1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel mai probabil pierzi vacuum pe la pompa tandem și astfel turbina nu e actionata ca să facă presiune (mai precis, actuatorul turbinei). Verifica stutul de vacuum din pompa. Probabil se mișcă. Cu servofrana nu ai probleme? Totodată verifica și furtunasele de vacuum sa nu fie crăpate. Sunt vechi și se coc.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Rillu apreciază asta.
  2. Rillu

    Rillu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Frana e ok, moale, am schimbat recent toate 4 discurile + placute si aveam un fenomen ciudat legat de frana, cand franam usor la oprire la semafor simteam o trepidatie in pedala ca si cum s-ar fi activat ABS, si ca sa fie treaba naspa char azi s-a aprins martorul ABS si cel de ESP dar trepidatia a disparut, frana in schimb e ok.Sa fie vreo legatura cu vacuumul? Daca ar fi sa cumpar furtune merg cele albastre folosite in tuning sau sa iau OEM?
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am albastre la actuatorul de la turbo și N75. Par OK.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Voro98 și Rillu apreciază asta.
  4. Rillu

    Rillu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Am verificat stutul de la pompa de vacuum, nu joaca deloc si imi pare ca e una cu corpul pompei nu cum am mai vazut in alte poze pe forumuri unde le-au reparat cu metal epoxy, voi comanda furtunase de vacuum din silicon de la o firma de tuning,---nu stiu cam cati metri ar fi necesari :blink:--- sper sa fie ok, nu as risca cu acele Samco fake luate de pe Ali Expres sau vandute de unii dealeri pe Oleics .De plafonat tot asa se plafoneaza in treapta 1 si 2 mai ales cat e motorul rece .Multumesc pentru indicatii, voi veni cu rezultate dupa inlocuirea furtunaselor,anulare EGR si cat delete, dupa sarbatori.
     
  5. Zsolt.K 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A4 B5 AFN 1.9 TDI 1997
    Buna Tuturor

    Am si eu o problema , am un Audi din 1997 1.9 TDi AFN 81 KW , 110 Cp , nu trage motorul cum trebuie, de si am curatat turbina , am verificat N75 , N18 , EGR curatat, furtunasele de vacuum verificate , inclusiv un test la care mia sugerat electricianul sa schim calculatorul ca in calculator sa stricat senzorul de presiune atmosferica ce masoara presiunea de aer .
    Intrebarea mea este care anume este acel senzor , mentionez ca la tipul de Ecu montat pe masina este un senzor in interior,senzor de presiune admisie (presiunea de aeri ce inra de la turbina in galerie).

    A patit cineva asa ceva ?

    Daca da va rog sa ma ajutati , nu as dori sa arunc niste ban de geaba.

    Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, de ce nu ii faci un log in mers inainte sa arunci banii aiurea pe diverse piese ?
     
  7. Zsolt.K 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi A4 B5 AFN 1.9 TDI 1997
    Buna Tuturor

    Am decis sa schimb calculatorul , pentru a ma asigura ca cumpar piesa corecta , am desfacut cutia si spre surprinderea mea am gasit ulei de motor la mufa ce intra in calculator, acum curios am si dezmontat rapid calculatorul si la-m desfacut si minune plin de ulei aprocsimativ 200 - 300 ml .
    Am cumparat un sprei de curatat carburator si la-m curata de ulei , sa montat la loc si sau trezit caluti in motor .

    Legat de test, electricianul mia zi ca sa dat peste cap senzorul de presiune atmosferica, asa mi-a sugerat sa cumpar un calculator nou , daca era dupa testul respectiv acum aruncam niste bani aiurea.
     
  8. Rillu

    Rillu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Am cumparat furtunase de vacuum si la inlocuirea lor am ramas in mana cu conexiunea de plastic de la E75 catre actuatorul turbinei, era lipit cu epoxy acum ramane sa dau jos E75 sa o schimb cu una noua sau sa o lipesc la loc mai bine, are idee cineva se demonteaza greu? Am dat de o piulita de 10 dar nu vrea sa iasa, are careva vreo ideea cu o dau afara?
    IMG_20161231_105330.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca te referi la N75, nu E75.

