1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine ti l-a calibrat ? Ce erori mai ai acum ?
    Daca ridici tija sus si pica singura jos, fara ajutor, geometria turbinei nu are nimic.
     
    blling apreciază asta.
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Degeaba ai scris tot felul de explicatii si ai vcds daca nu ai si putin ,,fler" in domeniul de mecanică
     
  3. Elvis Bacircea

    Elvis Bacircea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2019
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi A6 avant 2006 3.0 TDI Quattro
    Nu mai am eroarea pe tester dupa ce am schimbat actuatorul cel putin momentan. Ce este drept, nu a fost calibrat la audi a fost "calibrat" de un băiat care spune ca a mai facut asa ceva si tot el mi-a spus ca nu avea nimic actuatorul vechi si ca am problemă cu geometria deoarece actuatorul fiind electronic si nu vaccumatic a luat eroare deoarece a simtit ca opune rezistență tija geometriei iar turbina este pe duca deoarece baga 1.5 bari in loc de 2-2.5. Si da, într-adevăr, dacă ridic tija sus a geometriei nu pica singura, trebuie putin, dar foarte putin ajutata. Prima data am avut impresia ca se duce in jos singura dar nu este asa. Daca o suflu se duce in jos, daca nu, nu se duce singura. Acum, daca tot am schimbat actuatorul, nu știu ce sa mai fac si pe cine sa cred.
     
  4. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    Salut, am schimbat de ceva timp turbina, ma puteti ajuta cu urmatorul log, este in parametri normali presiunea?

    Facut in viteza a 3-a.
    Multumesc
     
  5. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Salutare,
    La masina din profil Audi A6 C6 4f 2.0 tdi cod motor BLB an 2005 se poate monta aceast turbocompresor ?

    Screenshot_20190510-154818.jpg
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Cauti si cumperi ce cod ai tu pe masina. Demontezi si cumperi ulterior, daca nu stii codul.
     
  7. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Mulțumesc frumos!!!
     
  8. LoveAudi89 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Locație:
    Seini
    Masina:
    Audi a6 2005
    Salutări,am un audi a6 c6 motor 2.0 tdi 140 cai achiziționat acus 3 ani de zile fără a avea vro problema majora decât consumabile.Saptamana trecuta in timp ce conduceam eram intra 4 la 4.400 ture imi cade turbo in nas...nu vroia sa se mai tureze peste 3000 decât oprit si pornit din nou.Am zis cine sti ce o fi.La 2 zile eram pe automat la 80km/ora vreau sa accelerez aceași problema.Am dus-o la service pe tester a dat ceva eroare la turba cum ar fi supraalimentat.Sa dat jos turbo l-am dus la un turbo center curatat totul ok.Il duc inapoi pus sus dau cheie sa fac un test...si de aicea incepe problema.1 si a 2 numai trage turbo deloc de la a 3 doar de la 3000 ture porneste turbo.Chestia e că dacă las accelerația și ii dau gas iară porneste si sub 3000 ture.eroare numai da pe tester au schimbat senzori furtune tot ce se poate schimba fără a avea succes.Multumesc si astept opinii
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce opinii sa astepti. Cumperi turbina noua sau una de la o masina cu relativ putini km (mai rar gasesti dar exista) si o montezi la masina ta. Am mai repetat pe forum de zeci de ori: nu mai reconditionati turbine pentu ca le reconditionati degeaba. Nu se face treaba in regula cand se reconditioneaza si se folosesc tot felul de piese chinezesti la reconditionat.
    Dupa ce montezi turbina la un bun mecanic la care tu nu ai fost deoarece trebuia sa fie el sigur ca este turbina defecta si nu sistemul de vacuum sau cele doua distibuitoare de vacuum adica N18 si N75, faci investigatii mai amanuntite pe baza LOG-urilor si a diagnozei mai complexe. In functie de eroarea afisata initial la diagnoza adica pozitive sau negative deviation trebuia sa actionezi mai departe. Am scris si detaliat eu si alti colegi ce insemna taducerea erorilor pentru deviatie pozitiva sau negativa legata de instalatia de vacuum si aparuta la diagnoza.

