1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - directie - suspensie - bucse sau rulmenti la TT Mk1 8N - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de fischer30, 18 Sep 2012.

  1. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Va salut pe toti,
    Am din nou o problema. Am schimbat pe spate cauciucurile. din 235/45/17 am pus 215/45/17. Am facut cu ea dupa ce am schimbat vreo 500 km. Acum am observat ca planul jantelor pe spate s-a modificat. NUMAI PE SPATE. Fata de cele din fata care stau perpendiculare perfect pe sol, aceastea de pe spate sunt iesite in afara, adica partile superioare ale gentilor stau spre interiorul aripei, iar partea de jos a jantelor sunt iesite in afara. Nu este foarte mare aceasta inclinatie, insa ma ingrijoreaza. Oricum este sezizabil cu ochiul liber. Noile cauciucuri care le-am montat sunt foarte foarte putin tocite pe interior. Am mai vazut unele X5 mai vechi , care sunt tavalite cu sute de mii de km, ca au cauciurile pe spate tot asa. Oare daca merg asa cu ea , risc sa stric ceva?
    Am uitat sa mentionez: E motorul de 180 cp, quattro. Acum va rog pe voi sa-mi spuneti daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema si care ar putea fi cauzele. Va multumesc pentru raspunsurile voastre.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Sep 2012
  2. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Este posibil sa ai ceva brate pe spate uzate,sau pur si simplu latimea si ET-ul "Jantelor" necorespunzator .Eu zic mai degraba ca e treaba de geometrie,ca o parere
     
  3. TAZ003 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2012
    Locație:
    Buzau/ Asia
    Masina:
    Audi TT Quattro 225(+) CP
    Acelasi sfat...du-te si fa o geometrie. Ca recomandare, mergi in reprezentanta, nu in "atelieru' lu' nea gigi"...
     
  4. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Si eu sunt de principiul ca mai bine merg la reprezentanta decat la atelierul lui "nea gigi". Am fost deja cu ea la reprezentanta insa de acolo mi-au zis ca nu au cum s-o puna pe bancul de directie, pentru ca nu e incaltata cu aceleasi cauciuri pe toate 4 rotile. Pe fata am 205/50/17 , iar pe spate 215/45/17. Normal ca e mai inaltata de bot. Mi-ai zis cei de la Audi ca trebuie s-o incalt cu acelasi tip de cauciuc, mai ales ca e quattro. Ma gandesc sa-i iau cauciuri , si am sa-i pun ceea ce aveam pe spate 235/45/17 adica acel profil pe care l-am mai avut pe spate.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2012
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru sfaturi achizitie anvelope potrivite tipului tau de masina avem alt topic unde se pun intrebari, de asta ultimul mesajul ti-a fost editat.
    Conform specificatiilor producatorului daca masina ta este Quattro esti obligat sa ai aceleasi dimensiuni ale anvelopelor pe toate 4 rotile ca sa nu mai spun ca ei recomanda inclusiv aceasi marca pe toate 4 rotile.
    Chiar nu ai stiut ca trebuie sa ai 4 anvelope la fel (aceleasi dimensiuni) pe toate cele 4 roti ?. Calculatorul tau de ABS daca nu ai erori la el pana acum ai mare noroc, sa nu mai zic de grup care se dezechilibreaza. Trebuie sa echipezi masina cu anvelopele indicate ca si dimensiuni conform specificatiilor producatorului. Mai citeste si tu in stanga si dreapta si mai lasa aspectul estetic. Multa bafta
     
  6. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Am stiut ca pe quattro se pun acelasi tip de cauciucuri pe toate 4 rotile, insa, am ignorat asta , si uite ca se pare ca ....lucrurile nu sunt chiar asa bune.Nu sunt de parere ca tre sa bag prea multi bani in masina daca merge. Nu ma intereseaza aspectul fizic in mod deosebil. Si fostii proprietari ai masinii au mers cu roti diferite, eu m-am bucurat ca merge si trage ...... Acum , dupa cele petrecute cu jantele mele de pe spate, sunt decis sa o incalt cum trebuie. Mi-a zis un mecanic de la audi, ca daca fata e ridicata si spatele prea lasat din cauza diferentelor de inaltime date de pneuri, haldexul pe spate incearca sa o ridice electronic , ceea ce se soldeaza uneori cu un dezechilibru al planului jantelor. Acum sincer, nu prea cred ca e asa destept haldexul ala...cred ca bate campii mecanicul ala mai degraba. La diagnoza s-a comportat execent, nu sunt probleme deosebite, mi-a dat cateva erori pe partea de electronica insa am inteles ca este posibil sa fie din cauza faptului ca fiindca o folosesc mai rar,iarna , toamna cand e rece moare bateria uneori...... Ca sa-i raspund lui macristian1, ABS-ul nu da inca erori. Oricum ..o incalt cum trebuie , apoi ii fac o geometrie. Va tin la curent. Insa nici unul din voi nu mi-a dat o recomandare vis-a-vis de marca gumelor....Ma gandesc sa-i iau dimensiunile pe care le-am avut pe spate 235/45/17 , insa nu stiu de la ce firma .....
     
