1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salut am fost sa iau masina de la reprezentanta pentru ca nu s-au ocupat de ea si am vorbit cu 2 mecanici, cica problema mea dispare in momentul in care schimb sau repar clapetele de admisie, pentru ca am eroare pe amandoua, si cica ar functiona impreuna la pornire. Ce.i drept problema mea e doar la pornire, daca scot mufa de la turbina in mers si o pun la loc, masina trage un pic mai bine, ma scoate din limp mode, cel putin turbina lucreaza dupa. Am sa schimb astea doua clapete cu unele ranforsate sa vedem daca se schimba problema.
     
  2. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salutare tuturor sunt fericit in sfarsit dupa 2 saptamani de stres si cheltuit bani pe la diversi mecanici si electricieni am reusit sa.i dau de capat la problema cu actuatorul meu.

    Actuatorul nou cu J in coada cum vine si pe original de altfel nu este compatibil cu tipul meu de motor(l-am pus pe un 3.0tdi si baiatu zice ca ii merge foarte bine).
    Am inlocuit actuatorul nou cu cel vechi cu A in coada si momentan merge struna. Dar sa incep cu inceputul.
    Problema mea a inceput undeva acum vreo 2 ani cand mi.a aparut prima oara eroarea cu malfunction pe actuator si pe la toti mecanicii inclusiv si reprezentanta mi.au zis ca rezolvarea problemei mele sta in schimbarea actuatorului cu unul nou evident.
    Acum dupa atata timp eroarea a devenit aproape permanenta concomitent cu eroarea de pe bank 2 de admisie si asta aproape permanenta. Dupa lungi verificari pe la renumiti mecanici, s-a ajuns la concluzia ca trebuie reconditionata turbina pentru ca se misca foarte greu geometria turbinei si trebuie cumparat actuator nou. Zis si facut : 1300 lei reconditionat turbina plus montaj si motorina de la iasi la suceava, 1130 lei actuator nou, bani pe la diversi mecanici cu diagnoze inca vreo 300 de lei. Montat actuatorul nou, calibrat in reprezentanta, problema persista.
    In urma unui sfat am ajuns sa scot admisiile afara sa le curat sau chiar sa le schimb cu unele noi pentru ca undeva cica ar lucra impreuna si daca ecu simte ca sunt mai multe erori la pornire, nu lasa turbina sa se deschida si sa lucreze in parametri. Zis si facut: scos si curatat cu manuta mea ca sa nu mai dau bani pe la mecanici (macar daca nu rezolvam problema cu actuatorul de la turbina si din lipsa de fonduri pentru galerii noi am zis sa-mi incerc norocul). Problema persista si dupa curatarea galeriilor inclusiv a admisiei de deasupra si racordul cu clapeta de acceleratie, cu martor aprins in bord si inainte si dupa curatare si schimbat si kituri reparatie cu tija din spate la ambele admisii.

    In cele din urma am zis sa schimb actuatorul nou cu cel vechi pentru ca efectiv nu gaseam rezolvare. Am schimbat actuatorul si problema persista doar 50% din cazuri( cu actuatorul nou 100% nu mergea, trebuia sa.i scot mufa cu motorul pornit). Am facut cateva ture cu motorul turat la maxim (probabil necesita un fel de reset) si problema a disparut total, acum masina merge foarte bine tinand cont ca totul este curat curat. Deci rezolvarea in cazul meu a fost reconditionarea turbinei intrucat era blocata. Daca stiam de la inceput sa pun motorasul vechi din prima poate nu ajungeam sa curat toata admisia si sa cumpar motoras nou incompatibil cu tipul meu de motor. Dupa schimbarea actuatorului cu cel vechi a disparut si eroarea de pe bank.ul 2 de admisie. Succes si daca aveti problema pe care am avut.o eu nu ezitati sa.mi cereti ajutorul.
     
