Salut colegi Am o problmea in sarcina se apride si palpaie codita de bujii in bord si este o pierdere de putere. Am citit posturile anterioare dar nu m am lamurit ...o sa merg la mecanic dar vreau sa fiu un pic informat sa nu schimb airea tot motorul. La diagnoza mi au iesit urmatorile erori De la ce pote sa fie ...din cate am inteles eu...trebuiesc verificare furtunele de la turbo dupa care acuatorul sa fie ok., nu? Alta intrebare ar fi daca eroares de la clapeta poate sa duc la eroarea de la turbo? Adica sa incept de la clapeta rezolvarea ? Eroarea cu turbo a inceput inainte de eroarea cu admisia...dupa care inceput din ce in ce in ce mai des...pierderea de putere si trebuie sa repornesc de fiecare data. Daca merg cu turbina in protectie are ceva..adica sa nu mai oresc de fiecare data...sunt plecat la un drum mai lung si vroaim sa stiu daca dauneaza cumva mersul asa ?
Dauneaza in sensul ca va consuma mai mult si va trage mai slab. Din ce vad eu, tu ai o problema cu presiunea in turbo si una cu clapetele de pe galeria de admisie 2. Daca turina nu ai curatat-o niciodata, iti sugerez sa incepi cu curatarea acesteia.
Turbina am inteles ca a fost refacuta acum 20000km aprox.....intrebarea pe care o am eu este daca problema de la clapeta poate sa dea si eroarea asta la turbo...sa.stiu de unde sa incep. Mom sunt plecat din tara in concediu si am chek engine aprins(sigur este eroarea de la clapeta) iar cealata nu s a mai aprins cu codita de bujii ...am mers pe manual mai turat si nu a mai facut figuri...se aprinde pe la 2000 ture.de cele mai multe ori. O sa merg mai turat si la intoarcere sa vad cum se.comporta
Poti sa mergi pe rosu acum, tot aia e. Rezolva problema cu clapeta si apoi vezi cu turbina. Asta cu "am inteles ca turbina a fost refacuta acum 20000 km" e putin cusuta cu ata de aur. Da-mi voie sa ma indoiesc ca a fost curatata sau ca a fost curatata bine.
Cand iti intra in limp-mode, ridica capota si scoate mufa actuatorului turbinei si bag-o la loc. Daca dupa aia trage, problema ta este actuatorul. Presimt ca problema asta a aparut de cand a dat caldura, nu ?
Da, a inceput odata cu caldura si din ce in ce mai des. Eroarea cu turbina dar si cea cu clapeta oare are si asta cu clapeta tot cu caldura legatura ? Si daca este acuatorul cum se repara ? Cumpar altul se repara cel de pe masina ?
Actuatorul se schimba, si implicit calibrat pe turbina veche, lucru care se face numai la audi. Sunt mesteri care zic ca pot calibra actuatorul, dar eu nu prea ma incred ca fac 100% lucrul cum ar trebuie sa fie. Vezi ca este kit de reparatie special pentru turbine , tot la audi.
Salutare, Daca am montat pe masina un alt actuator SH, trebuie sa fie acelasi cod si calibrat ? Intreb deoarece am montat un actuator SH de pe alta masina dar functioneaza mai rau ca jnainte si indicatorul luminos din bord al bujiilor clipeste incontinuu pe cand cu actuatorul meu clipea din cand in cand.