1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Auras, tu nu ai turbo KKK? Remus ar trebui sa aibă Garret gtb1756VK la 2.7tdi. Se găsesc și actuatoare SH de Garret și exista și anunțuri pe net pentru reglaj.
     
  2. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Peste cateva ore ma duc la cineva sa se uite la turbina poate poate reuseste ceva la ea. Atunci am sa.l intreb si ce fel de turbina am si ce actuator mi.ar trebui. Ce mi se pare bizar e ca actuatorul nu se poate comanda separat nici la reprezentanta. Sper sa nu ajung sa schimb turbina cu totul... Idee pe care nici nu ma gandesc sa o pun in practica. Dar daca alta solutie nu o sa am... Poate ma ajuta altcineva cu o idee
     
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Intradevar dupa seria ta de sasiu nu iti da motoarasul separat. Dar exista doua motorase, cu 4 pini sau cu 5 pini. Mai intreaba si tu. Eu ti-am pus codurile in caz ca ai nevoie.

    059 198 201 A - modelul cu 4 pini
    059 198 201 - modelul cu 5 pini
     
  4. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Va multumesc pentru ajutor se pare ca sunt mai multe probleme printre care si debitmetru si clapeta admisie. Va anunt dupa ce le schimb.
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    da ,eu am montat primul kit 059 198 201 A - modelul cu 4 pini, din start mi-au zis ca nu e pentru mine , dar in final merge si acum. cum nu se poate comandat kit-ul la reprezentanta, la romania e divers de italia? tu cand scoti mufa cati pini ai?
     
  6. liviu2305 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 3000 quattro
    aceeasi problema cu turbo

    am aceeasi problema cu actuatorul.imi poate recomanda cineva un service in afara de reprezentanta audi unde mi-au cerut 6400 de lei pentru reparatie?in bucuresti de preferat
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Mergi la Cipos. El recondiționeaza, repara turbine.
     
  8. liviu2305 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 3000 quattro
    turbina

    arazvan2002 am vorbit cu el, mi-a spus sa imi comand un actuator de la reprezentanta. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca pentru masina mea nu exista decat turbina cu totul. As vrea sa iau de la dezmembrari una dar nu stiu cine poate sa ma ajute. Se potriveste orice turbina de 3.0 quattro sau trebuie sa aibe o anumita serie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iun 2014
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    uite aici o poza cu actuatorul nou care sta acum pe turbina mea. si mie imi ziceau ca nu este , ori nu merge pe turbina mea, si imi impingeau sa iau o turbina noua.

    [​IMG]
     
    Tatita apreciază asta.
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    liviu2305 Uita-te pe pagina asta mai sus ca am pus eu codurile de la motoras.
     
  11. liviu2305 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 3000 quattro
    auras@live.ru cine ti l-a schimbat ? ajuta-ma si pe mine te rog ca nu gasesc decat nepriceputi. Am inteles ca nu trebuie miscat de pe pozitie actuatorul si mie mi l-au schimbat cred ca de 5 ori. Daca sti pe cineva care se pricepe bine in Bucuresti spune-mi si mie.

    Am umblat peste tot, toti au spus ca se rezolva dar nimic pana acum. Am
    impresia ca mai rau au stricat. Daca puteti sa imi recomandati pe cineva care se pricepe bine, as fi recunoscator. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iul 2014
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca il schimba trebuie si recalibrat. L-a recalibrat cineva?
     
  13. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Am trecut prin aceeasi situatie acum 2 ani - am cumparat actuatorul de pe PBN , l-am montat intr-un service particular ( cei de la PBN refuzau sa il monteze - aceeasi explicatie - turbina NU se repara ) - care insa nu il putea calibra ( din cate am inteles se seteaza electronic un punct minim si un punct maxim al cursei actuatorului ) - am ajuns pana la urma la PBV , la un consultant - Tiberiu , care mi-a calibrat actuatorul in 10 minute .
    Din pacate nu mai am datele de contact , insa merita sa strici o intrebare - PBV-ul e pe centura , aproape de A1 .
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Liviu l-am luat de la reprezentanta (italia) si tot acolo l-am montat si calibrat. de mult se vorbeste pe toate forumurile ca numai la reprezentanta se calibreaza ca au dispozitivele necesare, ceia ce un service auto simplu nu il au.
     
  15. liviu2305 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 3000 quattro
    turbina

    am gasit in sfarsit o turbina calumea sa o schimb cu totul.imi puteti spune va rog daca o schimb cu totul mai are nevoie de calibrare sau alta operatiune?:)
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu mai este nevoie. Asta in cazul in care nu s-a jucat nimeni pe acolo...
     
  17. marian.audi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2005 , BLB
    buna ! ma poate ajuta si pe mine sa imi spuna careva unde gasesc senzorul de presiune n75 de la turbina ? mi-a dat eroare pe test si am cumparat piesa sa o inlocuiesc ... posed un AUDI A6 , BLB , 2000cmc , an 2005 ... o poza , o explicatie ?
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    In botul masinii, langa distributie si turbina, deci pe partea dreapta.
     
  19. marian.audi 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 , 2.0 , 2005 , BLB
    am fost la mecanic am schimbat aceast senzor .. problema e ca tot nu functioneaza turbina ... mi-a pus testul sa dus aceea eroare de N75 la senzor in schimb apare alta de presiune sau supraalimentare turbina daca zic bine ! Au pus un aparat de vacuum cu masina oprita , tija a functionat in schimb cu motorul pornit vacuum la turbina este 0 si mi sa spus ca tre sa fie de 1,5 lasandu`ma asa ca numai are timp si sa ma reprogramez ... ce as putea face ?
     
  20. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Daca te pricepi cat de cat la mecanica, verifica-ti toate furtunasele de vacuum, si T-urile care sunt pe traseul furtunaselor. S-ar pute sa ai vreo fisura pe undeva si pierzi vacuum.
    Piezand vacuum nu-ti lucreaza tija de la actuatorul turbinei.
     

Distribuie pagina asta