1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Ralanti si in mers la A4 B5 Benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de raul-tm, 17 Ian 2009.

  1. raul-tm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2004, 1.6
    Am un Audi A4, 1.6, benzina, 2004 si am probleme cu pornirea si cu turatiile.
    Masina porneste cam greu, uneori. Probleme am si in mers, cand apas ambreajul sa las masina sa curga, am o fluctuatie puternica a turatiilor(scad foarte mult, apoi cresc, iar scad si apoi revin la normal). A fost curatata clapeta de acceleratie si nu s-a schimbat nimic. La teste nu da nicio eroare.
    In depasiri si cand plec de pe loc masina trage foarte greu. E posibil sa fie din cauza motorului ca e prea mic sau tot din aceasta problema cu turatiile?
     
  2. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    incearca mai intii o recalibrare,Throttle Body Alignment,dupa care un test cu vag-com-ul si vezi i continuare cum se mai prezinta problemapoate chiar trebuiesc curatate injectoarele.
     
  3. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    si eu patesc la fel dar numai cand este motorul rece. dupa ce ai curatat clapeta, am inteles ca trebuie intr-adevar reglata electronic
     
    Claud1u apreciază asta.
  4. paul2001roro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a4 b5 1997
    se ineaca atunci cand accelerez

    am un audi a4 1997 1,6 benzina.am abservat ca atunci cand accelerez parca se ineaca..nu stiu cum sa explic...adik nu are o acceleratie constanta, se intampla chiar si in mers atunci cand schimb, parca o trage cineva inapoi....
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Incepe cu filtrul de benzina,schimba-l.
     
    Mihai_cms apreciază asta.
  6. paul2001roro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a4 b5 1997
    l-am schimbat:keule:
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    De la multe pot fi ...sa ma dau cu parerea totusi : debitmetru aer.;)
     
  8. paul2001roro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a4 b5 1997
    cum pot verifica daca e dus debitmetrul?sau daca e altceva?
    la vag com se verifica si debitmetru??:idea:
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Da la vag com si nu neaparat o sa dea eroare.
     
  10. paul2001roro 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a4 b5 1997
    :wtf:
     
  11. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Iulian s-a referit ca se poate sa nu dea eroare, dar se poate face un log in mers si vazut ce valori au parametrii returnati de debitmetru fata de cei normali. ;)
     
  12. jashem

    jashem 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 1,6 petrol B5 /1997
    parerea mea este ca sa scoata mufa de la debimetru, pt 2 minute sa vada cum trage motorul, si sa o puna inapoi si atunci sa stie exactdaca e debimetru sau nu.....dar 80% asta e zic eu....
     
  13. CZB 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 1.8
    Turatia la Relanti si in mers la A4 B5 Benzina - probleme - cauze si rezolvari

    Salut baieti,

    Stiu ca acum o vreme vazusem un thread asemanator, acum din cautari nu am reusit sa gasesc thread-u.

    Problema este cu turatia la relantii, dupa ce se incalzeste incepe sa urce si sa coboare, coboara pana pe la vreo 500 si urca pana pe la vreo 1300 sa zic.

    Aveti idee ce poate fi ?

    Cand mi-am cumparat masina si am fost la un service sa o pun pe vagcom mi-a zis ca o sa trebuiasca sa ii schimb clapeta de acceleratie (care din ce mi-a zis este 1000 Ron). Atunci nu-mi facea asa la relantii. Si ma gandesc ca daca era clapeta nici nu-mi tragea masina......

    A mai avut cineva problema asta la benzinar B5 ? Daca da cum a rezolvat problema si unde. Ma gandesc oricum sa mai incerc si pe la alt service sa vad ce-mi zice.

    Vreau sa bag ceva banuti in ea pentru exterior dar am zis intai sa stiu ca tehnic este perfecta. Masina este din 95 1.8.
     
  14. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    clapeta se si curata ... incearca s-a mai discutat asta ... :rulez:
     
    Maximilyan apreciază asta.
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    1.sonda lambda schimbata asta incepe sa lucreze la cald
    2.clapeta de acceleratie curatata ,inainte de asta verifica un furtun gros ce
    porneste aprox de sub clapeta si ajunge aprox. in dreptul jojei de ulei undeva sus.De obicei este fisurat sau rupt .
    In fapt este compus din doua parti acolo unde face un fel de un U este un material rezistent la teperaturi inalte apoi urmeaza furtunul propriu-zis.
    Este destul de greu de inlocuit datorita pozitionarii in mod normal se dau cei 4 cilindri in jos si se lucreaza mai usor .
    Eu am reusit doar scotand vasul de expansiune insa lucrezi pe pipaite si cu chei tubulare cu click.....si multa multa rabdare.

    PS..nici vorba de schimbat clapeta.
     
    Maximilyan apreciază asta.
  16. CZB 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 1.8
    Nu am gasit, sorry !

    Atunci cand am fost mi-a zis ca are o eroare si mi-a zis ca incearca sa o stearga, a incercat din ce mi-a zis da nu a reusit, mi-a zis ca trebuie schimbata. Ma gandesc ca vrea sa ma si arda la bani.
     
  17. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cand motorul la rece merge ok iar la cald face figuri este sonda lambda.
    Ea lucreaza doar la temperatura de 90 de grade C.

    Eu ti-am spus ce sa schimbi si ce sa cureti.;)..in rest faci cum crezi.
     
    Maximilyan apreciază asta.
  18. CZB 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 1.8
    Nu vazusem mesajul, am postat aman2 in acelasi timp.

    O sa ma duc oricum la cineva care sa stie sa le faca.
    Inteleg ca mai mult ar fi de la sonda.

    Sa ma interesez si cat e de munca si in ce bani ma duce sonda.

    Merci mult de info !
     
    Ultima editare: 19 Feb 2009
  19. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Aceleasi probleme le-am avut si eu,curata sau cauta pe cineva sa iti curete clapeta(nui o munca grea)si vezi cei cu furtunul relatat mai sus...al meu era infundat rau,apoi adapteazai clapeta cu vag
     
  20. CZB 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 1.8
    Am fost la un service prin crangasi prin recomandarea unui amic.
    Mi-a pus masina pe vag (ca altceva nu cred ca e) si i-a dat eroare la debitmetru si senzoru de temperatura.

    Mi-a zis ca trebuiesc schimbate ca nu e de la acceleratie. Si asta am si facut, am dat 1000 Ron pe debitmetru si senzor. De variat tot variaza (in turatii mai mici cei drept) dar mi-a zis sa ma duc sa o alerg putin pe autostrada, ca o sa se simta dif dupa. Se simte si acum ca trage altfel.
    O sa ma duc sa fac vreo 20-30 km pe la vreo 3500 de turatii in a 4-a (daca e ceva gresit sa-mi ziceti).

    Acum ca tot nu m-o scapa de turatie ma gandesc ca cel putin am un consum decent vreo 12%.....cu toate ca nu m-ar incalzii prea mult daca stiu ca tot la fel imi face variatia de turatie la relantii.
     
    Ultima editare: 2 Mar 2009

Distribuie pagina asta