1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A3 8P - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Cana.liviu, 10 Ian 2015.

  1. Cana.liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2005
    Buna seara,

    Am urmatoarea problema (cod motor bkd).Am curatat egr acum 500 de km astazi l.am desfacut din nou sa vad cum se prezinta si era imbibat cu ulei,furtunul care intra in egr era plin de ulei si a imceput sa se scurga inclusiv pe la cele doua orificii din lateralul egr. Nu scoate fum excesiv dar ma gandesc ca turbo e pe duca, pana la urma e normal sa fie atat de mult ulei?
     
  2. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    De ceva timp am o problema cu masina si am nevoie de niste sfaturi ca sa stiu la ce sa ma astept.
    Am luat masina in primavara anului trecut, iar la putin timp dupa mi-am dat seama ca dpf e praf si i-am facut dpf off+remap pana la aprox 200hp.Buun, toate bune si frumoase,super multumit,super incantat,era alta masina.
    La vreo 2-3 luni dupa dpf off am observat ca atunci cand ii dau talpa in a 3-a, dupa ce intra turbina intre 2000-2500 rpm, imi da in nas de 2-3-4 ori si dupa ce sare de 2500-3000 rpm merge fara nicio problema.
    Imediat m-am dus la cel care a facut dpf off+remap si i-am spus ca am probleme cu masina fix de cand am facut modificarile la el.Doar ca atunci cand am ajuns la el, el fiind din alta localitate, dupa un drum de aprox 150 km,masina nu mai mergea in suturi.Am smucit-o,i-am dat intr-a 3-a, a-4a, ABSOLUT NIMIC.Pe scurt m-am facut de c***t ca n-am avut ce sa-i arat omului,probabil a zis ca sunt nebun.Totusi a avut bunavointa sa-mi anuleze EGR din soft crezand ca de aici e problema.
    Buuun, revin acasa, masina super ok timp de vreo 2-3 luni...intr-o dimineata iar ii dau talpa si hop din nou,aceeasi problema, intre 2000-2500 rpm mergea in suturi.In fine,o perioada nu m-a mai interesat pt ca a fost iarna si nu aveam unde sa mai vad daca face figuri.in urma cu fix 2 luni fac un drum Bucuresti-Constanta si cand ajung acolo..observ ca urca in turatii foarte frumos si rotund, fara nicio problema.Ajung acasa,masina merge perfect!Astazi ma regasesc in aceeasi postura cu mersul in suturi.
    De precizat urmatoarele lucruri:
    Merg cu masina cel mai mult in oras, zilnic aprox 20km (10km dus-10km intors) iar apa nu ajunge la 90grade, mai ales de cand am anulat egr.La drum lung ies o data la 2-3 luni,asta e motivul pt care am facut dpf off, pentru ca porcaria de filtru de particule ma obliga sa ies din oras sa il curat, acum se pare ca turbina ma obliga sa ies din oras sa o curat.
    De schimbat vitezele le schimb in jur de 2000rpm,deci cred ca e oarecum mers subturat dar ocazional ii dau talpa si schimb aproape de rosu.
    Egr este anulat doar din soft, nu si fizic.
    Am facut si mai multe scanari cu vcds si nu am absolut nicio eroare.
    So...ce ar putea fi?Turbina e pe duca? Se depune calamina si geometria turbinei face figuri? O fi de la remap/dpf+egr off pentru ca inainte nu aveam nicio problema?
    Multumesc
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa un log in mers si il postezi aici.
     
  4. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Done, am postat.
     
  5. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Astazi am facut un drum de aprox 100km pe autostrada si cum era de asteptat, masina trage fara niciun stres.Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului postat in threadul erori vag com?
    Multumesc
     
  6. Jimmy87

    Jimmy87 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2013
    Locație:
    Tg.mures
    Masina:
    A4,adp,1996
    salut la toata lumea! Am si eu o problema la un audi a3 din 2006 motor 2.0 tdi. Dupa ce am facut vreo 1000 km masina a inceput sa nu mai traga,sa nu mai treaca de 2500 turatii,schimbam intr-o viteza inferioara si tot la fel facea.am oprit masina,am stat vreo 5 min,dupa care am pornit si nu a mai avut nimic. ce poate fi?????
     
    Ultima editare: 27 Iun 2015
  7. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Debitmetrul.
    Curata-l cu spray pentru contacte sau schimba-l mai bine
     
    Ultima editare: 27 Iun 2015
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incepe cu o scanare de erori cu VCDS pe modulul Engine. In functie de erorile stocate vei sti sau vei primi sfaturi ce trebuie sa faci mai departe. Cred ca puteai doar sa opresti si sa repornesti, nu sa stai catava minute. Dar fara un scan doar "vorbim povesti".
     
  9. Jimmy87

    Jimmy87 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2013
    Locație:
    Tg.mures
    Masina:
    A4,adp,1996
    Așa s-a întâmplat a doua oară,am oprit si am pornit imediat si nu am mai avut probleme.o sa merg la un service sa ii fac o diagnoza.multumesc pt raspunsuri
     
  10. cez996 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a3 1.9 2007
    Audi A3 1.9 Tdi Bls Probleme

    Va salut!

    Am si eu o problema, de curând am achizitionat un Audi A3 1.9 Tdi. Am fost multumit de masina,pana cand, ieri seara, in urma unei accelerari am auzit un "puf"/"bum" subtil. In urma acestui sunet, masina nu mai accelereaza ca inainte, practic nu ar mai avea turbina. Mentionez ca dupa 1500 ture, cand in mod normal intra turnina (nu stiu exact 1500-1700 ture ) se aude un huruit oribil ce vine de la turbina, semn ca aceasta functioneaza. Masina nu scoate fum, toate curelele si lichidele au fost schimbate in urma cu 2 zile.
    Aveti idee ce ar putea fi? (Sper sa nu fie turbina):(. Merci!

