1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor DIESEL la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de quattropower, 27 Sep 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu se potrivește fizic. Aia e cu galerie cu tot. In schimb poti face un hibrid cu totul din VB in carcasele tale. Vezi xman pe Facebook sau tdiclub vinde tot felul de hibrizi de genul asta.

    Mai bine pune una de la un motor PD cu 170 cp adica un BV43 sau de A4 B8, dar trebuie sa faci modificări.
     
  2. liviu_v6 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi Q7 4L-S-line-3.0TDI(CRCA) 245CP-an fabricatie 2013
    Masina si-a revenit , nu mai intra in limp-mode. M-am uitat la toate furtunasele (toate sunt perfecte)
    Am sters eroarea si apoi pe autostrada i-am dat gaz de n-a vazut de cand am cumparat-o:).
    Nu mai intra in limp mode. Am reusit sa fac log fara probleme in treapta 3 si a 4.
    Rog daca poate careva sa-mi zica daca e in regula.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se pot folosi pentru a preda de pe ele :thumbs-up:
    Ce e ciudat putin este valoarea maxima pe care o cere ECU, la tine e 2340 mbar iar la mine la fosta (si nu numai) pe exact acelasi model era 2346 mbar. Eh, cine stie, alt ECU, alt soft...
     
    mare_hotz apreciază asta.
  4. liviu_v6 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    San Sebastian
    Masina:
    Audi Q7 4L-S-line-3.0TDI(CRCA) 245CP-an fabricatie 2013
  5. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Vreo idee: Motor Ake cu anexe Akn 150 cp
    TURBINA intra de la 2000 rpm+
    Relantiul statea la 900 fix fără fluctuatii dar acum indiferent ca este cald sau rece sta la 1100 si foarte foarte greu scade la 1000-950 rpm
    Păreri?
     
  6. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    verifica ce valori da senzorul de temperatura antigel
     
  7. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Salutare. Astazi mergand prin oras si dorind sa fac o depasire, nu am mai putut. Lipsa aproape totala de putere. Am ajuns acasa am pus-o pe tester si mi-a aparut pe motor urmatoarea eroare :

    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
    Control Module Part Number: 4B0 907 401 K
    Component and/or Version: 22.5l/4VT EDC 0000SG D50
    Software Coding: 01002
    Work Shop Code: WSC 02325
    VCID: 2647F2ABEA27
    1 Fault Found:
    00575 - Intake Manifold Pressure
    11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
    Readiness: N/A

    Din cate m-am interesat este vorba de valva N75 care produce presiunea pentru turbo.
    Am scos si furtunele care duc la turbo si egr si nu fac vacuum deloc, am tinut masina la relanti.
    Am facut si un log in mers, treapta 3, acceleratia la podea . Nu s-a turat mai mult de 2784rpm. O sa atasez si poza cu logoul efectuat.
    Vroiam sa va intreb daca este sigur problema de la aceasta valva sau de la altceva. Poate fi vreun furtun ?



     
    Ultima editare: 30 Iun 2017
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu poate nimeni sa-ti spuna 100% daca e N75 vinovata, trebuie facute verificari. N75 nu produce presiunea pentru turbo, o "controleaza".
    Nu mai scrie cu font asa mare, bolduit. Vedem/stim sa citim foarte bine si scrisul normal.
     
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica cat vacuum ai.la pompa tandem si cat la actuatorul turbo.
    Dupa ce stii valorile astea 2 mai stam de vorba.
    Ca sa te convingi ia vacuum direct din pompa tandem in actuator si vezi cum merge.
     
  10. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Pompa tandem este acelasi lucru cu pompa depresoare (vacuum) ?
    Am scos furtunul care intra in actuatorul de la turbo si nu face vacuum deloc, motorul la relanti.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 30 Iun 2017
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @corsa
    Ai inceput tocmai invers.:):)
    Verifica daca ai intai la pompa tandem si apoi verifici furtunase/N75/etc.
    FARA vacuum suficient la pompa te"invarti in jurul cozii".
     
