1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tutorial 5 - Schimbarea flansei carburatorului Keihin1 pt Audi B3 (cod motor NE)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Vlad04NOZ, 31 Mar 2008.

  1. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Scule/unelte necesare : o surubelnita in cruce si o cheie tubulara de 10 mm.

    1.Se desface cu surubelnita in cruce cele 2 piulite ale capacului de pe filtrul de aer.Apoi se desfac cu mana cele 6-7 cleme metalice (nu mai retin exact numarul lor:p) care inchid capacul de plastic al filtrului de aer
    2.Cu cheia tubulara de 10 se desfac cele 3 piulite care fixeaza filtrul de aer de corpul carburatorului.
    3.Cu surubelnita in cruce se desface colierul furtunului de cauciuc care face legatura intre capacul de chiuloasa si filtrul de aer.Original in locul acelui colier este o siguranta metalica (otel) de culoare albastra:)......pe care nu am mai reusit sa o pun inapoi asa ca eu am apelat la colier:p
    4.Se desface(prin tragere) furtunul de vacuum care intra in fitrul de aer(vezi foto)
    5.Cu ajutorul aceleasi tubulare de 10 mm se desuruba cele 4 suruburi ce fixeaza carburatorul de flansa
    6.Tot cu tubulara de 10 mm se vor desuruba cele 4 surube (vezi foto) care fixeaza corpul flansei carburatorului de galeria de admisie.In cazul in care ve-ti monta o flansa home-made(ca cea folosita de mine din bronz) sugerez sa se utilizeze garnituri pentru etansare si nu silicon (greseala pe care am facut-o eu:wacko:) metoda de etansare cu silicon a rezistat vreo 2 saptamani:yes:....cel mai simplu este utilizarea unei flanse originale(realizata din Metal+cauciuc) care este gata de montare fara a mai fii necesare nici un fel de garnituri.
    Remontarea se face in sens invers.:)....Spor la treaba:icon_thumright:;)

    PS : In poze am urmat si explicat pas cu pas fiecare operatiune...
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    bravo vlad,foarte util tutorialul,multi cred ca au probleme cu flansa si aici vor gasi rezolvarea
     
  3. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Felicitari!!!
    Buna treaba ai facut mai ales ca sunt multi cu audi B8 1.8 S (cod motor NE).
    Vlad te poti lua de mana cu Florio ca vad ca voi doi sunteti tata si mama carburatoarelor. :icon_thumright:
    Tine-o tot asa !
     
  4. Luci70 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi 80
    Buna,

    Imi puteti spune va rog si mie cum se leaga conductele acelea de vacuum, cele de la rezervorul verde de vacuum, cele de la electrovalva de pe carburator (cu 3 cai), cel de la filtrul de aer, etc...
     
  5. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    incerc zilele care urmeaza sa fac ceva poze, la conductele de vacuum asa cum sunt conectate la mine, vacuumul de la carb am impresia ca nu e chiar ok(dupa manual nu ar trebui sa fie ca si la mine dar in cazul meu de la electrolvalva aceea vacuumul imi tinea la relanti turatia la 2000 de ture....asa ca am modificat eu pana cand am ajuns la o combinatie in care merge motorul OK), incerc sa te ajut cu cat mai multe informatii...sper in cel mai scurt timp incerc maine dar numai dupa-masa pot face poze deoarece eu lucrez pana la ora 17:00...o sa revin cu informatii/poze cat mai curand;)
     
  6. Luci70 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi 80
    Nu neaparat poze, poate e suficient si o descriere in genul: conducta de la rez. vacuum -- T sau Y, unul la ... celalt la .... La fel cele 3 de la electrovalva dinspre baterie ...
     