    Am uitat sa mentionez, cand masina este in punctul mort nu trece de 3000 ture. Merci!
     
    Ultima editare: 28 Iun 2015
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă s-a umblat la vreun furtun în timpul operațiunilor precedente, poate a ieșit vreun furtun de la turbo, din vreo țeavă de undeva. Verifica pe sub capotă.
     
  12. Danicbx

    Danicbx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    CLUJ
    Masina:
    Audi A3 2.0 BKD 2004
    Salutare,poate ma ajuta cineva patit...Presiunea in full boost imi creste chiar si 1.8-1.9 bar din 2000 pana in 3200 rpm,dupa 3500 masina trage ca si cum nu ar avea presiune deloc.Dupa 3000 de ture boostul scade pe la 1.5 si scade direct proportional cu turatiile.Normal la turbina 1749 stock pe bkd,presiunea ii undeva pe la 1.3.Am straight pipe si soft facut doar pe injectie,deci presiune turbina stock.Intrebarea mea este ce ar trebuie sa verific?Actuator turbina,N75,traseu vacuum,senzor MAF ,MAP?Imi da ceva batai de cap,cu VAG comul nu fac nimic(Am ceas pe boost si am facut log in mers la presiune cu vag com,deci ceasul citeste bine)
     
  13. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Buna seara,am un Audi A3 din 2004 TDI 2.0 motor BKD 103 kw am o problema la turbina,in treapta a 4-a dupa 2500 de rpm,"moare" turbina si cu acceleratia la podea nu trece de 2000 rpm,ce ar trebui sa fac si care ar fi cauza? Multumesc
     
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Doar in treapta a 4-a ? Sau dupa 2500 rpm in oricare treapta ?

    Am observat ca esti din Iasi, mergi la Dragos Stacescu, sa-i faca un test. :icon_thumright:
     
  15. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Doar in treapta a-4-a am observat, in rest trage bine
     
  16. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Am facut o diagnoza si mi-a iesit ca turbina e obosita si se aude si un zgomot de aer dupa ce o accelerez pana la 3000.Nu e de la furtun.E buna o "spalare"sau o reconditionare.Unde as putea face asta de calitate?
     
  17. tataieee

    tataieee 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A3 8P BMM 2.0 TDI 2006
    Va salut,
    De ceva timp citesc articole de pe forum si invat...acum insa am o mica problema care mi-ar prinde bine putin ajutor din partea celor cu experienta.
    Ieri am facut remapare, din 140 la 175, nu aici este problema - puterea dupa remapare se cunoaste, cam de acum o luna se tot auzea un suierit pe sub masina atunci cand o acceleram (intre 1800-2200 ture).
    Am verificat si am gasit problema insa nu stiu exact cod piesa sau numele piesei. Am sa atasez 2 poze cu speranta ca ma puteti ajuta.

    Intr-o poza se vede fumul negru care acopera mai tot pe acolo iar in cealalta poza am colorat putin locul pe unde pierde aer...
     
  18. Tomee80

    Tomee80 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2014
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI 16V - 2004 - BKD 170CP
    Salut,
    Legat de turbosuflanta si remapare. De cateva luni am inceput sa am tot felul de sunete care semanau cu suieratul unei mini "sirene" la turatii de peste 2000, pe langa faptul ca exista o problema din cauza overboost-ului (cod eroare P0234), care se datora faptului ca geometria variabila se "bloca" si turbosuflanta intra in "limp mode" (in cazuri in care facem o depasire lunga si dadeam o talpa ptr 6-8 secunde).
    Bun, m-am decis sa reconditionez turbosuflanta, dar acolo mi-au zis dupa ce l-au desfacut ca e din cauza "tuningului" adica remaparea este de vina, ca paletele de la turbina sunt deformate "topite" cum au spus ei si ca ar fi bine sa revin la softul initial.
    Am vorbit cu cel care l-a softat si care sustine ca nu s-au facut modificari care ar putea induce eroarea respectiva si deteriorarea in timp al turbosuflantei. Nu stiu ca acel turbo sa mai fost schimbat. Masina avand peste 230k de km acum stau sa ma gandesc ce ar fi cel mai intelept lucru de facut ? Are cineva experienta/sfat argumentat in acest sens ?
     
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut!
    Nu are nicio legatura remaparea cu faptul ca ti-a facut praf turbina. Suntem sute, mii de oameni care avem remapari la masina si majoritatea nu am avut nicio problema after ... Interesant la tine este daca turbina in cauza a fost originala a masinii, sau schimbata, si daca s-a pus una conforma.
    Daca aia de la recondintionari sunt meseriasi si pun totul nou in ea, nu ar trebui sa ai vreo problema ulterior, chiar daca ai masina remapata.
    Daca ai dubii ca sunt aia meseriasi sau nu, da-mi un mesaj si te indrum eu la cineva de incredere, unde am facut destule turbine si toate au mers dupa reconditionare.
    Bafta!
     
    Tomee80 apreciază asta.
  20. extrem 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI (BKD) 2006
    Salut , am si eu o problema , in turatii mai mari gen 3000 rpm in a 3-a treapta motorul intra in limp mode si abia misca...trebuie curatat/schimbat turbo'u?
     

Distribuie pagina asta