    Piulita aia presupun ca e ruginita/blocata. Dai cu degripant pe ea, e pusa astfel incat ai pozitie sa ii faci ce vrei ca sa o dai afara.
    Chiar ti-a dat de cap o piulita ? :))
     
  10. Rillu

    Rillu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Nu vine ca in poza ta e intre elicea ventilatorului si motor, sunt niste conducte de metal abia imi incape mana si valva e prinsa in 2 piulite una deasupra care se vede si una dedesubt. Fara caterinca, cred ca trebuie demontata toata bara fata cu radiatoare cu tot ca schimb saracia asta de electrovalva. Atasez o poza sa iti faci o idee. M-am umplut de draci, trebuie sa recunosc ca e "geniala" constructia asta a motorului la Audi. Da, e N75, m-am exprimat gresit, de la nervi.

    IMG_20161231_101208.jpg
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu trebuie demontat nicio bara. Iti trebuie doar un clicket mic si o tubulara de 10. Si putina rabdare.
     
    Rillu apreciază asta.
  12. Rillu

    Rillu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 AJM 2001
    S-a rezolvat, am reusit sa scot N75,cu clicket, am lipit-o la loc ca nu aveam motiv sa o inlocuiesc,ba i-am dat si un strat sanatos de bizon bicomponent, motorul dupa ce se incalzeste trage bine pana in 4000 de ture,mai mult nu-i dau ca mi-e mila, deci cauza lipsei de putere ar fi fost un furtunas de vacuum. Multumesc tuturor de indicatii.
     
  13. Liviu.Ang 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4 B5, ANB, 2000
    am avut aceasta problema. sursa a fost debitmetrul de aer ce era aftermarket.
    dupa o curatare a lui si a clapetei problema s-a remediat
     
  14. andreim4a1

    andreim4a1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4, 1.6, 1996
    Va salut, am o problemuta la un audi a4 b5 1.9tdi atj-quattro. De curand i-am facut un stage 2, fmic, turbina, soft, iar dupa 15km, mi s-a oprit motorul in mers(eram in alt oras), masina nu mai pirnea. A venit un mecanic, mi-a zis ca "a sarit distributia de la semne". Cureaua nu era sarita sau rupta, mi-a reglat avansul, fara vcds, am reusit sa pornesc masina si am ajuns pana acasa cu ea(cu grija, fara accelerari bruste, fara frane de motor). Am cumparat un kit de distributie si am lasat masina la facut, la mine in oras. Mecanicul mi-a zis ca de la soc s-ar fii putut indoi supape, si ar trebui rectificat chiuloasa... alt mecanic mi-a zis ca am scapat doar cu o distributie de facut, ca nu ar fii fost facuta bine. Ce sa cred? Masina inca nu e gata, la cat ar trebui sa reglez avansul? A mai patit cineva? Sunt sanse mari sa scap doar cu o distribitie de facut? Tin sa mentionez ca pana acasa (150km) am venit fara probleme...
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca a sarit doar un dinte nu cred ca s-a întâmplat nimic, mai ales daca nu ai auzit vreun zgomot ciudat sau alt semn. Avansul teoretic ar trebui sa fie 0, dar poti jongla între -2 si +2 in funcție de cum iti merge mai bine. Asta s-a mai discutat.

    Daca ai rola întinzătoare cu intinzator hidraulic, e posibil ca acesta sa nu mai exercite suficienta presiune pentru a întinde cureaua. Schimba-l si pe el.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  16. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Salut . In urma cu 1500 km am curatat turbina la un service foarte cunoscut la mine in oras. Sunt multumit de cum merge masina in afara de faptul ca de cateva zile ma confrunt cu o problema. Cand e motorul rece , sau dupa ce stationeaza 2 - 3 ore, primele 2-3 accelerari nu are putere/vlaga si abia dupa 2500-2600 ture se infige bine.In acest timp nu scoate gram de fum. Dupa aceste accelerari , masina isi revine si trage normal, face boost si sub 2000 de ture. Sa banuiesc o problema de vacuum?? Am observat ca gasesc pedala de frana mai intarita decat de obicei.
    Mersi frumos !
     
  17. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Masoara si verifica trasee vacuum. Fa un log in mers.
     
  18. Pas Alexandru

    Pas Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b5, 1.9 tdi PD AJM, facelift 2001
    Mersi . O seara faina
     
  19. Kocsis levi

    Kocsis levi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2018
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4
    Salutar.ma pote ajuta cineva am un audi a4 b5 2001 facelif 1.9 tdi 116 cp motor ajm .antre 1800 si 2200 de ture da suturi gol si scote fum negru puterea nui scade de tras trge bine.
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Iti da suturi la mers constant in aceea plaja de turatie?
     

Distribuie pagina asta