1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A6 C7 (4G)- diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de GeorgeA6C7, 27 Mar 2018.

  1. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Mersi mult pentru răspuns ! Îmi poți recomanda ce marca ar fi mai bune ? Mulțumesc încă odată !
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Demontezi si cumperi dupa.
     
  3. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut . Am inlocuit bujia 1,2 si 4 . Numarul 3 mi-a fost adusa gresit , urmeaza si nr 3 maine . Ideea este ca si dupa inlocuire am eroare pe nr 4 iar mecanicul a sugerat sa schimb si un senzor care ar avea legatura cu presiunea etc si sa verificam maine si anumite mufe care ar avea legatura cu bujiile .
     
  4. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Salutare tuturor.
    Am si eu un A6, 2.0 190 cp din 2016 si am urmatoarea problema:
    Deasupra turbinei este o supapa electrica din care pleaca o tija din ea pana in turbina, care regleaza debitul de aer al turbinei. In partea de jos a tijei unde se prinde in turbina pe acolo iese un fel de funingine. Atasez poze. Ce-i drept se aude si un suerat slab la accelerare. Care ar fi cauza si daca exista rezolvare.
    Va multumesc anticipat

    P.S.:

    Practic trage aer fals si singurul loc unde se vad urme este la acea tija.

    Screenshot_20191110-151854_Gallery.jpg 20191110_134844.jpg
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Aceas supapa se numeste 'actuator'.
    Din ce se poate observa vine pe la parghia geometriei variabile. Tija e dreapta pe parghie, ciudat ca da pe acolo. Sigur nu vine de mai sus?
    Daca masina trage , las-o asa, altfel e mai mare deranjul.
     
    Bogdan652 apreciază asta.
  6. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    @Sorin87 nu vine mai de sus, este curat, se vad si cele 2 suruburi de sus care sunt curate, iar deasupra lor este o aparatoare din aluminiu. Se aude ca si cum ar trage aer fals, iar singurul aspect mai ciudat, sa zic asa, era acea funingine din partea de jos.
    Masina trage, parca a crescut un pic consumul si de aici am tras concluziile de mai sus.

    Multumesc mult de raspuns.
     
  7. alinandrone 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2020
    Locație:
    Com Marcineni sat. Argeselu Nr 352
    Masina:
    Vw CC motor 2.0 tdi 177cp 2014
    Salut, ai rezolvat cu aerul fals?
     
  8. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Din pacate nu, dar nici nu a mai facut.
     
  9. dann778

    dann778 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 ultra
    Din pacate si mie mi-aparut aceiasi “funingine” tot pe axul actuatorului....doar ca in cantitati ceva mai mari.Spun din pacate ptr ca masina are “decat” 109k si a fost intretinuta foarte strict.
    N-as fi observat urmele de funingine daca n-ar fi aparut si niste zgomote discrete(ca un huruit/șuierat de rulment) care,odata cu acceleratia progresiva dar si si in frana de motor, se accentueaza.
    La relanti totul e ok, doar din cand in cand se mai aude un zgomot metalic ca si cum ar “agata” paletii pe corpul turbinei.
    Urmeaza sa o dam jos si vedem ce gasim acolo.
    Probabil va pleca spre reconditionare.
    Daca aveti ceva recomandari/feedback-uri cu privire la atelierele specializate in turbine ar fi ok.
     
  10. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Sunt pe ebay recondiționate cu piese KKK Borg Warner la 1500-1600 Ron cu transport, sau Garrett la 1300 Ron, doar că trebuie să trimiți turbina ta.

    Vezi ce prețuri primești la noi în țară.
     
  11. Edy13 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, s-tronic, 2014
    Buna seara,

    Am o problema cu senzorul N75, acesta a mai fost înlocuit acum aprox 5000 și acum iar bâzâie la accelerare și după ce opresc mașina. Are cineva idee ce ar putea forța senzorul N75 să îl strice așa repede? S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

    Mulțumesc
     
  12. Alexandru Chereches 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2020
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi a6 4g 2.0tdi
    Va salut, am si eu o problema cu un audi a6 4g 2.0 tdi cgld am facut un drum de Bucuresti cu platforma si dupa ce am revenit la Cluj am simtit miros de gaze de evacuare in habitaclu. Am observat ca acele gaze vin din turbina de la tija actuatorului, am dat jos turbina, am dus-o la verificat, dar mi s-a spus ca e defapt dpf-ul infundat, am dat jos dpf-ul, l-am curatat, am montat turbina, dar tot imi ies gaze prin turbina, nu stiu ce sa fac mai ales ca daca scot furtunul de vacuum gazele se reduc simtitor si turbina suna mult mai bine.
    Mentionez ca nu am facut regenerare la dpf
     
    Robert555 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa mergi la un bun mecanic nu la niste "petarde". Stie mecanicul ce are de facut si stie el ce sa cumpere (garnituri noi si obligatoriu originale si asa mai departe)
     
  14. Căpâlna Luis

    Căpâlna Luis 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2020
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A6 C7
    Salutare,
    La un Audi A6 C7 an 2017 2.0 Tdi quattro 190 cp mi-a apărut spirala in bord si masina nu se tureaza mai mult de 2.500-3.000 ture. M-am conectat cu un obdeleven si am urmatoarea eroare din poza. Poate a mai întâmpinat cineva problema si imi poate spune ceva pana săptămâna viitoare când o sa merg la un service. Mulțumesc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti zice eroarea destul de clar unde e problema.
     
    Căpâlna Luis apreciază asta.
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca apesi pe litera G, iti da si o sumedenie de info de pe google.
     
  17. nicu82 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a6 c7 2014 3.0bitdi
    Salut,
    Gasesc undeva un video cum se inlocuieste actuator electronic turbo audi la A6 C7 3.0 BiTdi ?
    Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca n-ai mai facut-o, nu iti recomand sa incerci.
    Nu o sa reusesti sa il calibrezi/reglezi si o sa te plangi pe aici dupa.
     
  19. nicu82 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a6 c7 2014 3.0bitdi
    Salutare,
    Stie cineva care este diferenta intre actuatoare turbo G-083, G-090 si G-098 ? Toate sunt actuatoare pentru motor 3.0 bitdi. Toate arata identic.
    Eu am avut pe masina G-090 si am montat G-083. Masina merge si nu imi da nici o eroare. Multumesc.
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Dragi colegi, vorbeam acum cu softistul meu si imi zice ca pare ca turbina mica (A6 C7, 3.0 bitdi cod motor CGQB) pare ca nu face treaba. Ori ca nu incarca ea cum trebuie (ceva probleme cu bucati din galerie care pot buli turbina?) ori poate bypass-ul scapa. Aveti ceva informatii care e treaba cu turbina asta mica si cum se poate remedia ?
    Multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta