1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Trepidatii si/sau Instabilitate in mers din cauza jantelor sau anvelopelor

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de 4AUDI, 21 Mar 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Mihai_dmg

    Mihai_dmg Silver Member

    Înscris:
    16 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 ,1.9 TDI AWX, 2002
    Incearca sa vezi daca ai aceeasi terpidatie pe la 60 la ora, sau treapta a 3 a la 2000-2200 de ture. Mai fa o echilibrare si roaga-l pe "nenea" care o face sa dea toti plumbii jos si sa iti curete jantele pe interior de pamant sau alte reziduri.
     
  2. blad3_sv

    blad3_sv 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A4 B5 1.6i 1998
    Audi A4 B5 '98 1.6i
    Se stie intr-un final de unde este problema ?
    la mine pana la 110 merge impecabil nu se simte nimic,ei de la 110-130 tremura masina rau de tot,si se vede pe bord ca ar tremura in sus in in jos,dupa pragul de 130 iar merge impecabil,si e ff nasol,nu sunt vitezoman dar asta e viteza in care eu depasesc,si in depasire sa o vezi ca iti face treburile astea.
    pana acu o luna nu am avut nimic,am facut echilibrarea de 2 ori(a 2 a oara mia zis ca sunt echilibrate)
    daca era ceva de tampoane motor sau brate sau orice disc fata spate,vibra nu conta viteza nu?!
     
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sa nu fie o problema a bucsei bratului de pe puntea fata, inferior spate.

    Descrierea ta seama foarte mult cu un TSB pentru platforma B8! Daca volanul tremura intre 110 si 130 si rotile sunt perfecte, atunci se schimba acel brat cu totul. Noul brat are bucsa mai mare.

    Poate si in cazul tau prin schimbarea acelei bucsi poti scapa de problema. Da o fuga la un service sa se uite cineva in avea zona.
     
  4. blad3_sv

    blad3_sv 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A4 B5 1.6i 1998
    Dea' , "problema asta este des intalnita" . . . asa spune un tip de la o vulcanizare.
    Problema : CAUCIUCURILE
    Dupa ce le-am schimbat cu cele AllSeason(Mi-am planuit vacanta la mare,nu schimbul cauciucurilor) masina numai trepideaza.
    Acu sper sa fie asta prb pt toti :D
     
  5. twxx

    twxx 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2013
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A3, 1.6, 1999
    Trepidatie in timp mersului, cauciucuri de iarna ?

    Salut tuturor, ieri mi`am pus gumele de iarna tin sa mentionez ca sunt 195/65/15 si sunt de pe golf 4, dar sunt 5x100 la gauri si se fixeaza perfect, dar am dat sa merg sa le incerc si se aude ca si cum roata ar merge stramb si cand dau sa merg mai tare se scutura toata, asta s`a intamplat de cand am pus rotiile de iarna, cu alea de vara nu aveam astfel de probleme, rotiile sunt centrate si sunt pe aceeas marime ca ale mele de vara, singura diferenta e la jenti unde surubul nu intra in totalitate ca si la alea originale care le am de la audi... sa fie asta problema ? Acuma am sa ma duc din nou sa pun rotiile de vara sa vad daca tot asa face, mentionez ca le`am schimbat classic... pe cric, cu tubulara suruburiile m`am suit pe tubulara sa pot sa le desfac... etc, are cineva vre`o idee ? astept un raspuns, multumesc ! :)
     
  6. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    Salut tuturor,
    Am o problema de cand am luat masina, in timpul accelerarii am o trepidatie puternica cam de la 40-80 km/h. A intalnit cineva problema aceasta ?
    Mentionez faptul ca masina are flanse distantiere la roti deoarece jantele nu sunt intrate tare inauntru. Mai are cineva flanse la roti ? La inceput credeam ca problema sunt anvelopele dar am pus noi si se pare ca nu e aceasta problema. Nu stiu ce sa mai fac ca ma dispera. Practic jantele stau centrate doar in prezoane (jantele nu au in ce sa se ghideze deoarece flansele distantier nu au ghidaj si nici jantele nu au inele de centrare).
    Este vorba despre masina din profil adica un A6 C6 Allroad Audi 2.5 TDI.
    Va multumesc, cu respect Daniel.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2013
  7. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    nimik nu stie nimeni ce pot face?
     
