1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Par destul de diferite. Garrett foloseste un alt actuator, prin urmare mufa diferita.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se reconditioneaza si KKK dar deocamdata piesele necesare reconditionarii care sunt pe piata nu sunt destul de fiabile. Astfel nu ti-o reconditioneaza nimeni si sa iti mai dea si garantie, ajung sa isi faca reclama negativa singuri din cauza kit-ului prost de reconditionare. Din cauza asta spun toti ca nu se reconditioneaza KKK.

    Se potriveste si Garrett in locul KKK dar te complici cu, calibrari pe la reprezentanta de cateva ori in caz ca vor aparea neplaceri la montaj.
    Cel mai bine cauta o turbina KKK second-hand in stare buna, de pe o masina cu putini km, o duci la curatat si gata.
    Schimba peste 2500-2700 si nu vei avea probleme cu turbina toata viata, dupa cum vezi eu tot 2.7 am cu turbina KKK, am 350.000 cu ea. Am vrut sa o duc la curatat si mare lucru nu avea ce sa curete, mi-a zis sa vin peste 150-200.000 ca acum imi ia banii degeaba.
     
  3. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Eu am de 370.000(pe bord:)) cateva zeci taiati, Probabil) si inca functioneaza. Cu un mic lag, dar merge. De cand stiu masina , cand inca nu era a mea, avea un suierat grav cand intra turbo . Culmea e ca doar in sarcina, pe loc nu ... Am dat vina pe un por, o teava intepata, ceva, dar cum pe loc nu se aude, cand turbina face aceeasi presiune, totul ramane un mister . Am auzit de milioane de ori ca mi va cădea turbina... In 100.000km nu s a intamplat. Sunetul ala deja e o semnătură pt masina mea :))) Toti prietenii stiu de la 1km ca urmeaza sa vin , mai ales cand merg tare. Am incercat si varianta de depistare a leakurilor cu fum si presiune pe admisie(am folosit pompa,ca nu am avut compresor) , dar fara a apărea ceva. Sincer , m am si speriat cand iesea presiunea(putina, ce i drept) pe teava de la carter, adica aia din blocul motor. Nu vreau sa cred ca scapa aer din cilindri in bloc si ca e dusa compresia
    Revenind la scăparea de aer, stiti si alta metoda de găsire a leakurilor ??
    Turbina asta se poate curata si acasa??:) Ma cam "scarma" si sunt curios. Astept păreri si sfaturi . Numai bine!!!
     
  4. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    SfantulM ai rezolvat cu turbina? Eu am reconditionat.o la suceava si baiatul nu a zis nimic cum ca nu se reconditioneaza.
     
    Marian Lamasanu apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai citit postul meu ?
     
  6. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Am citit audi66. Mie mi-a reconditionat-o si mi-a dat si garantie. Poate sunt baieti in romania asta care fac si treaba calumea cine stie...
     
  7. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Dragi colegi vreau sa va spun cu fericire in suflet ca am rezolvat problema cu actuatorul turbinei dupa aproape 1 an de cand ma chinui pe la fel si fel de mecanici... Dupa cum bine stiti din posturile anterioare am reconditionat turbina si schimbat motorasul cu unul nou. Eroarea persista si dupa schimbare. Am pus motorasul vechi sperand ca reconditionarea sa fi rezolvat problema dar la fel eroarea persista. In cele din urma am rezolvat problema schimband pozitia actuatorului pe turbina. Pentru a ma face inteles, actuatorul este prins in 3 suruburi de turbina iar urechea pe unde intra fiecare surub are un canal care ii permite actuatorului sa fie culisat inspre jos sau sus. Astfel actuatorul meu era fixat la jumatate si nefiind fixat exact pe pozitia lui, tija care actioneaza turbina facea la fiecare punere de contact 2 curse minim-maxim in loc de jumatate de cursa. Practic la punerea contactului, actuatorul actioneaza turbina prin intermediul tijei. Ea trebuie sa faca jumatate de cursa, adica sa deschida turbina si sa ramana pe pozitie pana cand se ia din nou contactul. Deci pentru cei care ati avut aceasta problema si eroarea inca persista dupa reconditionare turbina si/sau inlocuire actuator, uitati.va si la pozitia actuatorului sa fie cea corecta.
     
