1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    noile valori on off dupa ce am descoperit o scurgere si am rezolvato
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E puțin cam mult fata de ce am mai văzut. Ai umblat la actuator? Fa log în mers și vezi dacă face overboost și dacă trage cum trebuie.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  3. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    am reglat surubul de stop cand am schimbat miezul turbo si aveam mai mult ca sigur scurgerea.
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca mai trebuie umblat puțin la stop altfel vei avea foarte des spike-uri.
     
  5. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Am sa-l mai strang weekend-ul asta. Cat sa-l strang la cald daca pe off am 983 ?
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Astfel incat sa ai o diferenta de aprox 150mbar intre ON si OFF.
    Verifica si capsula, sa se apese cam 1mm pe suport, inainte sa o strangi in suruburi.
     
    dexter1 apreciază asta.
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Șurubul de stop afectează presiunea mare nu mica la test. Dacă lași sa se oprească puțin mai devreme bratul vei avea presiunea sub 1200.cam pe acolo te oprești.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  8. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Noile valori dupa reglarea surubului de stop, 971,1 -1123,2 pe off/on la rece si 982,8- 1146,6 off /on la cald
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  9. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Dar tot nu sunt multumit, imi poate da cineva poze cu valorile on/off turbo 131 cp 1.9tdi stock, sa fac o comparatie de reglaj?
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa un nou log pe canalele 10+11 . Nu mai cauta problemele unde nu sunt.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  11. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Salut baieti. revin dupa ceva timp, timp in care masina a mers ok,dar nu am fost acasa, iar cand am venit dupa 1 luna iar overboost.....Am facut un log in viteza a patra. Numai in viteza asta imi face overboost la rpm aleator si la apasare pedala acceleratie aleatoare. In viteza 3 niciodata. Ma gandesc sa nu fie de la senzorul de presiune de pe admisie. Ieri l-am curatat putin cu spray de contacte mufa si parca tragea mai bine masina, dar tot face overboost. ma puteti ajuta cu o interpretare a logului? Pierderea de ulei am gasit-o, nu era stransa piulita de pe retur ulei de la turbo....meserie... Multumesc anticipat!! PS: a facut overboost si la 2300 rpm in a 4-a
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Geometrie care agata sau N75 defect.
     
  13. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Vin cu update destul de important, am schimbat senzorul de presiune MAP de pe conducta de supraalimentare cu unul dintr-un service. A mers ok masina fara overboost. Mers si cumparat senzor nou, pus pe masina, dadea overboost si in a 3a. Pus din nou pe cel din service de test, mers pe autostrada, testat totul ok. Acum vine partea interesanta, cel vechi are seria 0281002399 asemenea cu cel nou care face si el overboost. Cel care merge masina ok cu el, are 401 la sfarsit, diferenta este ca primul are range de la 0.11 la 2.5 bar iar cel cu care merge ok masina 0.11 la 3.11. O sa il las pe cel sh deoarece nu mai am timp si chef sa incerc altele noi pe masina pana dau de unul bun. Intrebarea este daca ar afecta cu ceva.
    Va multumesc tuturor pentru timpul pierdut cu mine si pentru ajutor!!
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu stiu daca de aseara pana acum ai spart deja turbina, dar te-as sfatui sa pui senzorul conform seriei tale de caroserie. BKE, cel mai probabil are nevoie de 2.5 bar, adica 0281002399. Senzorii sunt calibrati in soft. Daca pui de 3 bar in loc de 2.5, presiunea citita de calculator este mai mica decat cea reala. Masina face overboost asta pentru ca probabil ai o problema la turbina, catalizator, etc.
     
    dexter1 apreciază asta.
  15. skyline_supercar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4, B6, BKE, 2004
    Multumesc de sfat. Am pus senzorul vechi inapoi. O sa merg la cei care au facut turbina cand am timp sa vad ce rezolv cu ei....
     
  16. Dragos'47 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4,b6,2002
    Ma puteti ajuta si pe mine cu un cod pentru acest furtun,sau cum se numeste
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Furtun turbo in forma de S.
     
  18. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    Salut,
    In mers in viteza a 5-a pe la 100 km/h apasand acceleratia la maxim masina nu tragea. Am luat piciorul de pe acceleratie si am apasat din nou si a inceput sa traga, a durat 5 secunde toata treaba asta. Masina este un Audi A4 B6 1.9 tdi cod AVF 6 trepte manual. Am facut un log in mers si cam asa arata. Multumesc.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica un pic vacuumul daca e ok, N75 sta destul de inchis ca sa faca presiune si tot nu face. . Ar trebui mai multe loguri, sa vedem si cata motorina injecteaza. Incearca unul pe canalele 1, 10, 8. In mers normal nu raspunde greu, nu e lenesa?
    Fa un log si doar pe canalul 11 si pe toate posteaza-le arhivate zip aici sa ne putem uita in detaliu sau le poti urca pe https://log.malonetuning.com/upload si pui apoi linkul.
     
  20. Fllorin SRY 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b6
    De asta ma mir si eu, ca trage destul de bine, pana in treapta 4 se simte destul de bine cum trage, dar dupa, incepe sa traga putin mai greu.
     

Distribuie pagina asta