Da al meu este avg , era un hibrid doar in carcasa de 1749 va. Pai masina era cu pompa de 11 injectoare de 0.260 mm admisie pd 130, evacuare 60 completa , fmic 50 mm, ambreiaj 240 mm.Acum am vandut tot si bag biele in motor si restu de piese
Salutare, Intentionez sa montez o pompa de 11 mm pe un 1.9 AFN. Ceea ce am gasit pe piata sunt pompe de pe 1.9 AHH. Cine are montat o pompa de 11 mm pe un AFN sa imi spuna mai exact cum a procedat? Mentionez k inca nu am banii necesari de diuze mai mari de moment(as dori DSS ultime 0.260). Pot merge o perioada cu pompa de 11 mm pe diuzele actuale si softul actual? As dori o opinie de la cineva care deja are pe afn pompa de 11 mm. Va multumesc!
Pompa aceea o poti monta pe masina ta dar trebuie sa schimb suportul de pompa de injectie, tabla de la distributie si instalatia electrica a pompei (mufa) deoarce masina ta are doua mufe 6+3 fire, iar instalatia electrica a pompei de ahh are o mufa 9 fire.,Sau ai pe cineva ft periceput si pui in carcasa ta de pompa tot ce ii in cea de 11 mm. Legat de soft in principiu trebuie sa mearga fara nici o problema .
Salut, poate identifica cineva racordul furtunul acesta? pun intrebarea aici deoarece cred ca va pricepeti mai bine la piesele de tuning presupun ca a crapat deoarece merg mai agresiv cu masina este mai bine sa pun de silicon?
Ala crapa la toti, e de la batranete. Poti pune de silicon fiindca cu siguranta nu vrei sa cumperi unul nou original. Cu maxim 50 lei rezolvi problema. Vezi RacingNick. Cred ca de 50mm este sau ceva asemanator.
multumesc, am gasit, a costat doar 16 ron la diametrul de 51 mm, sper sa reziste, cel vechi parea ars sub crapatura, cel nou ar rezista la 180 grade si 3 bari, cel vechi nu stiu ce specificatii are . cred ca mai am unul identiic la racordul cu intercooler, verific si schimb si acela daca este necesar
De la baietii de la Racingnick, Mai am o intrebare, tot pe langa tuning as zice. Undeva pe la inceputul thread-ului zice cineva ce trebuie verificat inainte de a trece la tuning: valva PCV, nu am umblat niciodata la ea, nici nu stiu unde este sau cum se verifica. Tot ce am gasit pe net face referire la o valva CCV la diesel dar nu m-am lamurit
Am reusit sa montez injectoarele de 2.5 tdi AEL. Am lasat iq la 4.4-4.6, avansul e ok, erori nu am. Am constatat ca masina nu mai e asa violenta ca inainte si motorul are un tacanit la relanti, ca la vechile tractoare. Pompa de injecție este de AHH 11 mm. E normal?
Se pare ca am facut-o de oaie...injectoarele de AEL au diuzele "arse"....corpul injectoarelor este ok, diuzele nu-si fac treaba. Am revenit la injectoarele mele. Am reusit cu ajutorul colegului Razvan Albulescu (arazvan2002) sa punem softul de la EDCtuning din Polonia si rezultatele sunt....surprinzatoare. Am postat pe Fb un launch de la 2000 rpm....1 treapta nu face decat sa invarta rotile in gol (si am 235/45/17)......iar cu noul kit de ambreiaj....ma simt din nou la scoala de soferi (kit ambreiaj RS2 cu volanta masa simpla by Hexxer Engineering). Trebuie sa mai pun avansul pompei la punct, sa ajustez putin IQ...si cam atat. Am cumparat si un EGT gauge de pe Ebay.....dar imi e cam frica sa il bag in galerie ca nu cumva sa se topesca tumburucul de metal - "senzorul" - si sa imi distruga turbina! Cu erorile de rigoare (legat de tmperatura raportata) cred ca am sa il pun imediat pe tubulatura de dupa turbo.
Inca nu am apucat sa ma bucur de noul soft....dupa 80k cu gt1749va-ul meu a bubuit pe A2 la Lehliu pe sensul spre Bucuresti. Am urcat lejer....fara sa fortez in ture si la 3900 s-a auzit un zgomot asa cum sare dopul din sticla de sampanie...numai ca in loc de spuma aveam un nor imens de fum in spate. Ce e interesant ca tot timpul am avut monitorizata presiunea cu Torque pe telefon si peste 1.4 bari nu a urcat niciodata, iar softul e limitat pana in 1.5 bari. Acum urmeaza noua provocare....ma gandesc la un GTB1756VK. Vom vedea ce iese cand finantele ma vor ajuta...pana atunci pieton!
Am reusit sa pun un GTB1756VK de la Cipos. Imediat dupa ce am montat-o a aparut urmatoarea problema: in orice treapta urc dupa 3400 rpm mi se taie puterea. Am atasat si loguri. https://www.dropbox.com/sh/4a5pmxq3tclidcr/AABWis16p6jdaI771_dpx4SHa?dl=0 Cipos recomanda inlocuirea valvei N75 si apoi corectii in soft. Are careva o valva N75 de imprumut sa vad dc problema e din cauza ei?
Colegi din bucale....nimeni nu-i da un n 75 ? Daca treci prin Cluj da un tel ca am unul de rezerva !!!
Salut, problema a dispărut dupa montarea unor Pp764 de la Bosio. Am setat iq la 5-5.2 si trage pe toata plaja de turatii.
Adica problema asta s-a rezolvat sau pierderile de putere ? Sa intelegem ca erau diuzele de vina sau IQ-ul, de la ce valoare l-ai pus pe 5-5.2 ? Multumesc. p.s.Am citit ca ai galerie de admisie de 131, ai montat-o fara egr nu, adica ai pus flansa ! eu asa am facut
Salut, galeria de admisie e montata cu egr anulat. Pierderea de putere se datora duzelor de AFN - 0.205 um, nu aveam suficienta motorină. Am pus pp764 de 0.232 si cu hammer mode si vcds am setat cat de cat sa nu am fum. Asa am ajuns la un IQ de 5-5,2. Initial era 4,2 - 4,4. Acum trage pe toata plaja de turatii. Urmează softul sa pot beneficia de toata aceasta configuratie hardware.
Salut. De cat ai MAP sensorul ,de 2.5 sau de 3 bar?. Eu am de 3 bari si merge mult mai bine. Mapa mea este facuta cu sensorul de 3 bari si trage mult mai bine. Bafta in continuarw la tuning