@Andrei Robert mai ai nevoie de injectoare+pompa de benzina, traseu admisie+intercooler mai mare si nu prea ai sanse sa scoti caii aia cu k03s deci si alta turbina. Bobinele de RS4 sunt bani aruncati, ale tale o sa-si faca treaba fara probleme.
Salut.stie cineva ce i cu kiturile astea turbo de upgrade de pe ebay,am vazut si la noi ceva in jur de 1000e, cu siguranta copii chinezesti Preturile sunt relativ mici,dar sunt bune de ceva ?
Poti fi mai precis? Ce kit? Pe ce motor? si cel mai important..unde vrei sa ajungi..ce putere..? 1. Vrei 250-280hp - K04-023 OEM (nu ebay), injectoare, pompa suplimentara, admisie (FMIC cu tubulatura), DP cu evacuare, galerie evacuare si conducte turbo 2. Vrei 300+ ..aici ai de ales: Gama Garrett ( alege in functie de stilul de condus si unde vrei sa incarce ), Gama TD04, sau vrei ceva si sa incarce frumos de jos 04-064 - dar ai de munca la montaj...dupa turbina apar si cele precizate sus - injectoare, pompa suplimentara, admisie, DP cu evacuare, galerie evacuare (dupa caz), conducte ...si mai pune, biele+segmentare, cutia daca e de 5, treci la 6 02m, ambreiaj, masina daca ta daca e euro2 (clapeta pe cablu) recomandare conversie euro4. Sfat: daca vrei ceva calitativ, si turbina noua - doar turbina ajunge la cel putin 800e, si aici spun de k04-023, restul sare de 1000, evident exista si varianta sh.. Nu-ti recomand ebay ( sunt patit cu un k04-023 si abia am scos caii stock pentru turbo), nu-ti recomand hibrid. Spor!
Salutare, as vrea sa fac si eu un upgrade la nou achizitionatul AVJ. Ma tenteaza varianta cu turbina k04-023. Stiti cumva ce modificari/adaptari trebuiesc facute la galeria de evacuare pentru montarea pe A4 B6?
Am citit toate paginile dar nu am vazut nimic concret. Detin un AUQ momentan stock. Dar am in plan urmatoarele ; -downpipe + traseu pana la puntea spate - acolo raman cu o finala originala de FR -FMIC (achizitionat) -regulator 4Bar ( achizitionat) -pompa suplimentara ( cel mai probabil walbro 255) -furtun admisie turbo -soft clar la Ginel - sunt in mari dubii daca sa imi achizitionez si injectoarele de BAM -sunt in dubii daca are rost sa montez MAF de diesel sau S3 -MAP ramane acelasi ? Mentionez ca vreau sa raman pe turbo stock respectiv k03s . Ajung modificarile de mai sus pentru a "stoarce" turbina stock sau sa montez si piesele la care am mici dubii ?? Am vazut foarte multe 1.8t cu k03s facute la ginel in zona de 230-245 de cai si cam acolo e si targetul meu. Doar o parere am nevoie. Multumesc.
Misto parerea ta..dar nu prea corespunde cu ce am intrebat. Mersi pentru efort oricum. Si by-the-way..am avut 1.8t cu k03s la 220 de cai facuta tot de ginel si crede-ma..nu "gafaia" turbina dupa 2 ture...
Pai si daca ai avut de ce mai intrebi? Stii reteta. Eu ti-am zis ca aia nu e turbina pentru ce vrei tu. E la limita si la limita nu face nimic.
Ideea este ca vreau in plus pana la K04.Vin cu alte modificari fata de masina precedenta. Doar atat ma intereseaza : injectoare de BAM DA/NU , MAF S3/diesel DA/NU fata de ce voi monta pe masina pentru ce vreau eu . Simplu , nu ?
Cu un K03S stoc nu vei scoate niciodata 245CP reali, nu este capabil de asa ceva. In setup-ul mentionat de tine, cu injectoarele stock de 314cc la 3Bar, scoti undeva la 210-215. Cu maf+admisie de 3" si regulator de 4bari, nu vei reusi mai mult de 220-230, asta doar cu o turbina sanatoasa. Peste valorile astea, ai nevoie de K03s hibrid, ori conversie la k04.
Eu ma chinui de ceva vreme cu 2 versiuni, AUM si un BAM. Cu BAM-ul, am FMIC cu traseu complet de 63mm, admisie silicon Badger5, evacuare de-cat cu downpipe+intermediara de 76mm, dupa punte 63mm, k04-23 fara fisuri in galerie sau carcasa si regulatorul stoc de 3bar si nu cred ca am peste 260cp real, nu am reusit s-o pun pe role. Urmatorul pas este regulator de 4bar sau alte injectoare mai mari, galerie evacuare custom si un CHRA hibrid de aceleasi dimensiuni cu cel stoc in carcasa original, insa nu stiu pe cineva sa fi folosit sa stiu un rezultat, e o firma in UK ce le comercializeaza, facute de ei. Sunt curios ce reprize aveti cei cu puteri similare 100-160, 100-200.
