1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning motor 2.0 cc in 5 cilindri benzina - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motor' creată de gabi_null, 18 Mar 2009.

  1. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Sa trecem pste asta :)....Motorul nu pate fi 2.0. Este un 2.3 in 20 valve cu 167 de cai stoc. Chiar a specificat ca e in 5 cilindri.
     
  2. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    ...nici macar eu nu am inteles bine, am modificat din nou, nu inteleg ce este asa de greu sa pui un titlu pe intelesul tuturor, scuze de off topic, dar asa putem sa modificam zeci de titluri zilnic.....
     
  3. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
  4. x3msile 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    Buzau Bucuresti
    Masina:
    80 b4 19 td
    eu nush dc ai modificat titlu daca eu zic ca e motor de 20 nush dc zici tu ca e motor de 2.3
    adik tu stii mai bine ca mine ce motor am ?cod motor nm 118 kw 5 pistoane .... asa ca nu mai faceti modificari dinastea aiurea
     
  5. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    x3msile vrea sa spuna ca are motor de 2.0 litri cu 20 valve quatrro (118kw)

    nu vreau sa par ironic, dar decat sa ne certam , nu incercam mai bine sa-l sfatuim legat de ceea ce il intereseaza?

    eu personal nu am facut astfel de modificari, deci nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea...:(
    oricum multa bafta :)
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    daca iti doresti o marire de putere, si am vazut ca ai inceput cu 200 de CP ca si exemplu, ai nevoie in mod evident de o turbina. si de aici lucrurile se complica dar si devin clare :)
    Tu ai nevoie de o conversie, iar pentru o conversie trebuie sa scoti din buzunar in jur de 5.000 euro. cu banii astia mai bine te orientezi care un motor de S2/RS2 de prin germania de pe la vreo epava si ai scapat de toate durerile de cap.

    La sugestia lui RevHard ar trebui sa mai iei in considerare si ce NU include kitul, spre exemplu injectoare, evacuare completa, catalizatori, intake manifold, diverter, intercooler kit, bujii, injectoare si altele....care costa! :)

    ajungi sa dai pe ele aprx 5-6.ooo$ la care mai adaugi vreo 1-2.000 $ montajul, softul, testele...etc etc..si ai ajuns al 8.000$

    nu mai bine iei un motor de S2 zdravan? :)
     
  7. x3msile 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    Buzau Bucuresti
    Masina:
    80 b4 19 td
    mda la costu asta ma lipsesc de masina :D ma gandeam la o resoftare la o schimbare de evacuare si admisie si sa adaug o turbina ... nush cum sa zic dar nu prea are rost sa bag atatia bani in masina asta ... si pe langa asta nu dispun de banii astia adik 8000 ...
     
  8. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    ce motor e? 7a-ul?
    de cati bani dispui?
    ai masina in stare buna?
    @adi, cum ai ajuns la 6000$, pt 250cp mai trebuie doar injectoare 325$ ca sa mearga treaba = 3225$. Bineinteles ca o sa mearga mai bine cu evacuare, pistoane forjate, boost comtroler, un soft fin, etc.

    e un audi ce merita respect, este o masina clasica (un audi), are un sasiu superb, are quatro, daca are si 7a-ul merita investit timp si bani.
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Revhard, pt 250 cp, de la puterea lui stock, iti trebuie multe :)
     
  10. x3msile 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    Buzau Bucuresti
    Masina:
    80 b4 19 td
    sa inteleg ca daca schimb doar injectoare , evacuare , si ceva pe la soft ajung undeva in jur de 200 de cai ?
    defapt e cineva care face asa ceva pe aici ? ma refer la cineva care chiar stie
    motorul are cod nm revhard nu e 7a ( nu stiu ce e 7a)
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    injectoarele marite nu te vor ajuta, evacuarea si softul te vor ajuta sa castigi undeva la 15-20 CP maxim...
    daca vrei sa mai storci 3-4 Cp pune si o admisie sport, dar eu personal n-o recomand pt mersul in oras.
     
  12. x3msile 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2008
    Locație:
    Buzau Bucuresti
    Masina:
    80 b4 19 td
    daca nu ajung macar la 200 de cai nu ii fac nimic adik nu vad rostu sa ma cocmplic pt 20 cai sau ceva de genu
     
  13. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    da, asa este, mai bine o lasi asa si cand vrei ceva mai puternic treci la turbate :)
     
  14. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    un colector 4-2-1 de evacuare, daca tot ai reusit sa iti faci evacuarea. dar ai grija sa fie proportionate corect tuburile.
     
  15. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Si cand vrei ceva mai RAPID treci la aspirate serioase :)
    bani sa fie, ca cand bani nu e, nimic nu e :(
     
  16. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    ca sa nu mai deschid alt topic vin cu intrebari referitoare la tuning motor ABK:
    1. se potriveste chiuloasa de ACE 2000 cmc 16 v pe ABK
    2. ce injectoare cu debit mai mare se recomanda sa se puna pe ABK
    3. ce galerie de evacuare mai mare in diametru se potriveste pe ABK, respectiv chiuloasa de ACE?
    4. Care ar fi cresterea?
     
  17. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    X3Msile Despre ce masina vorbim ? Nu e de vanzare ? Intr-adevar exista motor de 2.0 in 5 pistoane. Poti sa il faci turbo dar daca vrei sa faci ceva serios trebuie sa te gandesti la :cuzineti , biele , bolturi , pistoane , segmenti , verificat chiulasa , verificat supape eventual schimbate . Dar nu e mai bine sa maresti PUTIN :) alezajul ?
     
  18. DJ_19_PIT

    DJ_19_PIT 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi coupe GT
    Tuning motor 5 cilindri benzina - discutii diverse - probleme si rezolvari

    salutare tuturor sunt nou pe acest forum si am un audi coupe gt din 86 este 5 cilindri azi m-am apucat sa desfac motorul vreau sa il segmentez sa bag totul nou in el ce as putea sa ii mai fac pt cresterea puterii o sa aiba axa sport bujii ngk iridium fise beru volanta usurata filtru kn in carcasa originala o sa urmeze serpisori si o evacure inox cap coada cu iesiri laterale acum urmeaza parte de mecanica ce fel de pistoane imi recomandati sa ii pun astept parerile voastre aici multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand bine ai venit. Ce cod de motor ai pe masina ?

    Referitor la felul in care scrii mesajele, ca sa nu fie sterse, te rog sa respecti un minim de reguli cum ar fi:

    Te rog sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane.

    Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris.

    Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc de intelegere.
     
  20. DJ_19_PIT

    DJ_19_PIT 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi coupe GT
    in legatura cu scrisu imi pare rau,m-am grabit cod motor este JS007979
     

Distribuie pagina asta