    Nu ne inscriem pe forum astazi si incepem cu intrebarile pentru ca aici pe forum ai solutii la toate problemele tale daca vei citi si vei invata. Nu trebuie citit doar acest topic ci toate topicurile despre turbina din toate ariile inclusiv trebuie citite integral topicurile inchise despre turbina existente in aria motoare si transmisii si in alte arii. Nu este nevoie sa intrebi nimic, doar sa citesti pentru ca sa inveti.

    Inca ceva: pentru ca pe viitor sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara explicatii te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Va credeti intr-o masina cu motor 4.2 benzina cand schimbati la 4.400 rpm, voi avand un motor 2.0 TDI ?

    upload_2019-5-15_19-13-5.jpeg
     
    aleee, gabitza121, Yoromica și încă o persoană apreciază asta.
  11. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Eu am reconditionat o turbina in Polonia cu 800zl (adica 800 lei in banii nostri) si de atunci am facut 60k km, deci eu zic ca merita. Succes!
     
  12. Costy-21 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2019
    Locație:
    Paris
    Masina:
    Audi a6
    Salut am un audi A6 2,7tdi Din 2006 am o problema cu el și dacă vi sa intamplat va rog spuneți-mi cum o aflu și eu sa o pot face deci problema este ca uneori vreau sa plec cu masina dau sa o pornesc se aprinde bordul normal și când dau la automat nu face nimic îmi scrie sa apar ambreajul eu ambreajul l-am călcat mereu dar aceas lucru îmi scrie și nu vrea sa pornească când are toane bune pornește din prima fără nici o problema dacă știe cineva ce ar putea avea va mulțumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In primul rand, foloseste si tu . (punct) si , (virgula) in viitoarele fraze.
    In al 2 lea rand, schimba switch-ul de sub pedala de ambreiaj.
     
  14. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Salut am avut ieri problema cu turbina pe ulei . Stiam ca e pe duca poimaine aveam programare sa o reconditionez . Motorul s-a turat singur pana la limitare si cunoscand fenomenul a stat doar vreo 3-4 secunde pana am scos cheia si am bagat a 6-a. A scos fum ca la incendiu si a scuipat ulei pe evacuari si in capul turbinei . Stiu ca turbina e praf dar intrebarea este care sunt sansele sa fie dusi cuzineti , sergmenti , biele indoite , ulei in intercooler sau pacate din astea ? Precizez ca motorul porneste
     
  15. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ai sanse foarte mari sa te ia plansul pentru ca ai tot amânat reconditionarea turbinei.
    Eu am avut ,,onoarea" sa intalnesc doua masini ce au luat-o pe ulei si nici una nu a scapat ieftin.
     
  16. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Eu stiam ca daca il opresti in timp util il salvezi
     
  17. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Revin. Am reconditionat turbina la Robnec, merge perfect. Motorul este aproape intact, singura defectiune suferita de la turatia la 6000 a fost fisurarea racitorului de gaze pe unde acum pierde putin ulei. O sa il sudez cu argon.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu face tiganie, nu e scump racitorul de ulei, schimba-l.
     
  19. Adrian Ionescu

    Adrian Ionescu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2019
    Locație:
    Gaesti , Dambovita
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2007 2.0 tdi BRF
    Acum vad ca nu mai da ulei pe acolo , gasisem o picatura - doua atunci dar acum nu mai e . Cred ca il las asa , ca daca curge cate o picatura la 100 de km nu afecteaza cu nimic
     
  20. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pe carpeala ai ajuns si la necazul de acuma, pe carpeala o ti mai departe.:applaus::applaus:
     

Distribuie pagina asta