1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de rac, 15 Ian 2012.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu sunt convins ca ti s-a spart un furtun sau a iesit afara dintr-o jonctiune.
    Masina cred ca porneste dupa ce stergi eroarea.
    REGULA:
    Daca masina nu mai porneste verifici erorile de pe diagnoza. Nu altceva. De acolo iti indrepti atentia unde trebuie.
     
  2. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Multumesc! Abia astept ziua de maine sa vad ce gasesc.
     
  3. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Salut,
    Am inlocuit turbina cu una second hand. Multumesc pentru raspunsuri.
     
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Care a fost cauza pentru care ai înlocuit turbina?
     
  5. Catalin vn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Adjud
    Masina:
    Audi A6,Motor 2l,170 CP,CAHA, cutie multitonic LDV
    Turbina mea avea joc mare la paleti si erau chiar ciobiti si nu mai tragea masina deloc. Ideea e ca din cauza turbinei nu si-a mai facut regenerarea filtrul de particule, de fapt a fost infundat cu ulei. A trebuit sa demontez filtrul si sa il trimit la curatat. Acum masina merge ok, dar mi se pare consumul un pic maricel. Poate doar mi se pare.
     
  6. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Salut tuturor am pus astăzi masina pe tester si am următoarea eroare (poza atașata) , am șters eroarea si nu a mai apărut dar totuși vreau o părere este ceva grav sau nu!

    image.jpeg
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    da, este pe sfirsit actuatorul. este o eroare electrica si nu mecanica , deci motorasul este pe duca. asa aveam si eu eroarea sporadica pina a inceput motorasul sa se blocheze.
     
  8. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Poate sa fie si din cauza ca mufa care intra in acuator mai iese câte o data singur are clema aceia de prindere rupta.
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    poate, prinde-o si fixeaz-o bine cu ceva si urmareste daca mai iese eroarea.
     
  10. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Aurel G S-a rezolvat cu eroarea acea, mufa nu stătea bine am prins-o si acum numai da eroare. Multumesc.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Atasez niste pdf-uri pentru colegul audi66.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi mult !
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cateva nelamuriri ... Stiu ca filtru de aer se inlocuieste obligatoriu dupa schimbarea turbinei.

    In cazul in care la defectarea turbinei a bagat tot uleiul in intercoolere, dupa inlocuirea turbinei crapate, se face schimbul de ulei sau doar se completeaza pana ajunge la nivel ?
    Se curata si tubulatura admisiei si clapetele de admisie sau doar intercooler-ele si tubulatura aferenta ?
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Este obligatorie schimbarea atat a uleiului si a filtrului de ulei, care se pot contamina prin returul alimentarii cu ulei a lagarelor turbinei, cat si curatarea intercooler-elor si tubulaturii aferente. deoarece acolo se aduna cam tot uleiul "scapat" din turbina, fiind situate in punctul cel mai coborat al circuitul de admisie cu aer. Acum depinde si cat s-a mers cu motorul asa...Filtrul de aer se schimba obligatoriu daca a fost cauza defectarii turbinei sau daca se apropie momentul reviziei. Oricum, daca tot se schimba uleiul si filtrul de ulei, nu strica o revizie completa pentru ca totul sa plece de la "zero".
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Revizia a fost facuta acum 500 km.
    Cu masina s-a mers asa aproximativ 30-40m, nu a apucat sa scoata fum deloc, a murit motorul singur la ralanti dupa ce a tras aprox. 2l de ulei.
    Intercoolere si tubulatura acestora au fost curatate.
     
  17. dualtrax

    dualtrax 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Sper ca am postat in sectiunea corecta altfel cu scuzele de rigoare cer mutarea topicului.

    Problema mea e urmatoarea, aveam o eroare de la "004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
    P1018 - 001 - Lower limit not reached"

    Bun, m-am apucat sa caut o rezolvare si am dat peste un baiat care posibil ne e coleg pe forum, a zis ca trebuiesc inlocuite tijele care actioneaza clapetele stanga - dreapta plus inlocuire clapete. Bun, toate bune, tije schimbate, clapete schimbate, admisie curatata, dispare eroarea mentionata mai sus iar in drum spre casa supriza, incepe sa licare martorul de "bujie" (spirala) iar masina nu mai trage.

    Eroare noua : control circuit for controller for turbo charger 1, electrical malfunction P3348-004.

    Acum intrebarea mea e, se poate sa fie doar geometria blocata la turbo si sa nu mai lase actuatorul ala sa lucreze? Daca e blocata geometria e grav?

    Va multumesc in avans
     
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cel mai probabil a "picat" actuatorul, asta daca nu cumva ai probleme cu firele sau cu conexiunile lor. Din pacate este o problema destul de comuna pentru aceste motorizari...
     
    Ultima editare: 7 Feb 2016
  19. dualtrax

    dualtrax 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Imi poti recomanda pe cineva care sa o diagnosticheze ? Multumesc mult
     
  20. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Este simplu. Output test rece și cald
     

Distribuie pagina asta