    Ultima editare: 18 Iun 2015
    Borzo90 și MarianD apreciază asta.
  3. theo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2006 2.7 tdi
    buna ziua

    Salutare,
    Am si eu o problema cu masina un A6 C6 motor 2.7 care intra in limp mode, nu se tureaza de nici o culoare. Am dus-o la servici a schimbat actuatorul si nu stiu ce galerie dar face la fel. :) Deja a stat mai mult masina in service decat am umblat eu cu ea. Chiar nu stiu ce sa ma fac. Ceva ideei ? Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iun 2015
  4. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Incearca la alt mecanic si vezi ce erori ai pe turbo. Ar trebui facut un log in mers la masina
     
  5. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    theo vezi ca trebuie calibrat actuatorul in reprezentanta. Atfel iti merge ca inainte. Si daca vrei sa iti mearga porneste motorul si scoate mufa de la actuator si pune.o la loc. Iti merge pana inchizi motorul din nou.
     
  6. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Salutare,
    Stie cineva cu ce cheie pot sa dau turbo jos de pe motor? am observat ca se aseamana cu cea de torx . Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iul 2015
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cheia din poza. La Audi e vreo 30-35€. In Romania gasesti cu 50-60 lei.
     
  8. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salut ma ajuta si pe mine cineva cu info va rog ? Vreau sa-mi cumpar turbina reconditionata din Germania si nu inteleg un lucru. Ce turbina am eu pe masina, KKK sau Garret ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Aug 2015
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Avem masinile la fel. :)

    Ai turbina KKK.
     
  10. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    M-am scos :)) Numai ca nu reusesc sa scap de nenorocita de eroare de actuator. Am gasit turbina reconditionata cu actuator cu tot pe ebay.de la 320 de euro si 150 de euro capara pentru piesa la schimb. Ce ziceti e buna afacerea?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde de buzunarul tau, numai o reconditionare costa intre 1000 si 1200 ron.
     
  12. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Turbina mea e reconditionata la Suceava. Problema e actuatorul. Am eroarea cu J si nu reusesc sa scap. Daca stii povestea am cumparat actuator nou si l-am calibrat in audi si eroarea persista mereu. L-am montat pe cel vechi si merge mai bine ca cel nou adica eroarea apare cand si cand. Doar la pornire. Daca turbina ramane pe deschis dupa ce pornesc motorul, totul e ok. Daca ramane pe inchis, apare eroarea in calculator nu in bord. Efectiv nu trage pana nu.i scot mufa de la turbina si o pun la loc. Cand pun contactul inainte sa pornesc motorul, motorasul de la turbina isi face minima si maxima dupa care deschide turbina, practic o tura jumate. Daca are eroarea, face 2 ture si ramane inchisa. Nu stiu daca m.am facut inteles.
     
  13. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Am aceeasi problema la 2.7 TDI 132kw, a picat turbina si nu merge reconditionata. Ceva sfaturi pentru inlocuirea turbinei cu una mai acceptabila ca pret? Cea mai ieftina oferta pe care am primit-o este de 1200 euro, noua.

    Multumesc,
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pui una SH in stare buna in caz ca nu iti permiti una noua.
     
  15. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Nu se merita cumpararea unei turbine noi avand in vedere valoarea actuala a masinii.

    ---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 13:36 ----------

    Exista cineva care a montat o turbina de 3.0 TDI pe un 2.7 ? Se potrivesc?
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dar ce model de turbina ai de nu merge recondiționata? Presupun ca ai avut modelul cu Kkk. Pe 2.7 exista și Garret și poate se poate face o conversie, eventual cu update de soft de la o mașină cu Garret. Garret sigur se poate recondiționa apoi.
     
  17. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Turbina e Borg Warner (KKK). Am gasit una SH.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Totuși te poți interesa și de conversie. Oricum Kkk nu sunt renumite pentru fiabilitate și mai rău, nici nu se pot recondiționata.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu exact asta nu înțeleg. De ce, dacă ai văzut ca ti-a căzut turbina și nu se poate recondiționa, de ce ai pune altă turbină identică și sh? Ia-ti una care o poți recondiționa.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Probabil ca nu e chiar plug and play din punct de vedere electronic sa pună varianta Garret. La flanșe se potrivește. Dacă e ok și mufa probabil trebuie soft de la modelul cu acea turbina. Astea cu actuatorul electronic sunt "pain in the .ss".
     

Distribuie pagina asta