1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina defecta - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. misuro2003 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 2001
    Multumesc pentru raspuns,am sa caut n75 sa schimb si daca tot persista dau turbina jos la curatare.Culmea este ca saptamana trecuta intra in limp mode doar la 130,astazi a intrat si la 140 si la 150.
     
  2. marcel_1961 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    AUDI A4,B7,BLB
    Buna ziua.Vin si eu cu citeva intrebari.Mai intii un scurt istoric:anul trecut am fost la un service cu masina pentru ca aveam un usor fluierat de la 60-70 la ora.Cei de acolo au zis ca turbina e de vina si trebuie schimbata,am optat pentru varianta reconditionata,am facut schimbul si dupa 20000 km,imi cade de tot(asta s-a intimplat ieri).Ca simptome aveam un usor agatat in acceleratie (mai exact o pauza si apoi pleca normal daca o calcam).
    Am fost la tester si nu indica absolut nimic(cred ca marea greseala e ca nu am insistat pentru un log in mers).
    Insa ieri a inceput sa scoata fum alb mult,mult de tot si cu miros de ulei la .Am oprit masina si acum e in parcare.
    Acuma m-am saturat de reconditionate(ca sa nu fac reclama spun ca a fost data la schimb cu una reconditionata intr-un oras din nordul Moldovei).
    As opta pentru una noua,intrebarea este sa optez tot pentru Garrett sau alta marca?
     
  3. BV19MAX Guest

    nu te sfatuiesc sa dai atatia bani pe una noua (probabil sare de 1000 euro).
    Se gaseste doar cartusul cu paletii la preturi destul de accesibile (2-300 euro) si pastrezi carcasa de la a ta. Ai in felul asta turbina noua la sfert de pret.
     
  4. marcel_1961 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    AUDI A4,B7,BLB
    Inca nu am dat-o jos de pe masina , m-am uitat la niste preturi pentru un model garrett (identic cu al meu ) si am vazut ca preturile variaza intre 1500-2000 roni.
    De fapt aici astept un sfat,or fi bune?
    M-am saturat de reconditionate care sa cada dupa 20000 de km,oricum dupa ce o voi da jos voi merge cu ea si la atelierul de unde am luat-o..
     
    Ultima editare: 16 Sep 2013
  5. BV19MAX Guest

    la 1500 ron iei tot reconditionata.
    Pe ebay am vazut pe la 350 euro turbina, dar nu OEM.
     
  6. marcel_1961 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    AUDI A4,B7,BLB
    Am gasit turbina noua, nu reconditionate si voi lua totusi in calcul si cumpararea unei reconditionate dar in Germania
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2013
  7. misuro2003 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 2001
  8. marcel_1961 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    AUDI A4,B7,BLB
    Multumesc misuro2003.
    Acum am 2 variante una de la tine si a 2 a mea gasita la cei de la turbosuflanta.com.
    E si o diferenta destul de mare intre preturile celor doua.
    Un sfat competent, nu ma pricep, normal se zice ca ce e mai scump e mai bun, dar stiu eu.
    Multumesc,
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2013
  9. misuro2003 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 2001
    Daca eu as fi in situatia ta as cumpara de la cei care ti-am zis mai sus si credema ca nu am nici un interes,am dat si eu de ei curand si am cumparat o pompa de alimentare pentru o alta masina si am fost multumit de produs.faci cum vrei ca doar sunt banutii tai
     
  10. bubulinu11 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2009
    Locație:
    calinesti
    Masina:
    Audi A4 , 1,9, S-line , 2003 , AWX 131Cp
    Salut ,
    dupa un drum lung din Italia , a doua zi masina a inceput sa faca figuri
    la inceput a scos un fum alb dens, am mers cu ea la mecanic cam 3 km sa zic, am mai avut probleme in ultimele 9 luni , cam o data la 3 luni , in panta brusc nu mai avea putere , dupa repornire nici un simptom , pana acum .
    cea mai mare problema este ca in cei trei km pana la mecanic sa nu se fii defectat ceva la motor , pentru ca face urat de tot (ca bataia de ciocan) in motor , si mult fum alb
    masina este la mecanic, eu banuiesc ca s-a dus turbina , si a luat-o pe ulei , acum sa vad ce s-o fi defectat pe acolo ....
     
  11. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Din cate spui tu, problema pare mult mai grava ( piston spart, supape indoite, axa cu came rupta), posibil ca bucati din paletii turbinei sa fi intrat in cilindrii, depinde cat esti de norocos!
     