  8. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Si fratele meu a patit la fel, si trebuia reglat actuatorul...orice mecanic cred ca stie asta. Eu am fost la cineva cu service de aici de pe forum (dudu1307) a schimbat actuatorul , si apoi m-a trimis la cineva cu tester care a verificat valorile la actuator si le-a reglat. Masina apoi nu a mai dat nici o eroare ( Este vb de passat cc 2010 , 2.0 tdi, masina fratelui).
    Bine ca ai rezolvat problema...
     
  9. theo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2006 2.7 tdi
    Actuator turbo consum mare A6 C6

    Revin cu problema mea: tot imi intra masina in limp mode, am fost si mi-au schimbat clapetele de admisie, actuatorul de la turbo. De atunci masina parca e laguita trage foarte greu plus am un consum enorm undeva la 20L/100. Astept ajutor din partea dumneavoastra. :) Audi a6 2.7 Tdi manual.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Oct 2015
  10. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    S-a uitat cineva la debitmetru si clapeta de acceleratie de pe admisie? Iti da cu fum negru cand intra in limp mode? Turbina cum e pe diagnoza?
     
  11. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Salut! Am rezolvat problema cu o turbina KKK sh completa (~350 euro). Am mers in jur de 4000 km de la inlocuire si se comporta perfect normal. Mi-a ramas in schimb actuatorul de la cealalta.
     
  12. D1nu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2.7 tdi canc 140kw 2009
    Salut, as avea nevoie de un sfat .Vreau sa achizitionez un audi a6 facelift 2.7 canc 4x4 190cp ,in urma evaluari masini are cateva defecte galeria admisie din ce stiu eu dar mai apare o eroare ceva de turbina (mentionez la drum nu se aude nici un zgomot nimc ) 004109 actuaror for turbocharger adjustament p100d stuck or hard to move -intermitente .Cei de la reprezentanta de unde o achizitionez spun ca e din cauza galeriilor .Daca ma puteti ajuta sa imi spuneti la ce sa ma astept inafara de schimbare galerie admisie.multumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si eu am avut probleme cu galeriile, dar eroare pe turbina nu am avut.

    La ce sa te astepti, la actuator nou si codarea lui la reprezentanta in caz ca cei de la reprezentanta se inseala si eroarea ramane dupa schimbarea galeriilor.
     
  14. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Dupa cum spune si eroarea, ai probleme la actuatorul turbinei. NU are legatura cu galeriile de admisie. Sunt doua variante mari si late: actuator cu problema sau turbina murdara. Daca masina o cumperi de la reprezentanta asta inseamna ca problema e mai complicata, din moment ce ei nu au rezolvat problema. Parerea mea, nu te complica, mai sunt o gramada de audi a6 de vanzare :))
     
  15. theo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2006 2.7 tdi
    Salut. Am rezolvat problema cu consumul. Da ma dispera lagul asta grav al masinii. In treapta 1 si 2 deloc nu se simte ca trage. Dracu stie ce are.

    ---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:21 ----------

    E cineva care poate sa-mi puna si mie testerul pe masina? Am fostpe la 2-3 service-uri toate mi-au spus ca nu probleme. Nu mi-a facut nimeni un log in mers nimic.
     
  16. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Cauta in aria servicii si sigur gasesti pe cineva sa te ajute.
     
  17. theo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2006 2.7 tdi
    Multumesc.
     
  18. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Salut tuturor!
    Am o problema cu un A6 din 2010, motor 2000, 170 cp, multitronic. Astazi, in timp ce rulam prin oras, am auzit o pufnitura, urmata de o fasaitura de cate ori masina se accelera. Din pacate nu mai tragea deloc asa ca am fost la un service care m-a rugat sa dau turbina jos ca sa o reconditioneze. Pe drumul spre casa/service - aprox 60 km - masina a inceput sa piarda putere, s-a aprins spirala in bord si dupa vreo 30 km s-a oprit. Am incercat sa o pornesc, dar are un tremurat destul de urat si am renuntat. Aveti ceva idei despre ce se putea intampla? Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de unde pana unde au zis ei ca este turbina de vina. Toate furtunele au fost verificate mai ales cele mari care intra in turbina ? Ce fel de investigatii au facut ?
     
  20. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Nu au facut nici o investigatie, doar o inspectie vizuala. Ingrijorarea mea este data de faptul ca masina nu mai porneste si are un tremurat urat cand dau la cheie.
     

Distribuie pagina asta