  13. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    Sper sa ajut pe cineva cu sfatul meu.
    La masina mea 1.9 din semnatura am avut o problema cu garnitura de chiuloasa care era dusa si pierdea apa constant, insa masina intra si in limp mode in 7 din 10 cazuri cand acceleram brusc si 10 din 10 cazuri cand treceam de 120km/h
    Nu am apucat sa merg la tester sa fac log on cu ea (habar nu aveam cum), am mers la mecanicul meu sa imi verifice furtunele de vacuum toate, le-a verificat si erau ok.
    Furtunele de intrare si iesire in intercooler le schimbasem c unele noi imediat ce am luat masina. Pana sa rezolv beleaua asta a cedat de tot garnitura de chiuloasa si a trebuit sa fac reparatia la al meu mecanic.
    Am stat langa el si daca tot a demontat motorul si totul pe acolo iam zis sa desfaca turbina sa o curatam (vazusem pe youtube un filmulet cum se face o astfel de curatare).
    Ok, s-a luat omul de treaba, a desfacut cu cheia 10, suruburile care tin turbina in carcasa ei (acolo la geometria variabila, fara a da jos turbina de pe galeria de evacuare) dupa ce a scos suruburile turbina tot nu a iesit, era fixata acolo de ceva timp si temperatura si ce mai o tinea nu stiu ca nu a vrut sa iasa neam, drept pentru care a luato asta la ciocane de m-am luat cu mainile de cap, a tras ciocane la ea de am zis ca o crapa, pana am zis hopa bre' las-o asa ca vad eu ce fac cu ea
    Dupa care a montat noua garnitura de chiuloasa ce mai avea pe acolo. Am scapat de problema cu apa pierduta dar surpriza :) am deja 18.000 km de la reparatie si nu mai intrat in limp mode deloc adica DELOC, 0.
    Ma gandesc ca de la loviturile alea s-a desprins de pe geometria variabila funinginea ce era depusa. Curatati geometria variabila (fara ciocan).
     
    mare_hotz apreciază asta.
  14. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Nu.

    Motoarele 1.9 tdi au o pompa tandem, adica in acelasi corp este o pompa de motorina, care creste presiunea motorinei pentru a alimenta injectoarele (a nu se confunda cu pompa de motorina din rezervor-care are rol de a aerisi instalatia de alimentare) plus pompa de vacuum.
    Motoarele 2.5 tdi nu au pompa de motorina, doar cea din rezervor (unele modele AFB 1998-2000 nu au nici pompa de motorina in rezervor) ci au doar pompa de vacuum. (@nucugheri a postat o poza cu pompa de vacuum de la 2.5tdi.)
     
  15. pinnky

    pinnky 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6c5 2500.ccm 2001.-cod akn-6viteze
    buna seara colegi
    ma scuzati daca am intrat unde nu trebuie.
    am o nelamurire electrovalvele mele de la egr si turbo...erau moarte/...am luat altele dar parca nu face vacum suficient cit sa traga actuaturul in jos.
    daca pun pe direc il trage..(lucreaza)
    amindoua sunt lesinate......face vacum dar prea putin...
    va multumesc pt rabdare si intelegere....astep raspunsuri si pareri
     
  16. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Actuatorul este tras in sus de cand pornesti motorul, nu in jos. Poate ai pierderi de vacum, verifica furtunasele de vacum. Geometria si actuatorul trebuie sa lucreze usor fara sa agate. Numai bine !
     
  17. pinnky

    pinnky 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6c5 2500.ccm 2001.-cod akn-6viteze
    scuze in sus...
    dar daca fac legatura pe direct(elimin valva) actuatorul se ridica fara probleme... prin valve da vacum slab...
     
  18. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Probabil valva, sau de la N75 la acuator pierdere vacum. Poti verifica furtunasele de vacum sa nu fie slabite la valve in prima faza si dupa sa cauti un N75 bun pui de proba. Verifica
    Numai bine
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Masoara intai cat vacuum ai la pompa tandem/la intrarea in actuator apoi la fiecare intrare iesire din electrovalve si o sa ti dai seama care este"lesinata"!

    E mult mai simplu sa masori vacuumul decat sa tot schimbi electrovalve!
     
  20. pinnky

    pinnky 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2017
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6c5 2500.ccm 2001.-cod akn-6viteze
    cred ca sunt depasit de situatie.am so duc la service la un tester
    multi zic ca este avasul ..si trebuie reglat din tester...
    ca daca aintrat pe mod avarie e normal sa nu dea ecu curent suficient la electrovalve...si deaia nu lucreaza ele la capacitate.
    dar ce este ciudat si ma pune pe ginduri...este faptul ca la prima pornire dimineata face ca toti draci motorul...si dupa max 5min.mergr relantiul de te unge la inima...
    dar,nu o pot tura maxim 1500. si fumul aferent...
    va multumesc pt sfaturi si pareri...
     

Distribuie pagina asta