  8. radu1004

    radu1004 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4`1.9`AVF`131 CP/A2 1.4 16v AUA
    Salutare.Am o mica mare problema.Acum o vreo 5 saptamani am schimbat discurile de frana si placutele pe fata.Totul bine si frumos pana ieri cand am observat ca imi vibreaza la frana lenta(daca fortez un pic mai tare in franare se stabilizeaza).Specific ca gumele de pe masina sunt de iarna si au cam 10 12 mii de km.(Michelin alpin dot...ceva prin 2013).Placute si discuri mi am montat ATE.Aceeasi vibratie o avem si inainte de a imi monta prin noiembrie aceste cauciucuri noi de iarna...s-or fi dus cauciucurile sau imi ajunge o echilibrare?Masina din semnatura.Multumesc!
     
  9. Keepsake

    Keepsake 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 quattro 2017
    Sa va povestesc patania mea cu tremuratul masinii din cauza " cauciucurilor noi". Am achizitionat un set de jante foarte ochioase ( nu originale ) 18"+ anvelope de la o firma - service cu multe recomandari ok. Jantele frumoase..mi-au luat ochii si deh..nu m-am obosit sa le verific cu atentie, mai ales ca proprietarul le-a scos din cutie in fata mea. Sau cel putin asa am crezut. Dupa montaj, masina a ramas in fata blocului timp de aproape 2 luni, cat am fost plecat pe proiect. In concediul de vara, plec desigur cu masina cu jantele cele noi. Intre 120-130km/h surpriza..masina facea ca apucata, trepida de ziceai ca au incalecat-o dracii. Dupa multe ore de citit pe acest forum, am spus ca sunt " anvelope noi care nu s-au asezat". Am oprit la un service sa re-echilibrez jantele, macar sa nu mai tremure asa de tare. Acolo, baietii mi-au aratat de fapt care era motivul tremuratului. Atasez poze cu surpriza :
    23600026_10212748958213365_1009554808_o.jpg 23600896_10212748958333368_2053450583_o.jpg 23601029_10212748958293367_1863364726_o.jpg 23627037_10212748958253366_529106045_o.jpg 23633086_10212748958133363_1026405016_o.jpg 22768141_10212591574238864_1499145948_o.jpg 22768246_10212591574198863_536861117_o.jpg 22768353_10212591574038859_1190383756_o.jpg 22768373_10212591574278865_910222616_o.jpg

    2 din cele 4 jante erau facute " foarte frumos" cu ciocanul si flexul pe partea interioara. Cele de pe față erau ok. Jantele fusesera vopsite foarte ingrijit, incat sa nu se cunoasca partea reparata.
     
  10. LIVIU_MTM

    LIVIU_MTM 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    RS3 8V 2016, CIVIC FN1 supercharged, CRX DEL SOL VTI, scirocco mk1 G60 swap, CBR1000RR
    trecand peste ciobanie, eu am pe una din masini o janta sudata (multumesc autoritatilor locale sibiu) . daca e indreptata bine si apoi sudata nu are de ce sa faca probleme. eu rulez cu ea (pe spate) de 2-3 ani fara cea mai mica problema. vis-a-vis de vibratii, in urma cu multi ani am cumparat niste anvelope sh care aratau f bine. vibratii, fal-fal-fal la rulare, partea de rulare deformata (insertii rupte in interior). nu am mai cumparat anvelope sh de atunci. anul asta a aparut la ala masina. anvelope 3 ani vechime (cumparare de noi evident), stare f buna, brand premium, semislick etc. la inspectare, doua aveau banda de rulare deformata. nu mult, sub 2mm dar e suficient incat sa innebunesti. deci dupa banalele inele de centrare incorecte sau lipsa, deformarea anvelopelor (multumim iarasi autoritatilor locale) e una dintre cele mai intalnite.
     
