1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - suspensie sau rulmenti la A8 D3 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de johnsmith1, 17 Feb 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se strica asa repede cel care mai este in regula. De preferat este sa le schimbi pe amandoua pentru ca tot umbli pe acolo.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    De obicei cel uzat il strica pe cel nou, nu invers.
    Daca tot isi bate capul mecanicul cu surubul buclucas, din fuzeta, asculta sfatul lui Cristi si inlocuieste ambele brate.
    Nu stiu la A8, dar la C6 sa inlocuiesti cele 2 brate este o intreaga aventura.
    Dupa ce te chinui cu surubul din fuzeta (care tine pivitii bratelor), trebuie sa scoti amortizorul impreuna cu cele 2 brate deoarece suruburile bucselor sunt prea lungi si iesind in sens invers lovesc in oala amortizorului.
     
  3. Audi A8 4E

    Audi A8 4E 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Loc.Reghin Judet.Mures
    Masina:
    AUDI A8 4E 2005
    Va salut, am si eu un D3 4E 2006 3.0 A8

    O faza ciudata se intampla de ceva vreme, de cand am pus rotile pe 19 si la fel cu cele pe 18 am doua seturi (cu cele de iarna r17 nu am patit)

    Cand trec peste mici denivelari din sosea sau peste mici gropi, imi fuge spatele asa usor, ca si cum ar derapa in dreapta sau stanga, ce ar putea fi oare?

    adevaru ca cele pe R18 nu prea am gume bune pe spate merg maxim sezonu asta! sa fie din gume?
     
    Ultima editare: 28 Apr 2019
  4. Luciandin20

    Luciandin20 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a8 30d 2008
    Ai găsit cauza?
     
  5. ionradan

    ionradan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 D3 2008 3.0 TDI 171 kw motor tip ASB
    Luciandin20
    Eu am rezolvat o bataie prezenta la viteze mici si denivelari mici printr-un artificiu spus de un prieten mecanic.
    Erau bucsele de la bara stabilizatoare. Nu credeam ca 2 bucse pot cauza atatea zgomote.
    Revenind, trebuia sa schimb bara stabilizatoare cu o alta, pentru ca se stie ca bucsele la A8 D3 sunt vulcanizate pe bara din fabrica si nici nu se gasesc ca piese de schimb.
    Deci, am facut la strung 2 piese din metal cu interiorul de 31 mm (cota barii stabilizatoare) si exteriorul de 34 mm, lungime 50 mm, dupa care le-am taiat pe sectiune longitudinala in cate 2 bucati identice.
    Am desfacut bucsele de pe bara, care nu mai erau lipite si aveau joc.
    Am vopsit cu spray partile de metal obtinute, sa nu rugineasca si ca sa aiba si o oarecare priza pe bara si le-am asezat pe bara in dreptul bucselor, dupa care am pus la loc bucsele uzate si am prins la loc capetele de tabla de fixare.
    Am avut o revelatie cand am plecat sa probez.
    Nu se mai aude nicio bataie, merg de peste 1000 km.
    Pana sa fac reparatia cu maritul cotei barei, deja schimbasem bratele superioare si urma sa schimb si capetele de bara.
    Nu mai dati banii pe brate si bucse, incercati asta inainte de a baga mana in buzunar.
     

Distribuie pagina asta