1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. Marianmrn

    Marianmrn 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C6
    Salut,
    Am si eu o problema cu turbina la masina mea din profil 2.0 tdi. Pana acum avea un fluierat la turatii mici 1.800 - 2.000 rpm dar nu tot timpul si destul de subtil ,,la ureche" in rest fara fum, fara pierderi de putere sau alte probleme
    Insa, acum 1 zi a inceput sa ,,văjaie" destul de tare de la 1.600 rpm in sus si sa se simta lipsa de putere.
    Am mers usurel pana acasa cu ea fara sa o fortez in vreun fel si pe tester mi-a dat aceasta eroare. Nu am ajuns inca la service. Oare este terminata, se poate reconditiona ?
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se reconditioneaza
     
    Marianmrn apreciază asta.
  3. Marianmrn

    Marianmrn 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C6
    Dupa simptome crezi ca e posibil sa fie altceva, vreun furtun spart, crapat ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt multe posibilitati, du-te la un service.
     
    Marianmrn apreciază asta.
  5. Limit

    Limit 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2012
    Locație:
    Vrancea, Focsani
    Masina:
    A6 2.7 TDI, BPP 180 CP, 2007
    Salutare,
    Intru si eu in discutia topicului cu o nedumerire: am facut transplant de motor la un 3.0 ASB, totul functioneza perfect.
    Motorul vechi, cel de 2.7 are turbina Garrett iar pe motorul acesta din ce am vazut/citit in forum are turbina KKK. Trebuie sa fac un compromis sa inlocuiesc si turbina de 2.7, care acum este reconditionata insa nu vreau sa risc sa patesc altele cu ea. Am de ales sa montez o turbina KKK exact ca pe motorul de 3.0 ASB sau sa pun o turbina, un Garrett gtb2260vk mai exact pe acest motor. ECU din ce stiu are Garrett, evident, cu modelul asta de turbina a venit din fabrica, ma gandesc ce probleme sau ce solutii as avea in privinta schimbului acesta, sa pun un alt model turbo de la Garrett sau sa incerc un KKK de pe acest motor dar cu modificari in ECU.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe 2.7 TDI BPP existat atat Garrett cat si KKK. De exemplu eu am KKK.
    Pe 2.7 si 3.0 sunt aceleasi turbine, diferenta o face brand-ul si un senzor pe care 2.7 nu il are.
     
  7. Limit

    Limit 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2012
    Locație:
    Vrancea, Focsani
    Masina:
    A6 2.7 TDI, BPP 180 CP, 2007
    Nu neg acest lucru insa din ce am vazut exista o diferenta la rotorul turbinei, 2.7-le are un grup de 5x2 paleti iar pe cea de 3.0 6x2. In ceea ce priveste galeriile de evacuare si colectorul Y, sunt diferente fiind diametrul de evacuare putin mai mare. Am fost nevoit pe moment sa pun pe 3.0 galeriile de 2.7 sa potrivesc turbina, codurile fiind diferite la fel si conductele de intrare in galerii.
    Subliniez faptul ca nu sunt sigur si din acest motiv am ales sa intreb pe cineva mai in masura.
    Imi este destul de usor sa montez fizic un KKK deoarece sunt de vanzare mai peste tot, doar sa nu ma incurce cu ceva la soft.
    1980428B-19C9-4E0B-95F8-8BA57DA35367.jpeg 0DA38666-E87C-44DC-824A-8922575CD0AF.jpeg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    100% KKK-ul de pe 2.7TDI are 6x2 paleti.

    Vezi ca difera mufa actuatorului, la KKK ai mufa cu 4 pini, la Garrett ai mufa cu 5 pini.

    Galeriile sunt la fel si pe 2.7/3.0 pana la un anumit VIN.
     