  7. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Azi fac ceva poze si incerc sa iti trimit;)..si cu ceva explicatii aferente
     
  8. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Totusi ar fi bine daca ai pune niste poze la problema cu vacumul.Si eu sunt interesat.Multumesc
     
  9. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Scuze pentru intarziere dar am fost prins in ceva probleme personale si serviciu, am facut ceva poze "in viteza" in aceasta seara si am mai notat cateva informatii pe ele, incerc in cel mai scurt timp sa revin cu ceva poze mult mai clare facute ziua, atunci o sa demontez si filtrul de aer sa fie totul mult mai vizibil, bafta sper sa va ajute cat de cat...revin si cu alte poze;)
     
  10. Luci70 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi 80

    Ok, multumiri.
    Te rog totusi sa-mi mai dai cateva lamuriri:
    - in setul de poze initial (care cred ca e configuratia originala a furtunelor) se vede cum de la rezervorul de vacuum (bula verde) se bifurca 2 conducte, una merge undeva la galerie, si te-as ruga o poza cu destinatia exacta a acestei conduce, iar cealalta se duce intr-un alt Y (bifurcatie), una la supapa de pe conducta groasa de la servo si alta la delco. Te rog sa-mi confirmi daca aici e corect.
    Mai raman conductele de la electrovalva de pe carburator (cea dispre baterie) pe care te rog sa-mi scrii cum sunt conectate furtunele si
    - cele doua conducte de pe filtrul deaer,mai exact senzorul de temperatura de pe el, una merge la preincalzitorul de aer iar cealalta undeva la carburator, pe partea dinspre motor, si aici te-as ruga o poza cu destinatia acestuia.
     
  11. Sylver

    Sylver 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 benzina
    am intzeles ca tipul acesta de flanse se gasesc rar. u ai gasit una originala? ai dat comanda de undeva? o sa trebuiasca sa schimb si eu flansa. nu stiu daca din cauza asta e ...dar imi sta motorul la 1200 - 1300 ture acum. carbul e strans bine cu o sarma de galeria de admisie. si nu stiu daca trage aer fals pe acolo sau nu.
    daca trage aer fals poate sa imi creasca turatia motorului ?
     
  12. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    tipul original de flanse(aliaj aluminiu-cauciuc) cred ca poti sa-l comanzi din magazin , cea e care am montat-o eu este din bronz , turnata si am procurat-o de la Cristi de pe forum(ManiacuV6)...cat priveste relanti-ul probabil din cauza ca iti trage aer fals(sau ti-a tras inainte, ca ziceai ca ai legat cu sarma flansa) eu cred ca este ridicat relanti-ul de la carburator, i-a crescut relanti-ul la carb sa faca fata cantitatii mai mare de aer;), ceva asemanator a fost si la mine, inainte sa schimb flansa relanti statea in jur de 1000 rot/min, dupa ce am schimbat flansa(fara nici o interventie asupra carburatorului) am abservat ca relanti-ul statea undeva pe la 1300-1400 de ture(i-a crescut fostul proprietar-bisnitarul de la care am cumparat masina relanti-ul ca sa mearga "rotund " motorul:p), eu siz sa o schimbi bu una din magazin(din asta turnata nu cred ca o sa mai gasesti) e in jur de 200RON
    http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
    ...Bafta:beerchug:
     
  13. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    Pentru un carburator Pierburg cu 2 camere de ardere de pe motor 1,8 RU exista ceva tutorial de reglare al relantiului?Va multumesc
     
  14. Sylver

    Sylver 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 benzina
    Si dupa ce ai avut 1300-1400 ture la relantiu...cum ai reglat sa iti sta cum trebuie?
     
  15. Sylver

    Sylver 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 benzina
    asa este flansa ??
     
  16. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Aia e flansa.:cool:
     
  17. Sylver

    Sylver 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 benzina
    am rezolvat intr`un fel. vad ca pana acum nu sunt nici un fel de probleme. nici in oras nici in afara. am slabit cablul de acceleratie si imi sta intre 900 si 1000 :thumbs-up:....deci e bine momentan. dar o sa vad daca pot face rost si de o flansa dintrasta. eu am altfel de carb ...am dat azi jos filtru si m-am uitat si e cam complicated :)
     
  18. Reme 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi 80 din 1980
    flansa audi motor 1.8

    de unde pot sa imi cumpar flansa ca nu gasesc si a mea ii cam rupta
     
  19. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Spune datele masinii si i-ti zic eu ce cod are piesa.
     
  20. Reme 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi 80 din 1980
    flansa

    problema ii ca nu am datele masinii ca nu am avut actele si eu am luat motorul dupa ea ii cred ca din 87 carburator dublu corp cu soc manual cutie automata
     

Distribuie pagina asta