7?

    Am dus masina la reprezentanta pentru service-ul anual si mi-au zis ca au gasit pierderi usoare de ulei de la diferential. Au zis ca e de la ceva oringuri de la diferential si mi le-au schimbat (norocul e ca au mai facut chestia asta acum aproape 2 ani, asa ca de data asta au refacut reparatia pe garantie), dar dupa probe de drum au observat ca pierderile de ulei vin de undeva de mai sus - ca ar da ulei afara pe la ceva guri de aerisiere. Nu s-au mai intalnit cu asa ceva la reprezentanta Audi Cluj si asteapta sfaturi de la reprezentanta Audi Bucuresti.

    Este cineva care stie mai multe pe subiectul asta?

    Mersi!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pierderi pe la O-ring-urile diferentialului fata/spate sunt ceva normal la VAG si nu numai.

    Pe unde iti mai pierde ulei, doar un service poate constata, noi din fata PC-ului putem doar ghici.
     

Distribuie pagina asta