1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C7 (4G)- diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de GeorgeA6C7, 27 Mar 2018.

  1. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Mersi mult pentru răspuns ! Îmi poți recomanda ce marca ar fi mai bune ? Mulțumesc încă odată !
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Demontezi si cumperi dupa.
     
  3. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut . Am inlocuit bujia 1,2 si 4 . Numarul 3 mi-a fost adusa gresit , urmeaza si nr 3 maine . Ideea este ca si dupa inlocuire am eroare pe nr 4 iar mecanicul a sugerat sa schimb si un senzor care ar avea legatura cu presiunea etc si sa verificam maine si anumite mufe care ar avea legatura cu bujiile .
     
  4. Bogdan652 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Salutare tuturor.
    Am si eu un A6, 2.0 190 cp din 2016 si am urmatoarea problema:
    Deasupra turbinei este o supapa electrica din care pleaca o tija din ea pana in turbina, care regleaza debitul de aer al turbinei. In partea de jos a tijei unde se prinde in turbina pe acolo iese un fel de funingine. Atasez poze. Ce-i drept se aude si un suerat slab la accelerare. Care ar fi cauza si daca exista rezolvare.
    Va multumesc anticipat

    P.S.:

    Practic trage aer fals si singurul loc unde se vad urme este la acea tija.

    Screenshot_20191110-151854_Gallery.jpg 20191110_134844.jpg
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-BRB-140cp-2007
    Aceas supapa se numeste 'actuator'.
    Din ce se poate observa vine pe la parghia geometriei variabile. Tija e dreapta pe parghie, ciudat ca da pe acolo. Sigur nu vine de mai sus?
    Daca masina trage , las-o asa, altfel e mai mare deranjul.
     
    Bogdan652 apreciază asta.
  6. Bogdan652 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    @Sorin87 nu vine mai de sus, este curat, se vad si cele 2 suruburi de sus care sunt curate, iar deasupra lor este o aparatoare din aluminiu. Se aude ca si cum ar trage aer fals, iar singurul aspect mai ciudat, sa zic asa, era acea funingine din partea de jos.
    Masina trage, parca a crescut un pic consumul si de aici am tras concluziile de mai sus.

    Multumesc mult de raspuns.
     

Distribuie pagina asta