  12. bubulinu11 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2009
    Locație:
    calinesti
    Masina:
    Audi A4 , 1,9, S-line , 2003 , AWX 131Cp
    sper si eu sa fii fost norocos ,
    am oprit-o eu cu cheia pentru ca vad ca la multi nu se poate opri
    norocos tot am fost , s-a stricat exact la 1oo m de casa , eu venind din italia , se putea strica pe autostrada
     
  13. BV19MAX Guest

    Lovituri ca de ciocan? asta suna a arbore rupt, dar poate fi si o axa cu came rupta si supape varza. In orice caz, reparatia cel mai probabil va fi mai scumpa decat un motor SH.
     
  14. stefanache.alin 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 AVF
    Salut,am si eu o problema si nu stiu sigur daca este de la turbina sau nu?

    Doar ce am venit de la un service pentru ca de la un timp de vreme aud un mic carait,se aude un suierat de ruginitura prin zona de Turbo numai atunci cand intra turbina si mecanicul imi zise ca sunt acele palete din turbo ca ar fi calamina sau ceva de genu,am si pierderi pe la pompa de vacuum,acel stutz pe care se afla un furtun mi se cam misca si iese aer pe langa el.
    Se poate remedia problema sa nu mai aud acel carait?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In prima instanta rezolva pierderea de vacuum. E normal sa se auda un suierat, nu prea mare in intensitate, atunci cand turbina lucreaza. Daca ai calamina/funingine pe paletii din turbina ar trebui sa iei limp mode, paletii suna urat la decelerare mai mult, atunci cand ai joc in axul turbinei, joc pe care mecanicul trebuia sa-l verifice prima data.
     
  16. vasilesku 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q3, 1.4 TFSI, 2016
    Salut baieti, va cer ajutorul pt un prieten, are tot un audi a4 b7 , si astazi cand eram la drum cu el a inceput masina sa nu mai traga si i'a taiat turbina undeva pe la 2500 rpm. Am ajuns la un service unde au schimbat baietii aia nush ce ghidaj sau pilotaj de la turbina, au plecat la test de drum si a venit alarma la masina "oil pressure low", au tras pe dreapta si au constatat ca iese si fum alb la greu pe evacuare. Tractata masina inapoi la service, concluzia mecanicului fiind ca e dusa turbina (am inteles ceva de geometrie), a ramas ca maine sa o demonteze si sa se uite mai bine la ea. Intrebarea mea este, cunoasteti pe cineva serios care reconditioneaza turbine , recomandati sa cumpere turbina noua OEM sau aftermarket, ceva plus/minus ar fi excelent, deoarece si diferentele de pret sunt enorme.

    Masina este un A4, B7 an 2007, 2.0TDI. Mersi
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cauta pe forum sau pe net , trebuie sa-l gasesti, este un baiat, cu id-ul cipos, in Bucuresti care se ocupa cu reconditionat, schimbat, reparat turbine. Are referinte foarte bune de la cei care i-au trecut pragul. Poti incerca.
     
  18. diesselxxl16 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2004
    Am schimbat pana la urma motorasul de comanda al turbinei, insa persista o problema. Sunetul pe evacuare e diferit fata de cum era inainte. Mi s-a spus ca pe codul meu de caroserie nu exista motoras de schimb pentru turbina (turbina este KKK), insa au avut unul de schimb de la un motor echivalent cu al meu si l-au schimbat, plus adaptat. Insa zgomotul pe evacuare este mai gros, la fel ca la V8, si se aude mai tare, la alta tonalitate, insa nu la fel ca atunci cand lua limp masina. De curiozitate am scos mufa de la motorasul turbo si zgomotul era acelasi ca si atunci cand intra in limp, am pus-o la loc si s-a "linistit", insa cu acelasi zgomot diferit. Mentionez ca traseul meu de evacuare este custom , nu am toba intermediara si finale, doar evacuari marca Fox Auspuff astfel incat orice mica interventie ce are legatura cu evacuarea se simte. Ma gandesc sa nu fi pus motoras de pe turbina Garrett?

    Diferenta de zgomot se aude de la aprox. 1800-2000 ture in sus, deci in regimul de turatii al functionarii turbinei. De tras trage ok.
     
    Ultima editare: 3 Oct 2013
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    da - etka spune clar ca pentru modelele 2004-2005 nu este kit de reparatie pentru turbina, sunt doua kit-ri - cu 4 si 5 pini, la noi cu KKK merge perfect cel cu 4 pini. si mie in audi mi-au zis ca nu va merge dar am insistat si mi l-au montat, motorul se aude perfect ca inainte, daca nu a fost adaptat bine parerea mea este ca si la o testare iti va arata ceva eroare. dute si incearca sa iti monteze unul nou cu 4 pini , o sa mearga 100%, iti spun eu ca il am schimbat . in italia am platit 344euro totul.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta