1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. A3quattro1.8t

    A3quattro1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A3 1.8 T Quattro /A4 2.0 TDI 143 CP
    Salut
    Am deschis acest thread pentru ca vreau sa ma informez despre avantajele/dezavantajele unui tuning la motorul 1.8 turbo (150 CP) precum si oportunitatea de al mai face la 160.000km.:icon_thumright:
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    sal, poti incepe cu resoftarea.
    dupa care evacuarea turbo-back. o sa ai 200 CP si pe urma daca mai vrei peste. discutam :)
     
  3. A3quattro1.8t

    A3quattro1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    A3 1.8 T Quattro /A4 2.0 TDI 143 CP
    Ok.
    Poti te rog sa imi dai mai multe detalii despre resoftare?Ce implica?Ce se imbunateteste?Cat creste consumul?Eu o duc frecvent in zona 5000-6000 rot/min ce riscuri sant dupa resoftare?Ce banzina trebuie sa bag dupa? Cat costa?Tu ai facut?Unde se face?Si mai am.....:yes:
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    am sa-ti raspund foarte pe scurt, dupa care am sa te rog sa te folosesti de SEARCH pt ca este un subiect dezbatut indelung pe forum.

    - imbunatateste performantele masinii
    - implica modificarea parametrilor ECU fata de original
    - consumul ramane la fel sau poate scadea foarte putin
    - nu sunt riscuri ca mergi si tare cu ea, pt turbo este f bine
    - de obicei se baga bezina cu o cifra octanica superioara, 98,99,100
    - costa intre 250 - 1000 euro, depinde unde faci si al cine
    - am facut la RBN-Tuning, costuri mici satisfactie maxima garantie pe viata :) a softului...mai multe detalii click pe semnatura mea ;)
     
    Coman 01 apreciază asta.
  5. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    Riscul e faptul ca turbo va opera la un alt nivel de eficienta si viata lui va putea fi un pic scurtata (turboul se va invirti mai rapid sa creeze mai multa presiune ... pt ca MAI MULT AER + MAI MULTA BENZINA = MAI MULTA PUTERE !)
    Dar sa nu crezi ca riscul e asa mare masina tine, mai ales daca ai grija de ea :schimbi uleiul des/la timp folosind ulei bun - sintetic, sa fii sigur ca nu ai nici o scurgere de aer presiune/vacuum (boost / vacuum leak) si daca a trebuit reparata imediat (si testari de presiune de citeva ori pe an daca nu lunar nu e idee rea deloc ), nu opresti motorul imediat dupa ce ai mers tare cu masina - trebui sa lasi motorul sa circule ulei si turboul sa se raceasca, cum scrie si in carte dar astea sint lucruri pe care TREBUI sa le faci oricum !
    eu cel putin NICIODATA nu voi mai conduce masina turbo stock ..si cel putin un chip i-as pune (de companie buna nu orice), nici un dubiu nu as avea !!!

    :footy:
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2015
  6. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    si dupa ce termini cu tuningul motorului cred ca cel mai important este UPGRADE THE BRAKE cum crezi ca vei opri cei 200cp in siguranta:)vestea proasta e ca o sa te coste mai mult decit resoftare si din aceasta cauza nimeni nu ia in serios acest lucru care este la fel de important ca si airbagurile iti salveaza viata.
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bine punctat aici .
    Toata lumea uita de frane si de suspensi atunci cand face o modificare importanta de putere. Doar cand se vor afla in fata situatiei isi vor da seama. Totusi e viata ta in joc.:yes:
     
  8. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    Sincer sa fiu prima modificare care eu as face-o la o masina de genul ar fii SUSPENSIA SI FRINELE _ PRIMELE - fara NICI o indoiala sint cele mai bune imbunatatiri ale undei masini , astea intradevar vor schimba total masina in ceva deosebit (atata timp cit sint piese de calitate nu orice !!)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2015
  9. como1980 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A 4
    @adibose am o intrebare
    Am un Audi A4 1.8T Benzina acum cumparat si fac Tuning la motor, cand ma duc la servie Audi sa fac revizia sau altceva cei de la service nu vad ca am facut modificari ? nu imi pierd garantia ?
    Tnx!
     
  10. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ce fel de tuning vrei sa faci? daca faci ceva mecanic vei pierde garantia
    daca faci ceva software, poti merge la tuner sa-ti puna la loc softul original pana treci de revizie si asta e.
     
  11. Emeraldu

    Emeraldu 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    B
    Masina:
    Audi TT quattro 225 cp
    Eu am mers aproape un an cu furtunul de admisie (exact furtunul care intra in turbo) gaurit si inca nu mi-a cazut turbina. Acum ca mi-am dat seama, imi iau alt furtun, dar nu trebuie sa curat turbina ?