  9. Costa 112 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi, 2006
    Buna seara dragi colegi! Am si eu o problema cu turbina si as vrea sa cer niste sfaturi sau păreri de la voi .
    Dețin un Audi a6 3.0 tdi, cod motor bmk si de ceva timp am sesizat ca nu mai trage cum trebuie, am pus un tester si îmi dădea ceva de turbina ... În fine , am dat turbina jos pentru că tija nu se misca deloc , în interior pe partea dinspre evacuare am gasit câțiva paleti ciupiti si resturi de la paleti pe acolo ... Geometria de la turbina blocată , acutator funcțional, acum pe mașina aveam turbina kkk, dar nu am gasit prin apropiere turbina același model în schimb am gasit garrett, de pe un motor 2.7 in stare foarte buna turbina ... Întrebarea mea este se potriveste garrett de la 2.7 in locul celei kkk de la 3.0? Din câte am citit s-ar potrivi, ele par asemănătoare ... Dar ce fac cu acel senzor pe care turbina kkk îl are si garrett nu îl are ? Multumesc anticipat si scuze daca sunteti nevoiți sa va repetati... Am citit aproape toate paginile de aici dar nu am gasit nicăieri unde sa se scrie ce se poate face cu acel senzor care rămâne în plus de la kkk.... Mulțumesc!
     
  10. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    nu ti se potriveste pentru ca KKK are flansa la ulei si Garrett nu are, cauta o turbina exact la fel cu cea de pe masina ta sau schimba miezul la a ta daca nu este afectat si altceva in ea
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar cu actuatorul ce face ? KKK are actuator Siemens-VDO (4 pini) iar Garret are actuator Bosch (5 pini).
     
  12. Costa 112 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi, 2006
    Actuatorul este cu 4 pini cel de la vechea turbina si este functional, am cumpărat doar turbina garrett fara actuator gândindu-mă că se potriveste de la una la alta , dar nu e problemă, o pot duce înapoi ... Nu prea gasesc turbina KKK fara actuator... toti le vand complete dar voi rămâne cu un actuator... Scuze dar ce e flansa la ulei ?Mulțumesc
     
    Ultima editare: 19 Mar 2018
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Costa 112, am atasat 2 pdf-uri cu cele 2 turbocompresoare. Flansa este la pozitia 2, in pdf-ul cu KKK.
     
  14. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Bună ziua, de curând m a lăsat și pe mine turbina, am mers cu actuatorul stricat și acum m-a lăsat. Întrebarea ar fi, ce presupune schinschim acesteia, am fost la 2 servisuri diferite, unul mi a zis prețul de 200 de lei, altu peste 500. Vreau sa ma lămuriți puțin cu diferența asta de preț dacă se poate, multummul
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica ce presupune ? Demontezi turbina veche si o pui pe cea noua. Daca ai mai facut asta e treaba de 20-30 min. Daca nu ai mai facut-o o sa iti ia ceva pana gasesti surubul de sub turbina. :)
     
  16. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Adică dacă se mai scgschi și altceva,am auzit fel și fel de păreri, precum schimbat ulei, curățat intercooler si milte altele.
    Vreau sa o duc la un service pentru că iau turbina cu garanție o luna.
    Ideea este că mașina nu mi trăgea din cauza că era actuatorul stricat și când a început turbina să fluiere am laală o pe dreapta.
     
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cand schimbi turbina , intodeauna schimbi uleiul.
     
  18. Dinu.

    Dinu. 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Adjud, Romania
    Masina:
    Audi A6 , 3.0 TDI Quatttro S-Line. 2006. Cod motor BMK
    Uleiul este schimbat acum maxim 2000 e km, cu absolut toate filtrele, de când îmi șuieră mașina și nu mai trage deloc, am mers maxim 50 de km, și atât, de o saptămana sta pe dreapta, chiar necesita schimbat uleiul in condițiile in care turbina șuieră de 2 săptămâni, și nu am mai rulat-o? Plus că ea m a lasat din cauza actuatorului.

    Nu vreau sa fiu enervant cu toate întrebările astea dar vreau sa fiu lămurit
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba actuatorul, calibreaza-l si bucura-te de masina. Daca vrei sa mearga ca inainte.

    Daca vrei sa faci o treaba ca la carte, dai turbina jos, ii cureti geometria inclusiv toata tubulatura, admisia si intercooler-ele.

    Uleiul, filtrul de ulei si cel de aer se schimba obligatoriu in momentul in care ti-a cedat mecanic turbina, in acest caz ai sanse sa gasesti span in tubulaturi si ulei.
     
  20. Costa 112 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2018
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi a4, 2.0 tdi, 2006
    Am cumpărat o alta turbina model kkk sh cu garanție 30 zile dar are joc la ax as vrea sa o trimit înapoi, o am și pe cea cumpărată înainte garrett dar care e perfectă, fără joc la ax. Păcat ca nu se potrivesc.
     

Distribuie pagina asta