1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. christith 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI PD , AJM, 2001 / Dacia 1300 1970
    Salutare!
    Masina mea este un A4din 2001 PD 116 CP cu motor AJM si 169 mii km
    Am urmatoarea "problema" care ma supara: dupa ce apa se incalzeste (70-90 grade) turatia la relanti scade de la 900rpm la ~ 860rpm (vlori citite cu VAG-COM) si incepe sa varieze usor intre intre 860 -820 rpm. Chestia asta ma deranjeaza pentru ca in momentul in care scade/creste turatia iau nastere niste trepidatii mai putin placute care se resimt in masina.
    Valoarea "turatiei" la renlanti citita cu vag in engine/adaptation/02 este de 3768 ceea ce ar trbui sa corespunda unei turatii de 903rpm. Oare de ce scade turatia sub cei 903rpm si variaza? S-a mai lovit cineva de problema asta?
    Daca accelerez un pic si tin turatia de relanti undeva in jur de 880 -900rpm nu mai am nici o variatie si nici terepidatii.Ma gandeam sa cresc turatia de relanti cun VAG-com... A mai facut cineva chestia asta?

    Intrebare pentru posesorii de TDI PD: In general cam care e turatia "standard" la relanti intalnita la un astfel de motor?

    Multumesc de ajutor.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2010
  2. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    deci la mine a fost dar numai stiu sa iti spun exact exact ... standard era 800 si ceva .... eu am un tremurat la faruri .. imi trepideaza proiectia lumini .. atunci cand e la ralanti .. cand e turata un pic dispare acel trmurat si am spus sa ridic un pic turatia .. am putut sa ma duc pana la 900 si ceva .. mai mult nu sa putut ...
     
  3. sorin.crisan

    sorin.crisan 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Timișoara / Deva
    Masina:
    (ex) Audi A4 B5 1.9 TDI-PD AJM 2001
    parerea mea, daca turatia oscileaza asa intre 860 -820 rpm si simti si trepidatii,posibil sa fie de la injectoare..eu zic sa faci un test cu vag-com sa vezi ce valori au injectoarele..bafta
     
  4. christith 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI PD , AJM, 2001 / Dacia 1300 1970
    Am facut test cu vag-com pe grupul 13 si totul e OK din pnctul meu de vedere. Valorile sunt cam apropiate la toate cele 4 injectoare si nu depasesc +/- 0.6
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2014
  5. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Poate cantitatea de motorina injectata sa fie prea mica ?
    Trebuia sa fie intre 3-9 mg (daca imi aduc aminte ca scria in VAG.
    Incearca sa scoti filtrul de aer si vezi daca mai scade turatia.
     
  6. christith 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI PD , AJM, 2001 / Dacia 1300 1970
    Alte pareri?
    Momentan am ridicat turatia la relnati cu 20 rpm ( rezultand 880 rpm) si acuma e alta viata...
    Dar totusi ma intreb de ce oare nu e ok cu setarea implicita?
     
    Ultima editare: 21 Mar 2010
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    si la mine era joasa si vibra ceva, era deranjant cand stateam la semafor
    am ridicat-o la 860 parca si totul e ok acum, e un pic mai zgomotos motorul, atat
     
  8. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    salut. care imi explica si mie cum ridic turatia la un AWX ? .. e destul de joasa, pe la 820 cand e cald motoru.

    danke.
     
  9. christith 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI PD , AJM, 2001 / Dacia 1300 1970
    dican Este relativ simplu. Iti trebuie VAG-COM , deschizi modulul ENGINE, dupa aia alegi Adaptation si selectezi canalul 02. Aici ,daca nu s-a mai umblat, o sa gasesti valoarea 32768. Poti modifica cifra zecilor cam din 10 in 10 unitati pentru a obtine o marire/micsorare a turatiei cu +/-10rpm. Dupa ce ai setat noua valoare ai un "buton" test si vezi cum iti place noul relantiu. Dupa ce te-ai hotarat cum ramane dai "save" si gata.
    Poti sa i-mi spui si mie care e turatia la relanti la masina ta la rece si la cald fara sa modifici ceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2014
  10. dumy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2007 + Wilkinson Sword QUATTRO
    La mine, turatia motorului in regim normal (90 grade) este de aproximativ 900ROT.
    In mod normal nu oscileaza, dar uneori, cand am fost prins in aglomeratii monstruoase (relanti + treapta 1) am sesizat ca poate tinde spre usoare variatii, care se regleaza imediat ce pot intra intr-un regim mai normal de deplasare.
     
