1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Tu ai 70mb diferenta dintre relanti si 1400rpm cand ar trebuie sa ai 180mb. Unde e riscul? Eu de exemplu am peste 300mb diferenta. :lmfao:
     
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Stiu. Dar in primul rand trebuie sa vad daca nu e defectiune pe undeva. Actuatorul are semn pe tija, inseamna ca a fost reglat pe bank. Dupa ce elimin posibilitatea unei defectiuni, trec la reglajul ala. Probabil ca a ta trage bine rau de jos, daca ai asa diferenta.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    :) 2350mb la 1800 rpm.
     
  4. Meianu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Locație:
    Olt
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI - BPW , 2007
    Salutare tuturor! Am un A4 B7-2.0 TDI BPW. Mașina se comportă exemplar din punctul meu de vedere însă uneori se aude un sunet metalic (gen blow off) de la turbina(Garrett GT 1749VA - made în România, spre surprinderea mea) . Se aude câteva secunde de obicei și după nu mai face așa. Acest lucru se întâmplă cam odată pe lună. Am observat că are tendința să se audă înainte de a începe filtrul de particule procesul de regenerare. Ar trebui să mă îngrijoreze acel sunet? Mașina trage foarte bine și nu am erori. Geometria variabila a fost curățată recent. Mașina are 291.000 km. Atașez un log făcut recent pentru a mă ajuta cu o părere. Mulțumesc mult!
     
  5. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Pareri ? Am o trepidatie in 2000-2400 rpm , in a4-a si 5-a cel mai rau . + fum albastru in regenerare dpf
    log1.png log2.png
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Marian totul e in regula. Sprite refa logul corect , trepidatia nu are de-a face cu logul.. verifica valorile injectoarelor , joc ax turbina , capac culbutori. Ai toate detaliile in celelalte threaduri.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cum ai reusit sa ajungi la diferenta asta?:uhm:
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu stiu nici eu. Cand am luat masina , am desfacut motorul pentru ca scapa presiune garnitura de chiulasa si cu aceasta ocazie am curatat si turbina , am pus totul la loc si lucra perfect, fara gram de overboost.Acum , am putin overboost de cateva saptamani si am facut un bs 11 si am observat diferenta uriasa..

    Interesant este ca n-am luat limp mode niciodata de cand am masina indiferent de stilul de mers.
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu am găsit răspunsul la problema. Turbina este reconditionata..... Prost. O sa o schimb. Sper sa dau peste una cum trebuie.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Da, din dezmembrari sau kit Mellet.
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Explicația pierderii de presiune este.. . Vezi poza!!! Acum 2 saptamani când am pus turbina nu era asa. Furtunul dintre filtru și turbina este lacrimă.
     
  12. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ups....par destul de ciuruite...ce naiba o fi prins?
     
  13. spriteftw16

    spriteftw16 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B7 1.9
    Salut. Revin cu aceeasi problema. In treptele 3-4-5 pe la 2000 pana la 2400 rpm imi trepideaza pedala de acceleratie+ schimbator. Si imi mananca ulei -> la 200-250 km face reg DPF si imi scoate fum albastru.
    DPF e nou , aftermarket. Turbina reconditionata.
    Ma puteti ajuta cu interpretarea acestor log-uri? mersi.
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai incercat cu alt capac culbutori?

    Valorile sunt decente , nu perfecte cum ar trebui dupa ce ai reconditionat turbina. Incearca sa schimbi toate furtunasele de vaccum si refa logul.
     
    Ultima editare: 19 Apr 2019
  15. RyanAir 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI - BLB - 2005
    Salutare!

    Am si eu o problema, de fapt doua la al meu Audi. Cod motor BLB.
    La accelerari bruste (si am observat ca mai nou la pornire - desi putin) scoate fum negru, mie in oglinda imi pare destul de mult fum negru, cat sa il observ. Mentionez ca la fel scoate si cand o accelerez pe loc (lasata pe liber). Alta problema ar fi ca in jur de 2600-2900 rpm se simte ca si cum as mai accelera-o inca putin, ca si cum ar intra turbina iar, cat sa simt ca ma baga inca putin in scaune, dar asta doar daca o accelerez semi-usor. Daca calc pedala la fund de la bun inceput, nu se mai simte chestia asta, la fel si daca calc pedala usor.

    Am curatat EGR - era surprinzator de curat, am curatat galeria de admisie - era foarte multa funingine stransa
    Urmatoarele probleme la care m-am gandit sunt: turbina, sau ce este legat de ea, sau injectoare

    Se poate uita cineva la loguri sa imi spuna daca este ceva in neregula?

    Nu pot incarca logurile aici, dar le arhivez si le incarc pe alt site.
    Link loguri: https://www51.zippyshare.com/v/AHPR8QeS/file.html
     
  16. Marius MRU

    Marius MRU 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 b7, 2.0 TDI, 2007
    Salutare grup.
    Am si eu probleme cu un B7 2.0 tdi(BRE)
    Masina a inceput sa imi intrerupa in sarcina si scoate fum negru, merge in suturi la sarcina...
    Am atasat un LOG, ce parere aveti?
    Nu prea stiu sa folosesc VCDS,dar am sesizat urmatoarele chestii, recircularea gazelor este peste limita si valva N75 (am inteles ca e ultima coloana din log-ul meu) nu functioneaza la parametri...
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai geometria blocata...curat-o cat mai repede altfel o distrugi.
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sorin dar n75 nu trebuia sa fie pe 93-95% sa corecteze suprapresiunea?
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La edc16 cum e la 1.9 și 2.0 ce le B7, e pe dos N75. Cu cât e mai mic duty cycle, geometria e mai deschisa și în acest caz chiar este destul de deschisa.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --

Distribuie pagina asta