1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. stefan3336

    stefan3336 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    1.9 TDI 116 CP Audi TDI Best engine, best acceleration, best sensations!+Volkswagen Golf V 1.9 TDI
    Salut,
    O sa trec direct la problema pe care o am. De vreo 6 luni detin un Audi A4 B7 Avant 1.9 TDI 116 CP an fabr 2005 cod motor BKE, o masina excelenta care a functionat perfect pana in urma cu o luna cand dintr-o data nu a mai tras, adica apasam pe pedala si nimic, turometrul nu urca mai mult de 2000 r/min (mentionez ca problema era in momentul cand ajungeam la 3000 r/min in treapta 4-a). Am fost la service am curatat turbo era plin de depuneri, din ce mi-a spus mecanicul, am schimbat si supapa presiune turbo. A functionat perfect pana acum o saptamana dupa ce am curatat turbo si iar a aparut aceeasi problema. Mecanicul zicea ca vitezele nu trebuie schimbate sub 3000r/min (eu schimb pe la 2500-2600) si ca trebuie turata tot timpul. Am respectat ce mi-a zis dar nu pot sa schimb la 3000 tot timpul mai ales in oras. Am facut o scanare cu VCDS si imi apare aceasa eroare:
    1 Fault Found:
    16618 - Boost Pressure Regulation
    P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
    Freeze Frame:
    RPM: 3024 /min
    Torque: 256.2 Nm
    Speed: 107.0 km/h
    Load: 83.9 %
    Voltage: 13.91 V
    Bin. Bits: 11000000
    Absolute Pres.: 2050.2 mbar
    Absolute Pres.: 2570.4 mbar
    Astept parerile voastre. Din ce am citit pe forum ori turbo trebuie schimbat, sper sa nu :( ori e ceva supapa N 75. Chiar nu stiu ce ar putea fi de vina. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2015
  2. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    La fel am pățit și eu din cauza ca s-a spart un furtun de aer după turbină și ecu a limitat acțiunea maf-ului, puterea motorului era extrem de scazuta,după remediere totul a devenit normal. Ca să vezi ce presiune face turbina încearcă să montezi un manometru în mașină să vezi ce presiune face turbina și la ce regimuri de turație.In majoritate cazurilor de pierdere a puterii motorului nu e de vină turbina mai sint și alți parametri de lucru ai motorului care dacă nu sunt atinși ecu limitează puterea motorului.
     
    Ultima editare: 28 Iun 2015
  3. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Cam cati km are masina? Posibil sa trebuiasca alt turbo. Nu-i o avere. E 1000 de lei cu al tau la schimb. Eu am luat de la Cipos si am 35-40 de mii. Perfecta turbina.
     
  4. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Turbina se schimba doar dacă prezintă uzură,adică joc în ax, palete compresor deteriorate sau turbina arsă, mai trebuie verificat și cum lucrează geometria. La noi cum nu trage mașina,cum fuga să schimbam turbina.
     
  5. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Salutare. Am avut si eu aceeasi problema, imi intra in Limp Mode, mai mult de 3000RPM nu se ducea si aveam exact aceeasi eroare. Dupa multe topicuri citite si dupa ce am verificat furtunasele si N75-ul, mi-am facut curaj si am dat turbina jos si am curatat-o. Geometria era intepenita si destul de mizerabila. Am curatat-o, am refacut planeitatea vanelor si acum totul este ok. Uite si cateva poze in topicul unde am prezentat problema: http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b7-2...robleme-cauze-si-rezolvari-40.html#post591846
     
    Ultima editare: 29 Iun 2015
    George Secu apreciază asta.
  6. IancuDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    Rm.Sarat
    Masina:
    Audi A4 2006
    Problema presiunea in turbina mai mare decat cea admisa audi a4 b7 1.9 TDI !

    Va salut ! Sunt nou pe acest forum si am si eu o problema cu masina ( cum am precizat A4 b7 1.9 Tdi 2006). De curand cand ii dau talpa la viteza 110-120-130 imi taie talpa si tebuie sa opresc si sa pornesc iar masina sa.si revina .. Am fost la un tester si mi.a spus ca presiunea din turbina este mai mare decat cea admisa ( admisa 2100 si turbina dadea undeva la 2500) nu stiu exact termenii pentru ca nu ma pricep.. Imi puteti spune o rezolvare , daca cineva a mai avut aceasta problema ? Este necesar sa schimb turbina ?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    ...nu stiu exact termenii pentru ca nu ma pricep...
    Atunci mergi la un atelier sa iti rezolve problema. Fenomenul se numeste limp mode, cauze are multe iar rezolvari de asemenea, depinde de situatie. Apare cel mai adesea din cauza mersului subturat prin oras. Rasfoieste forumul in aria de B7 (si nu numai) si o sa vezi multe discutii despre acest fenomen. Posibil sa ai nevoie doar de o curatare a turbinei, dar asta stabileste cineva care se uita la ea si stie la ce se uita/verifica.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2015
  8. IancuDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    Rm.Sarat
    Masina:
    Audi A4 2006
    Multumesc mult pentru raspuns.. Testerul a fost la un mecanic din orasul meu dar el nu a gasit tocmai o solutie ... Pe langa asta apaarea o eroare de la debimetru ... Este posibil sa fiu si asta o cauza ?
     
  9. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Incearca sa montezi in masina un manometru si sa vezi exact ce presiune face in admisie. La masina mea presiunea maxima ajunge uneori la 2,3 bari si nu ia limp mode.

    ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:33 ----------

    Ceea ce apare la tine se numeste overboost,posibil sa nu lucreze bine geomtria variabila( furtune vacuum, valva n75 sau vanele blocate partial) si atunci ecu limiteaza alimentarea cu carburant prin decuplarea debitmetrului. Eu asa am patit cind s-a spart furtunul de la iesirea din turbina, tot pe debitmetru aparea eroarea. Dupa remediere la fata locului totul era ok.
     
  10. IancuDragos 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2015
    Locație:
    Rm.Sarat
    Masina:
    Audi A4 2006
    Multumesc Daniel pentru raspunsuri ... Azi am venit la bucuresti cu ea si ma limitat de 3 ori la 110 e destul de greu sa merg asa cu ea avand in vedere ca ai nevoie de ceva viteza in depasi si astea ... Nu pot sa.mi dau seama ce ar putea fi ... O sa incerc un service maibine dotat poate poate imi rezolva problema ...
     
    gigel_78 apreciază asta.
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    In general problema este turbina;fara un log in mers sa vedem parametrii de functionare a debitmetrului si turbinei,dam cu ghicitul.
     
  12. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Daca va stocheaza eroarea de mai jos, dupa ce va taie accelearatia, cel mai probabil aveti nevoie de o curatarea a geometriei turbinei. Eu asa am rezolvat. Am postat problema si AICI

    Eroare:
    16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
    P0234 - 000 - -
    Freeze Frame:
    RPM: 3108 /min
    Torque: 114.0 Nm
    Speed: 73.0 km/h
    Load: 38.4 %
    Voltage: 14.14 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 1509.6 mbar
    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
     
  13. stefan3336

    stefan3336 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    1.9 TDI 116 CP Audi TDI Best engine, best acceleration, best sensations!+Volkswagen Golf V 1.9 TDI
    Am rezolvat!!!

    Scuze de intarziere....am reusit in cele din urma sa rezolv problema...am schimbat senzorul presiune turbo(drucksensor)...bine am schimbat vreo 3 pana sa rezolv(2 senzori pur si simplu au crapat=slaba calitate desi scria Made in Germany pe ei)...In fine masina merge brici i-am facut si distributia si ma pregatesc sa plec in vacanta....Va doresc drumuri bune si o vara frumoasa! Multumesc tuturor celor care si-au pierdut cateva minute din viata incercand sa ma ajute...!
     
    Denis Razvan apreciază asta.
  14. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut!
    Am facut un test de turbo in mers si as vrea sa vad dati cu parerea!
    Am impresia ca nu trage asa cum trebuie si cateodata (a 1-a, a 2-a ) da in nas.
    Atasez testele de turbo.Ambele au fost facute in treapta 3.
    Multumesc
     
  15. bisisica 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 2007
    A4 1.9 BRB PD- 130 000 km reali. Mers subturat. Dupa o mica zdruncinatura la 30 km/ora si un sunet scurt metalic a inceput sa scoata fum albastru si sa consume ulei. Verdict-geometrie turbina blocata de calamina( masina s-a turat singura in mers ..." a luat-o pe ulei" . Curatat turbina- a mers fara fum 500 km. Acuma scoate fum, consuma ulei mult dar trage foarte bine
    1. Este sigur turbina?
    2. Firma cu experienta in reconditionare?
    3. Ce firma trebuie sa fie kitul de reconditionare?
    4. Nicio eroare- log in mers
    Mersi frumos
     
    Bogdan_v apreciază asta.
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Scoate fum pentru ca consuma ulei.
    Trebuie sa vezi unde e pierderea de ulei pe admisie, e posibil sa fie pe la semeringurile turbinei sau in motor e problema.
     
  17. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Limp Mode !!!

    Buna. Astăzi mi-a intrat turbo în limp mode(Audi a4 avant, 2.0 tdi, blb) de doua ori..mi s a întâmplat la aceeași turatii, în treapta a 6-a, la 130 km/h..partea nasoala e ca m a lăsat în depasiri, ceea ce e cam periculos..după ce o opresc si repornesc, isi revine..Stiti cumva care sa fie cauza?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca o sa faci un LOG in mers si o diagnoza o sa afli cu siguranta. In loc sa scrii inutil pe forum fa ce ti-am spus. Cum se face LOG in mers scrie pe forum in detaliu sau cauti pe net cu Google si afli imediat. http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/30878-cum-se-face-un-log-mers-diesel.html Mergi la cineva care stie bine sa umble cu VCDS-ul nu doar sa-ti spuna ca ti s-a aprins un bec in bord ci sa-ti spuna exact ce sa faci asta in urma diagnozei. Cauta-l pe colegul Ovidiu in Timisoara (a scris deasupra mesajului tau) si el o sa te ajute cu siguranta.
     
    Ultima editare: 14 Noi 2015
  19. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Am fost, am făcut un log în mers si am constatat următoarele: se creează o presiune prea mare în turbina după 2500-3000 turatii ajunge chiar si la 2500 presiunea. Mecanicul mi-a spus ca e de vina geometria variabilă ca agata turbo. Ce ma sfătuiti ? Sa merg la reprezentanta sau aveti ceva cunoștințe despre băieți din Timișoara care se ocupa cu asa ceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2015
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La reprezentanta se inlocuiesc piese, nu se repara nimic. Ia sa vezi daca iti place costul unei turbine noi la reprezentanta.
    Tu ai nevoie de o curatare a tubinei. Daca ai nevoie iti dau numarul cuiva din Timisoara care se ocupa de curatare, insa trebuie sa vii la Timisoara cu ea demontata de pe masina. Costul curatarii e circa 50 euro.
     

Distribuie pagina asta