1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor DIESEL la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de quattropower, 27 Sep 2009.

  1. quattropower

    quattropower 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,2.5 v6 tdi quattro 180 cp,2002
    ma poate ajuta cineva? de ieri mi se limiteaza turatia la 3100,si nu are putere aproape deloc.de cateva ori sa intamplat sa-si revaina ,si sa am putere si turatia de 4800 dar nu avea puterea ca inainte oricum:( HELP HELP!
    (audi a4 2,5 v6 2002 quattro 180cp)
     
  2. AlexA_MK 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDI 2005
    O prima varianta ar fi debitmetrul, oricum iti recomand sa faci o diagnoza.
     
  3. quattropower

    quattropower 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,2.5 v6 tdi quattro 180 cp,2002
    si eu la asta m-am gandit,oricum luni o duc la doctor:P
     
  4. alex.laur

    alex.laur 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    Eu am patit asa la un Opel Asta . Imi aparuse in Bord martorul de la EGR si nu trecea de 3000 ture... . dupa ce i-am schimbat filtrul de motorina nu mi-a mai aparut . E posibil sa fie si de la calitatea carburantului.
     
  5. bbncosmin

    bbncosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6 quattro,2,5tdi,2003
    nu trage

    daca la 3000 de ture merge ca un diesel simplu si incepe sa scoata fum negru e de la filtru aer sau debitmetru.daca desfaci carcasa sa te uiti la sita debitmetrului,ca ar putea fi infundata,daca e stricat debitmetru citeste presiunea la intrare aiurea si decupleaza turbo,daca e infundata la 3000 nu ajunge la presiunea care trebuie la dmisie calc citeste si opreste turbo.peste 3000 de ture presiunea de admisie trebuie sa fie minim minim 1700 milibari.daca e mai mica decupleaza turbine si de aia nu mai merge.sper ca ti-am fost de ajutor.oricum daca faci o testare cu vagu tre sa faci la cineva care stie cat de cat nu la unu care nu stie sa interpreteze codu si iti ia banii doar ca a bagat mufa in masina.
     
  6. quattropower

    quattropower 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,2.5 v6 tdi quattro 180 cp,2002
    Merci mult. M-am uitat in debitmetru si nu era infundat. Nici atunci cand am scos mufa din debitmetru nu imi urca turatia. Teste cu VCDS i-am facut si mi-a dat 4 erori:
    debitmetru,
    galerie de admisie,
    turbosuflanta,
    si inca ceva senzor.

    Faza e ca atunci cand una din componentele enumrate sunt defecte apar toate 4 ca si eroare. Oricum acum urmeaza sa ii gaseasca problema numai ca a plecat fratele meu cu masina, asa cum e, la Oradea si o reparam cand se intoarce. Merci inca odata de sfat
     
  7. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    la debitmetru,daca scoti mufa ar trebui sa mearga mai prost,in cazul in care debitmetrul ii bun.oricum mai fa sapaturi,nu te apuca direct de schimbat.salut
     
  8. AlexA_MK 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDI 2005
    Cine ti-a zis ca daca unul e stricat da la toate "eroare"????
    Posteaza log-ul de la diagnoza, ca sa poti primi ajutor cat de cat avizat.
    Ca oricum, daca "sita" e curata de la debitmetru, e clar ca debitmetrul e bun :sign_omg: :think::banghead:
     
  9. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Insearca si scoate-l afara din mufa si vezi daca se schimba mersul,daca da,inseamna ca e bun,daca nu,schimba-l.Debitmetrul e o piesa cu electronica in el(regleaza debitul)si daca e stricat trebuie schimbat,nu ai alternative.
     
  10. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    debitmetrul poate sa fie super clean si sa se duca partea electrica.cum a zis si colegul de mai sus fai inca un log si pune pe forum rezultatul.asa ai mai multe sanse.salut
     
    Danie71 apreciază asta.
  11. alex.laur

    alex.laur 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    Nu prea ma pricep ... Imi spune si mie cineva cum arata un debitmetru va rog ? ( 3.0 tdi ) :D Adik pe unde e localizat . I se zice si Mass Air Flow ? Sau aia e alta chestie.. ? Este cumva situat pe conducta aceea care iese din filtrul de aer ? Multumesc anticipat .
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  12. bbncosmin

    bbncosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6 quattro,2,5tdi,2003
    debitmetru

    este situat pe furtunul gros care iese din carcasa filtrului de aer .
     
  13. alex.laur

    alex.laur 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    Deci l-am nimerit :D E placuta aia acoperita cu tabla banuiesc... nu ? Multumesc mult .
     
  14. quattropower

    quattropower 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,2.5 v6 tdi quattro 180 cp,2002
    am gasit problema,era senzorul de presiune de la galeria de admisie
    senzor nou plus montat 350 ROn:(
     
  15. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Sau mai ai 2 senzori de presiune pe care trebuie sa-i verifici la parametri cu vag-ul ,la mine a fost dus si senzorul de presiune turbo,cum stai in masina cel din spatele farului din stanga!
     
    aligator2007 apreciază asta.
  16. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    pai ala din poza e senzorul din spatele farului din stanga.
     
  17. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    :friends:Va salut, recent mi s-a spart intercooleru, sau s-a desprins vreo ceva nu stiu sigur...trebuie sa o ridic sa ma uit, ca fasaie cand accelerez, si nu trage constant , dar imi scoate si fum negru cand o accelerez mai tare , astea sa fie consecintele sau sa fie si altceva stricat....? astept raspuns, mc
    :meeting:
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai descris perfect cum se manifesta cand ai spart intercooler-ul;tot aerul care il baga turbina,in special cand accelerezi mai puternic,nu mai ajunge in motor,de aici ardere incompleta-fum negru-pierdere de putere;acelasi lucru se aplica si pt tubulatura(furtunele) intercooler-ului.
     
  19. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    La A4 intercoolerul se sparge cand urci borduri.
    De fapt sunt modele care au doua intercoolere, stanga dreapta, si astea se sparg.Mi se pare ca asa este la 2.5, la 1.9 nu stiu.
    Cred ca s-a spart vreun furun, astea sunt simptomele.
    Bafta.
     
  20. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    la 1.9 avf este un singur intercooler, sub farul din partea stanga.
    vezi ca exista posibilitatea ca furtunul gros de jos sa se fi slabit colierul, mai ales daca nu e din acela original. la mine dupa ca am lovit un caine intercooler-ul se strambase si se rupsesera suportii dar nu era spart, l-am inlocuit dar colierul pus a fost unul normal din acela cu proeminente si surub melcat. dupa o vreme am vazut pe scut urme de ulei... m-am dus la mecanic inapoi si a constatat ca se slabise un pic colierul, probabil dupa cum s-a mulat pe noul intercooler. l-a strans si gata.
     

Distribuie pagina asta