  11. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000

    nu mai stiu exact, da ceva de genu 900 la rece, si vreo 820 la cald.
     
  12. 10NUT

    10NUT 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2008
    Locație:
    BT
    Masina:
    Audi A4, 2002, 1.9TDI, +131CP
    si la mine oscileaza la relanti. inainte la 32768 oscila intre 860 si 880, injectoarele sunt ok. eu cred ca e de la motorina pt ca daca ii pun premium nu oscileasa asa tare dar daca ii pun sprint de la omv oscilatiile sunt mai dese.
    acum fac teste cu vagul, am redus un pic relantiul, acum sta 860, si oscilatiile nu sunt asa de puternice. astept sa se consume motorina si sa pun ceva premium sa vad daca se mai sinte ceva
     
  13. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    pai si la mine injectoarele sunt in limita, maxim +0.4 pe unu din ele.

    de asta zic, ca nu stiu de la ce ar putea veni oscilatia asta.
     
  14. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Sal

    Si eu am aceelasi simtom , doar ca eu numai vara la temperaturi de peste 22 grade , ap facut o diagnoza si nimic la injectoare , mecanicul si mai multi mi-au spus ca este de la volanta pt ca este obosita , mentionez ca de doi ani aceeasi chestie , iarna nici o vibratie , cu crescutul turelor ar fii o solutie dar creste si consumul . Mentionez ca in toamna (2009) am schimbat ambreiajul , dupa care la plecarea de pe loc in treapta intai am niste trepidatii pana ce masina pleaca de pe loc in restul treptelor nu are nimic , cu ambreiajul uzat nu avea acele trepidatii . Bafta .
     
  15. siad 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Mada
    Masina:
    Audi A4, AHH, 2001
    Turatie relanti A4B5 1.9TDI

    Un salut cald catre toata lumea!
    Am un Audi A4 B5, motor AHH, din 2001, 1.9 TDI. Recent l-am conectat la VagCom si am observat ca la relanti sta la o turatie de 920. Mentionez ca nu scoate fum, totul merge bine, fara trepidatii, porneste la sfert chiar daca e rece afara, dar totusi am citit aici pe forum ca turatia normala e cuprinsa intre 800-830.
    Am pornit si modulul TDIgraph: aici imi da mesajul "to advanced to be plotted" si imi apar cateva puncte galbene undeva la baza graficului, in jurul numarului 120 si uneori mai apare cate un punct galben deasupra liniei albastre dar foarte rar.
    Turatia de 920 poate fi daunatoare motorului ? Intreb pentru ca mi-e cam frica sa o duc la "specialisti", mai ales ca masina merge foarte bine (dupa priceperea mea) si are deja 194000 km.
     
    Ultima editare: 18 Oct 2010
  16. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Turatia corecta e intre 860 si 910rpm parca,nu 800-830rpm.
    Se poate creste si descreste turatia din vag com.
    Personal o am la 860rpm,daca o cresc mi se pare motorul zgomotos.
     
  17. siad 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Locație:
    Mada
    Masina:
    Audi A4, AHH, 2001
    Multumesc mult ASHIHARA! Inseamna ca am inteles eu gresit, o las asa cum e ea.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Relantiul a pe AFN-ul meu este de fix 861 rpm. Nu oscileaza deloc. Oscilatiile la diesel sunt in general datorate motorinei de proasta calitate, filtru de motorina imbacsit si abia apoi ar fi injectoarele respectiv pompa de injectie.
     
  19. Brydge

    Brydge 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI
    Salut ... Am o problema la relanti,sta la 1200 cand e pe liber dar isi mai revine cateodata si revine sub 1000 ,si se stange cam greu un martor din bord,e vb despre unu galben ca o rezistenta(arc) se stinge doar cand o pornesc... in generela la cald masina face asa....E vb De un Audi A4 1,9 `97
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Acel martor indica timpul de incalzire (incandescenta) al bujiilor. Dupa pornirea motorului trebuie sa se stinga. Daca se mai aprinde in mers atunci inseamna ca intra in modul MIL (Malfunction indicator light), adica ai o eroare si iti recomand sa scanezi masina.
    Relantiul poate sa fructueze din mai multe motive, motorina proasta, filtru imbacsit, senzor temp defect, injector obosit, pompa injectie defecte, ecu defect etc. Totul e la ghici, scaneaza masina.
     

Distribuie pagina asta