    Adibose tu ai aceleasi furtune pe S3-ul tau (vezi pozele atasate).
    De unde-mi iau furtunele (chiar la mana a 2-a) sa nu ma rupa la pret. Firmele de tuning imi cer si cate 600 RON pe ala mare... mi se pare exagerat de mult. Original e 300 ron ala rosu, 400 ala albastru dar mi-e ca se rup, avand in vedere ca am soft de 260 cp pe masina.
     
    Ultima editare: 20 Apr 2008
  12. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    Emeraldu ha ha daca eu fac asta la masina imi sar mucii la turbine. Bine, a mea face si BOOST nu 2-3 psi, oricum ca ai mers cu ea asa i-ai injumatatit viata turbo.
    si ce e cu curatatul turbinei ?! cum exact o "curatati" voi ..??
    :think:
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2015
  13. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    nu trebuie curatata turbina! de ce... ?
    furtunul ala mare trebuie schimbat! ma mir cum ti-a mers masina pana acum...adica simti ca faci boost suficient? nu o simti ca lesina dupa 5 mii ?

    oricum..furtunul mare din pacate atat costa! iar second nu prea ai de unde sa-l iei, cine il cumpara si-l pune si nu-l mai da jos. decat daca prefera alta marca sau culoare intre timp :)

    la ECS tuning costa 185$ + 40$ transport..ceva de genul. te scoti mai ieftin oricum. DAR trebuie schimbat neaparat!
     
  14. Emeraldu

    Emeraldu 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    B
    Masina:
    Audi TT quattro 225 cp
    La inceput nu cred ca era rupt furtunul, era doar putin fisurat, in schimb pe la 4000-5000 de ture tragea ceva mai greu. Pe vag-com dadea missfire...am schimbat fisele, incepuse masina sa traga ceva mai bine dar tragea de maxim 190cp.

    Cum sunt furtunele de silicon?
    Am gasit asa pe ebay la 77 USD + 23 transport:
     
    Ultima editare: 22 Apr 2008
  15. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    O masina turbo trebui verificata (testata presiunea sis sytemul de citeva ori pe an cel putin !!! ) cind ai vreo problema faci un pressure test , si dupa aia tre sa vezi cind da misfire .. logezi citiva parametri cind mergi cu masina .. blocul 115 e presiunea de la turbo ..si aia ar arata imediat problema ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2015
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    missfire poate fi si de la bobinele de inductie. pe langa acel missfire trebuie sa mai dea un numar de cilindru pe care ai acel missfire. si e clar ca trebuie inlocuita si bobina respectiva.
    furtunul ala nu prea seamana..., dar ai grija ca alea ieftine s-ar putea sa fie moi si subtiri
    [​IMG]
     
    YGV apreciază asta.
  17. Emeraldu

    Emeraldu 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    B
    Masina:
    Audi TT quattro 225 cp
    Pai fisele vin cu tot cu bobina.
    Vezi imaginea.
     
  18. Epic

    Epic 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2005
    A4 1.8tq '05 - upgrade BFB -> BAM

    Ma bate gandul sa incep in viitor un upgrade la A4-ul meu. Si anume, schimbarea turbinei, internelor si tuturor pieselor necesare pentru a "obtine" configuratia motorului de 225 cp (BAM) de pe TT.
    In momentul de fata consider ca acesti cai + cei ~40 adaugati printr-o resoftare ar fi satisfacatori pentru un comportament mai sportiv al masinii.
    Prin aceste modificari sper sa obtin si o fiabilitate crescuta, odata cu realizarea "amsamblului" BAM, cat mai apropiata de cea din fabrica, de pe TT.
    Cunoasteti persoane care au facut upgrade-ul asta?
    Credeti ca ar fi prea scump? Merita mai mult schimbarea motorului in intregime?
    Sunt indragostit de masina asta si vreau sa ii ridic puterea cat mai mult si cat mai safe.
    Prefer B6 BAM decat TT BAM, deci nu ma gandesc la un schimb.
     
  19. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    evolution11 cu bani care costa manopera,motor ,partea electrica,esapament,ecu BAM cumperi 2 kituri stageIII plus pentru masina ta !
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2015
  20. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    cred ca este mai eficient un Kit turbo cu GT28RS eventual, decat sa pui Kitul de S3/TT

    nu stiu daca din cauza motorul longitudinal de la A4 fata de cel transversal de la S3/TT complica un pic lucururile... nu stiu.
     

Distribuie pagina asta