    Ultima editare: 20 Sep 2012
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am zis ca pentru sfaturi achizitie anvelope avem alt topic adica asta http://www.clubaudi.ro/jante-anvelo...-tt-mk1-8n-ce-se-potriveste-si-ce-alegem.html
    Pune intrebarile tale in topicul indicat.

    Cauta si echipeza masina cu ce recomanda producatorul ca si dimensiune, nu cu ce crezi tu ca este bine. Esti limitat la dimensiuni din cauza sistemului Quattro. Cauta dimensiunile care le recomanda Audi pentru tipul tau de masina.

    Citeste si acest topic http://www.clubaudi.ro/jante-anvelo...mpatibila-anvelope-marimi-diferite-punti.html
     
    Ultima editare: 20 Sep 2012
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    lasati omul in pace daca el insista pe quattro cu anvelope de dimensiuni diferite...:) ce rost are sa-l invatam de bine daca nu este interesat de asta.. ? :)
     
  9. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Adibose iti recomand sa citesti cu mai multa atentie un text. Ca sa intelegi ce vrea sa spuna omul ala. Superficialitatea pe care o demonstrezi din plin, nu te ajuta in viata. Esti doar unul dintre cei multi. Ce ai facut tu aici se numeste "bagare in seama fara rost", ca sa ma exprim elegant. Sa fiu sincer, aveam ceva mai multe pretentii de la tine.
    Am scris clar mai sus ca am stiut ca pe quattro trebuie sa ai aceleasi cauciucuri insa am ignorat consecintele care se pot ivi din urma folosirii de anvelope diferite. Eu NU INSIST PE NICI UN LUCRU!
    Dar daca esti atat de "invatat", asa cum te exprimi, de ce nu-ti deschizi tu un service auto ca sa ne bucuram si noi astia mai "necajiti" de invatamintele tale.
    Eu iti promit solemn, aici pe site-ul tuturor detinatorilor de Audi, ca voi fi primul tau client. Iti aduc toate masinile mele si le las pe mana ta cu toata increderea!
     
  10. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    "omul" fiind cine?
    Unu la mana, cred ca inainte de mecanica trebuie sa mai umbli si la alte chestii de finete, spre exemplu "adica partile superioare ale gentilor stau spre interiorul aripei" si tine cont ca stim sa citim si sa interpretam chestii ca "Mi-ai zis cei de la Audi ca trebuie s-o incalt cu acelasi tip de cauciuc, mai ales ca e quattro." si mai apoi sa sustii ferm si sus ca "am stiut ca pe quattro trebuie sa ai aceleasi cauciucuri "
    Ai dreptate...dupa ce ti-au spus cei de la Audi lucrul asta este evident ca "ai stiut"

    Daca tu crezi ca noi pe forum ne pierdem timpul cu sfaturi gratuite te inseli. ai primit raspuns la ceea ce te interesa din 2 locuri, de la Audi si de la noi prin postul #5 al lui Cristian.

    bafta!
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Sep 2012
  11. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Adibose, pana sa ajungi sa-mi predai mie lectii de limba romana, te rog deschide un dictionar al limbii noastre! Daca nu detii in casa un exemplar tiparit, poti cauta pe internet la www.dexonline.ro. Ai afla astfel ca in limba romana ambii termeni "janta" sau "geanta" inclusiv pluralul lor sunt la fel de bine acceptati si ....desemneaza acelasi lucru adica "partea exterioara a rotii unui autovehicul". Insa voi urma exemplul tau "si nu imi voi pierde timpul aici cu lucruri de finete" ca sa te invat pe tine limba romana. Pacat de sentatorul George Pruteanu , D-zeu sa-l ierte care era dispus sa faca munca "pro bono" pe TVR 1 intr-o anumita perioada, tocmai pentru oameni ca tine.
    Diferenta pe care tu nu ai simtit-o este ca eu zicand "genti" in loc de "jante" am fost doar mai patriot, mai roman , pentru ca "janta" provine din limba franceza. Daca stau bine si ma gandesc ar trebui sa-ti percep un tarif pentru informatiile momentan gratuite pe care ti le dau. Tarif pe care oricum ti-l voi returna cand iti vei deschide primul tau service auto. Adica ma gandesc ca ai treaba la inaugurarea lui si eu, te retin aici cu discutia asta despre limba romana.....
    Inca odata, te sfatuiesc cand intri intr-o disputa verbala cu cineva, cum este cazul de fata, evit-o daca nu esti bine documentat. Altfel confirimi inca odata superficialitatea pe care ti-am diagnosticat-o mai sus.
    Cat despre tine eu imi sustin parerea de mai sus exprimata , si DIN RESPECT PENTRU DETINATORII ACESTUI SITE , voi pune punct aici disputei cu tine.
    Cu toate acestea , deliberat , iti las tie ultimul cuvant, fiind constient ca rolul acestui site este sa ne ajutam unii pe altii, nu sa facem "lectii" de limba romana, cum imi predai tu mie.
    Oricum, se zice ca "prostul cedeaza primul". In cazul de fata , vreau eu sa fiu "prostul" si sa-ti las tie satisfactia cuvantului final.
    Sper ca moderatorul acestui site sa nu-mi cenzureze mesajul, si il rog mult sa nu o faca, pentru ca indiferent de raspunsul tau adibose, eu ma voi opri aici. Pentru asta moderatrului ii multumesc anticipat!
    Bafta!
     
