1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tutorial reglare carburator Pierburg 1B SOLEX pentru audi 80

Discuție în 'Modele clasice' creată de FloRio, 27 Feb 2008.

  1. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    Stiu ca s-ar putea sa sune a o prostie dar tr sa intreb: merge reglajul asta si la injectie monopunct. Am un 2.0 ABT care cam consuma(~9.5 afara si in oras cat vrea el) ma omoara consumul asta. ms pt ajutor;)
     
  2. andreiemil 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi 80 1,8s 1989
    Salut,
    Am o mare rugaminte la voi: am un audi 80 cu motor 1.8 S cu, carburator dublu corp siproblema mea e ca a umblat un ''meserias'' la vacuumuri si i-au mai ramas furtune.
    Rugamintea mea daca are cineva poze: cum vin puse. Acum si cel din capacul delco e in aer. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Mar 2012
  3. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Va rog o schema de conexiune a unui carburator de Audi 80

    Salut,

    Am o mare rugaminte,daca are cineva o schema de conexiune a tuturor vacuumurilor de pe tipul de carburator de mai jos,echipat pe un Audi 80 gogosar.

    Multumesc anticipat.
     
  4. adicaras16 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2012
    Locație:
    targu mures
    Masina:
    Audi 80 B2 1.8S 1983
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un reglaj pt un audi 80 b2 cu motor de b3 1.8s cod motor SF carburator Keihin 26-30 DC dublu corp .
    Am incercat modalitatea explicata mai sus cu reglajul dar nimic nu sa schimbat : adica - oscilati de turatie,relantiv mare,daca dau mic merge intrerupt motorul. . . de tras trage ca nebuna doar relantiv si oscilatiile ma terorizeaza.va rog un ajutor sa imi explicati ce as putea face sa am si un relantiv normal nu 1500 ! ! !vreau sa spun ca avansul vacumatic nu mi-a functionat de pe delcou. . . am comandat din germania,200lei,am cumparat 4 buji ngk cu 3 electrozi bur6g cred.asa ceva.atunci am luat capac delcou nou fise noi. . . tot rau merge.va rog ajutor !
     
  5. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    In tutorial se spune ca: ''...apoi se poate incepe la reglaj in urmatorul mod: Se invarte de surubelnita (in surubul de amestec observat in poza)''

    Imi poti spune unde este poza despre care se specifica in tutorial pentru ca nu sunt vizibile pozele. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Apr 2013
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ma baieti carburatia se relgleaza la toate motoatele pe carburator mecanic asa.....
    Se foloseste surubelnita stea/lata, chei aferente fiecarei masini si lampa stroboscopica. Carburatia reglata nu inseamna doar reglat carburator ci si avans la delcou, reglat distanta la bujii si stat cu nasul in esapament sa nu iti miroasa a benzina nearsa.

    P.S.

    Daca motorul cald la 90 grade la relantiii de 900 de rpm turat brusc nu urca rapid in ture si da in nas trebuie sa o iei de la cap. Reglati carburatoarele doar daca stiti ce faceti. Nu ca ai vazut pe la Dacia vecinului ca statea cu surubelita pe carburator ca nici aia nu se regleaza asa cum o regla vecinul in parcare.
    Tot respectul pentru cei ce vor sa ajute dar mai trebuie sa stii ce faci cand te apuci de reglat. Trebuie sa ai ceva cunostinte de mecanica, nu o iei pe bajbaite si care o fii jiglorul de aer si cel de relantiu. Daca nu stii/nu te pricepi du carburatorul la carbotest si gata se regleaza.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Apr 2013
  7. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Buna ziua dragi colegi! Poate sa imi zica si mie cineva, de unde pot cumpara solenoid-ul pentru relantiu (chestia desurubabila de sub surubul pentru amestec, cu o mufa pe ea) pentru Pierburg solex 1b, exact ca si in tutorial? Sau daca are cineva si ma poate ajuta, as fi recunoscator! Multumesc
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    De cat este capul ce se insurubeaza in carburator? E posibil sa mearga de la carburatorul de la Oltcit sau Dacia cu carburator dublucorp si motor de 1,6 sau de la Nova GT carburatie ca si aia are acelasi carburator si au electrovalva pentru relanti. Probeaza una si vezi daca se potriveste la filet si lungimea surubului ce se infileteaza in carburator. Aceeasi treaba face si cea de la carburatoarele romanesti deschide - inchide un jiglor si lucreaza tot la 12 volti.

    P.S.:

    Nu ti-a mers injectorul Bosh de vrei sa reglezi carburatorul ?
    Mai poti gasi si pe la service-urile ce regleaza carburatoare (carbotest). Ar trebui sa mai aibe baieti ceva piese. Spor la surubarit.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mar 2015
  9. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Pur si simplu e prea mult de lucru cu Bosch-ul, iar eu am prea multe fire taiate. Bosch-ul nu e pentru motorul meu, am nevoie de un KE MOTRONIC si legaturile mufele aferente, a zis electricianul daca fac rost de un original cu mufe rezolva, deoarece nu are rost sa modifice instalatia pentru Bosch. Asa ca a ramas sa rezolv cu solenoid-ul acesta, ca si o solutie intermediara pana cand am sa dau peste injectorul original si mufele alea, ca sa pot circula intr-e timp cu masina, macar asa. Nici nu stiu de unde sa incep sa caut, in oras la shroturi nimeni nu are asa ceva si nici nu o sa aduca, am fost pana acuma in 7 locuri.. Sper sa am noroc, macar de data asta :)
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sungura varianta sa poti folosi masina asta cu motorul asa cum e el e carburatia cu carburator simplu, mecanic . Mai ai de la motorul original galeria de admisie injectoarele si clapeta de acceleratie + cap de injectie.?
     
  11. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    am doar atata cat se vede in pozele facute (de la topicul AAD), +injectorul BOSCH si cutia cu filtrul de aer aferent.. Nimic mai mult sau mai putin. Nici nu stiu daca ce am acuma pe masina e cel original sau nu :(
     

Distribuie pagina asta