@Dooster ai fost cam rautacios. Omul a cerut o parere iar tu ai raspuns ...cum ai raspuns. Daca ti-as da o bâtă si o baltă ai da toata ziua in ea. In primul rand cu un K03s sanatos, faci undeva la 210-220cp safe. Upgrade FMIC, stock MAF, injectoarele de s3 cu regulator de 3 bar si pompa walbro. La soft, fiind euro4, se poate face soft MAFless Marea intrebare este: Iti va fi suficienta puterea asta? SIGUR nu vei vrea mai mult? ...daca DA, go for it... Daca nu...ai mai jos o reteta 2 si cu argumente: 1. K04-023 - stock nou / DP 76>63 + evacuare / inj 440cc @ 3bar FPR / FMIC/ walbro 255 in line / MAFless/ stoc MAP - 270-275cp safe 2. TD04/TD05/GT28xx sau GTX nou + galerie DP / inj 440cc sau mai mari @3/4 bari / pompa intank (Aeromotive sau alta marca buna) / MAFless/ FMIC - >=300cp Am zis turbine noi si originale deoarece imi displac hibridizarile si SH-uri. Cat am stat la ginel sa fac softul, am tot auzit turbine hybrid facute prost ce faceau mai putini cai decat un echivalent stock. SH nu pentru ca nu stii ce durata de viata mai mare. Deasemenea fug si de E-BAY si alte site-uri similare..(fara chinezarii pentru ca sunt patit cu un k04-023) P.S Turbinele OEM noi sar de 800euro. Recomand pompa intank deoarece in-line se bazeaza pe cea stoc din rezervor si nu stii ce se intampla, dar totodata se si recomanda un rezervor compensator...asa mai bine un in tank cu debit bun si real. Toate schimbarile astea evident presupun si un ambreiaj de masa simpla kevlar pentru dailydrive iar la peste 300cp se recomanda cutie in 6trepte pentru durabilitate si ambreiaj mai mare. Pentru varianta 2 recomand biele forjate.. Gandeste-te ce vrei...intereseaza-te la costuri caci cu o turbina mai vin si altele la pachet )
Multumesc frumos.Asta este raspunsul pe care il asteptam.Iar pe domnul respectiv nu l-am mai bagat in seama ca nu avea rost .Ca idee...am avut 1.8 t ARX modificari : filtru sport si evacuare completa , soft powertech : 217 cai benzina 95 si 77 de grade in admisie .Deci se poate si putin mai bine cu ce vreau eu.Multumesc inca o data.
Pai referitor la chestiile astea mai bine il intrebai pe Ginel (si insistai pana primeai un raspuns clar ) alt MAP nu cred ca are rost, nu citeste pana la 1.5 sau chiar 2 bari ala stock? La fel si MAF, pe net am citit ca e ok cel stock si chiar nu vad de ce ai plati pt altul si in + la soft daca ramai pe turbina stock. Pompa de benzina, parca am auzit ca duce ~275hp si oricum, de ce nu mai pui ceva si iei un intank bun, gen DW65v? PS: turbo's hoet cluj are turbine la preturi f bune.
Momentan stau cu 180 de cai , merge foarte ok masina si pe parcursul iernii strang toate piesele. Ma cunosc cu Ginel dar nu imi permit sa il stresez pe om cu intrebari cand exista oameni de treaba ca si voi @lowlife si @vlad_vpv ce ma pot ajuta prin un singur raspuns.O sa il intreb pe Ginel fix inainte sa ma programez pentru soft daca mai sunt necesare alte modificari.De MAP da , citeste pana la 2Bar dar eu nu o sa am nevoie de altul doar de MAF auzisem ca e limitat 1.5Bar ( poate gresesc) dar vorba lui @vlad_vpv poate o sa optez pentru mafless. Deja am achizitionat fmic , downpipe , ceasuri boost si presiune ulei. Mai urmeaza injectoarele , regulatorul , furtunul de admisie la turbo si pompa de benzina. Chiar o sa caut o pompa in tank buna. Multumesc inca o data pentru sfaturi.
Fara suparare, dar are dreptate colegul mai sus. La 240CP pe K03S o sa faci rapid 80+ grade in admisie si masina nu va mai trage decat daca limitele de temperatura sunt scoase, ceea ce devine periculos pentru motor. 77 grade in admisie este o valoare foarte mare, ceea ce dovedeste din nou lipsa de eficienta a turbinei/intercoolerului. Am vazut asta la multe masini, de la run la run crestea IAT-ul si puterea scadea simtitor atunci cand IC-ul era ineficient sau temperatura aerului de la iesirea turbinei era mult prea mare.