    Ultima editare: 22 Sep 2012
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    multi folosesc geanta/genti in loc de janta/jenti (desi geanta este tratat ca si neologism in cazul autovehicolelor). Insa nu la asta ma refeream neaparat...daca iti place tie sa vorbesti in neologisme si arhaisme morfologice (gen "aripei") cine te poate opri?
     
    Ultima editare: 24 Sep 2012
  13. raducu79

    raducu79 Junior Member

    Înscris:
    14 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi S6 2.2 20v turbo 1997
    Ai facut geometria?
     
  14. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Cum voi reveni in tara , voi face geometria si voi pune 235/45/17 pe toate rotile. O sa postez imediat ce am facut aceste lucruri. Va voi tine la curent!
     
  15. TAZ003 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2012
    Locație:
    Buzau/ Asia
    Masina:
    Audi TT Quattro 225(+) CP
    @fischer30: dimensiunile recomandate de producator pt. masinile noastre sunt 225/45/17. Cu 235 s-ar putea sa experimentezi probleme gen atins roata de carena interioara a aripii la unghi maxim de virare, frecat cauciuc de aripa daca suspensiile sunt moi si la denivelari iti lucreaza la capat de cursa etc. Sa nu mai mentionez de RAR...Pe interiorul capacului de la rezervor ai exact dimensiunile anvelopelor recomandate, in functie de cati inchi au jantele. Acum, bineinteles, e masina ta si esti liber sa iei ce decizie crezi tu de cuviinta. Respecte!
    Off-topic...nu cred ca polemicile de genul celor de mai sus isi au locul sau rostul in public...
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    am vrut si eu sa fac aceiasi remarca insa nu vreau sa fiu luat din nou drept nepoliticos, de altfel colegul fischer30 a postat si sters un mesaj cu un tip de anvelope pe care le-ar fi cumparat si am facut un research iar in banii aia ii recomandam ceva mult mai bun pe 225/45/17 , insa m-am abtinut din nou.
     
  17. TAZ003 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2012
    Locație:
    Buzau/ Asia
    Masina:
    Audi TT Quattro 225(+) CP
    Fa-mi mie recomandarea pe PM, te rog, daca ai idee de ceva cauciucuri de iarna. Tocmai am dat comanda de un set de jante pe 17", ca sa fiu in legalitate in anotimpul rece ;). Multumesc mult!
     
  18. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Adibose, nu te ia nimeni drept nepoliticos, poti sa-mi faci ce remarca doresti,nu-s deloc sensibil..... ba chiar te rog daca ma poti ajuta cu un sfat, da-i drumul. In privinta dimesiunilor , tu si colegul taz ati avut dreptate. Da, asa este , costructorul recomanda 225/45/17. Am gasit scris pe capacul de la rezervor. Recunosc , eu nu am stiut asta. Desi am avut pe toate rotile mai demult 235/45/17, n-am avut probleme deosebite de genul sa lovesc cu roata in aripa sau in carienajul de plastic, insa ce zice constructorul e sfant. M-ati convins! 225/45/17 vor fi toate 4! Multumesc de sfaturi!
     
  19. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Nu mai stiu ce tip de anvelope ai mentionat tu data trecuta aici, parca FULDA...sau nu mai tin eu minte bine.
    Insa intr-un buget de 500 lei/bucata sugestiile mele ar fi:
    AVON ZZ3 (destul de aderente si durabile)
    FALKEN FK 452
    DUNLOP SP Sport 01 A
    DUNLOP SP Sport Maxx TT
    TOYO Proxes T1 R (foarte aderente insa se consuma ceva mai repede)
    BARUM Bravuris 2 (care este o anvelopa excelenta pt pretul cerut)
    HANKOOK Ventus S1 Evo 2 (foarte buna insa un pic mai scumpa)
    Kumho Ecsta KU39
    BF Goodrich G-Grip


    variante sunt...vezi aici preturi bune

    Iar AICI sunt reviews ok!
     
    Ultima editare: 3 Oct 2012
  20. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    Salut,

    mi-a aparut o problema imediat dupa ce am pus cauciucurile de iarna. Este un huruit pe spate, una din roti sau ambele. Apare in mers cand e in viteza dar fara acceleratie apsata si mai putin cand e pe liber. Dispare cum apesi acceleratia cat de putin. Aveti idee ce ar putea fi? Sa fie coincidenta asta cu schimbatul cauciucurilor?

    multumesc
     

Distribuie pagina asta