  11. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    Salut.Dupa ce am citit integral topicul, postez si eu cu o problema asemanatoare cu cele deja prezentate in topic, vibratii ale caroseriei (nu volanului) dupa ce depasesc 130 km/h.

    Detin un Audi A4 B8 din 2013 pe care am avut jantele originale ale masinii, 205/60/r16. Am tinut aceste jante vreo 1.5 ani timp in care am cumparat anvelope noi iarna + vara (cele iarna au 2 ierni iar cele vara au fost folosite doar vara trecuta) si nu am avut probleme deloc in tot acest timp cu jantele / anvelopele mentionate.

    De 1 saptamana mi-am cumparat Jante noi, Momo Massimo, tot pe r16. Am cautat sa se potriveasca la ET, PCD insa la Gaura Centrala exista diferente. Pe Audi A4 gaura centrala de la butuc este de 66.6 iar jantele noi cumparate au 79.6, motiv pentru care au venit cu inele de centrare dar si cu alte suruburi. Am verificat inelele de centrare cu care au venit si au dimens 79.6 -> 64.5 (DECI nu sunt 66.6). Sa fie problema vibratiilor puternice dupa 130 km/h de la acele inele care merg pana la 64.5 in loc de 66.6 (desii dupa logica mea fiind mai mici ar fi trebuir sa nu intre pe butuc), sa fie de la suruburi / jante sau alta problema ? Mentionez ca nu am avut nici o problema cu jantele originale + anvelopele de vara sau de iarna, ambele seturi sunt destul de noi.
    Multumesc anticipat!
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai toata problema ta este de la inelul de centrare. Pune pe cel de 66.6 mm si vezi ca se rezolva.
     
  13. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Cum intra inel de 64.5 pe butuc de 66.6 ?
     
  14. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    @Yoromica : fix aceeasi dilema o am si eu, cum de au intrat acele inele pe butuc. Ideea e ca au venit odata cu jantele si chiar le-am verificat pe toate patru si erau clar dimensiunile pe inele (imprimate pe inele) : 79.6 -> 64.5 . Iar de intrat au intrat, am fost de fata cand mi-au montat la vulcanizare jantele.
    O sa incerc sa cumpar dimensiunea inelelor 79.6 -> 66.6 , sper sa rezolve problema ...altfel renunt la jantele cumparate si le pun tot pe cele de iarna, originale ale masinii.
    Avand in vedere ca inainte cu jantele originale nu aveam probleme nici cu anvelopele de vara nici cu cele de iarna, ma astept sa fie de la jantele actuale sau de la inele. Jantele sunt noi, au venit in cutie sigilate si par foarte calitative chiar daca sunt aftermarket, Momo Massimo.
    Ma gandesc ca ar fi 3 variante, prima inele de centrare, a doua poate de la suruburi si ultima varianta poate chiar au jantele defecte.
     
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Se poate demonta si măsura, chestie de 10-20 minute.
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    De la dimensiunea jantelor este!B8 cu roti sub 18” arata ca un carucior de supermarket!

    On topic : nu ai cum sa pui inele mai mici pe butuc mai mare niciodata!Ori janta ta nu a intrat pe butuc si sta doar in suruburi ori inelele au intrat in interior.
    Am mers ani de zile cu jante Oe sau Am si inele de centrare fara probleme.Daca inelele au dimensiunea buna si se potrivesc pe jante, nu ai nici o problema!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    andyzaharia apreciază asta.
  17. cristidm

    cristidm 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2013 Facelift, CJCB, 2.0 TDI - 136 cp
    Salut. Revin cu update. Multumesc tutoror pentru informatii.
    Se pare ca problema nu era nici de la inele nici de la jante / anvelope, ci defapt de la vulcanizarea unde am pus prima data anvelopele pe jantele noi, care nu si-a facut treaba deloc. Nu au pus corect anvelopele pe jante si nici nu le-au echilibrate corect, o gramada de plumb inutil in plus. Am fost la autosoft militari si am rezolvat, au dat anvelopele jos le-au echilibrat ok dupa mai multe incercari in ideea e a obtine o echilibrare corecta iar problemele au disparut.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta