1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tremurat la ralantiu / vibratie - motor diesel la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de alexsline21, 11 Ian 2009.

  1. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    te referi la valorile din vag com?

    la valorile din vag sunt cam asa 1 este foarte putin de tot sub - iar 2 3 4 foarte putin + am sa revin cu valorile exacte
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mar 2011
  2. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    ce inseamna foarte putin?
     
  3. meghitz

    meghitz 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008 + AUDI A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
    intrebare: la ce turatie trebuie sa stea motorul 2.0 tdi la ralanti dupa ce se incalzeste?
    al meu sta pe la 800-900 rotatii.
    nu e cam mult pt un diesel?
     
    Ultima editare: 8 Mar 2011
  4. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    sta la 800 sau la 900? teoretic trebuie sa stea constant.undeva pe la 800
     
  5. meghitz

    meghitz 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008 + AUDI A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
    cam asa sta si la mine.
    eu ma gandeam la un 700 de rotatii ca ar trebui sa stea eventual... in fine.. e ok atunci daca si la voi e la fel!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motoarele in 4 cilindri 2.0 TDI relantiul sta undeva intre 850 si 880 rotatii / minut. Mai precis se poate vedea cu VAG-ul.

    O seara buna
     
  7. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    La relanti cu motorul rece am valorile respective din poza 1

    Acestea sunt la 3000 rot/min temp 80 grade am valorile respective din poza 2
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2011
  8. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    cilindru 1 si 4 ar trebui schimbate oringurile de la ijectoare si niste reglaje.
     
  9. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    deci asta zici ca ar fii problema de asta tremura?si ce reglaje ar mai trebui facute daca nu te superi si multumesc din suflet pentru sfaturile date sa traiesti si inca o intrebare cat mai merg injectoarele?
     
  10. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    nu stiu sa iti spun cat mai merg exact. sa reglezi fiecare injector dupa ce schimbi oringurile. iti recomand sa iti iei originale chiar daca sunt mai scumpe, sau erling.
     
  11. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    injectoarele astea cum se regleaza de oricine sa numai la reprezentanta?
     
  12. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    de cineva care a mai reglat. se da mototul in pozita in care injectorul este atatcat. in capat la injector ai un surub de reglaj si se strange la maxim dupa care se slabeste de la 9 la 2 pe ceas.sau mai exat 200 grade. dar iti recomand sa o faci la cineva care a mai facut.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Speedauto in primul rand deja de 2 pagini sunteti OFF Topic. De ce ? pentru ca daca s-a tras concluzia ca este de la injectoare trebuia sa folositi cauta si sa mutati discutia in acest topic: http://www.clubaudi.ro/motoare-si-t...litate-inlocuire-si-reglaj-injectoare-pd.html

    In al doilea rand BEBE BEBE citeste mesajele scrise de mine si de colegul Katamoni din topicul afisat mai sus si o sa obeservi ca difera putin modul de reglaj al injectoarelor fata de cum a spus colegul speedauto. Se foloseste un ceas comparator pentru reglaj. Nu se face asa din ochi.

    Va rog inca o data ca discutia sa continue in topicul indicat de mine pentru ca aici dezbatem alta problema. Intradevar cauza trepidatiei (tremuratului) a fost oringul injectoarelor. Dar cu asta discutia vis-avis de injectoare s-a terminat pe acest topic.

    O zi buna
     
  14. BEBE_BEBE

    BEBE_BEBE 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2008
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI 2003
    multumesc pentru informatii cred ca cel mai bine o sa merg la reprezentanta sa combin ceva pe acolo si domnule macristian1 imi cer scuze nu stiam ca exista alt topic dedicat injectoarelor o zi buna va doresc!
     
  15. adi35

    adi35 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI, 2005
    salutare. am si eu o problema . am un audi a3 din 2004 1.9 si problema este ca porneste foarte greu la cald si tremura la relantiu. cineva are vreo solutie pentru acest caz?
     
  16. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Ai citit vreun post de aici inainte sa pui intrebarea?
     
  17. adi35

    adi35 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI, 2005
    da. dar tu ai vazut pe ce data au fost postate restul articolelor? acu e 2011 asa ca... de atunci si pana acum poate cineva a rezolvare concreta la aceasta defectiune
     
  18. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Rezolvarea concreta e fix in subiectul asta, pe pagina anterioara, altfel nu ti-as fi zis.
    Daca nu e pe placul tau, poti sa astepti o solutie mai recenta din 2011. :drag:
     
  19. Nichita 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6, 2.5TDI (150 CP), 2002
    Salut la toata lumea si poate ma ajuta si pe mine cineva .
    Am un A3, 2000 TFSI (200 cp) din 2007 si la fel ca unii de aici am probleme cateodata la pornire si dimineata si cand e incalzit motorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Sep 2011
  20. sherifu_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8p, 1.9 tdi, 2005
    Vibratie caroserie la aceeasi turatie, indiferent de treapta la A3 8P - cauze si rezolvari

    Salut!

    De doua saptamani ma confrunt cu o problema pe care am regasit-o si in alte discutii, dar fara a se gasi o rezolvare.
    Intre 3000 si 3200 de rpm am o "vibratie" care se transmite in caroserie. Vibratia apare in toate treptele si mi se pare mai puternica in 4 si 5. Cel mai bine fenomenul este descris de senzatia pe care o ai cand mergi pe un marcaj rezonator.
    Astept idei, altele decat tampoanele de la motor sau cutie(care s-au schimbat) sau vibratii in evacuare. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta