Stiu ca s-ar putea sa sune a o prostie dar tr sa intreb: merge reglajul asta si la injectie monopunct. Am un 2.0 ABT care cam consuma(~9.5 afara si in oras cat vrea el) ma omoara consumul asta. ms pt ajutor
Salut, Am o mare rugaminte la voi: am un audi 80 cu motor 1.8 S cu, carburator dublu corp siproblema mea e ca a umblat un ''meserias'' la vacuumuri si i-au mai ramas furtune. Rugamintea mea daca are cineva poze: cum vin puse. Acum si cel din capacul delco e in aer. Va multumesc anticipat.
Va rog o schema de conexiune a unui carburator de Audi 80 Salut, Am o mare rugaminte,daca are cineva o schema de conexiune a tuturor vacuumurilor de pe tipul de carburator de mai jos,echipat pe un Audi 80 gogosar. Multumesc anticipat.
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un reglaj pt un audi 80 b2 cu motor de b3 1.8s cod motor SF carburator Keihin 26-30 DC dublu corp . Am incercat modalitatea explicata mai sus cu reglajul dar nimic nu sa schimbat : adica - oscilati de turatie,relantiv mare,daca dau mic merge intrerupt motorul. . . de tras trage ca nebuna doar relantiv si oscilatiile ma terorizeaza.va rog un ajutor sa imi explicati ce as putea face sa am si un relantiv normal nu 1500 ! ! !vreau sa spun ca avansul vacumatic nu mi-a functionat de pe delcou. . . am comandat din germania,200lei,am cumparat 4 buji ngk cu 3 electrozi bur6g cred.asa ceva.atunci am luat capac delcou nou fise noi. . . tot rau merge.va rog ajutor !
In tutorial se spune ca: ''...apoi se poate incepe la reglaj in urmatorul mod: Se invarte de surubelnita (in surubul de amestec observat in poza)'' Imi poti spune unde este poza despre care se specifica in tutorial pentru ca nu sunt vizibile pozele. Multumesc anticipat.
Ma baieti carburatia se relgleaza la toate motoatele pe carburator mecanic asa..... Se foloseste surubelnita stea/lata, chei aferente fiecarei masini si lampa stroboscopica. Carburatia reglata nu inseamna doar reglat carburator ci si avans la delcou, reglat distanta la bujii si stat cu nasul in esapament sa nu iti miroasa a benzina nearsa. P.S. Daca motorul cald la 90 grade la relantiii de 900 de rpm turat brusc nu urca rapid in ture si da in nas trebuie sa o iei de la cap. Reglati carburatoarele doar daca stiti ce faceti. Nu ca ai vazut pe la Dacia vecinului ca statea cu surubelita pe carburator ca nici aia nu se regleaza asa cum o regla vecinul in parcare. Tot respectul pentru cei ce vor sa ajute dar mai trebuie sa stii ce faci cand te apuci de reglat. Trebuie sa ai ceva cunostinte de mecanica, nu o iei pe bajbaite si care o fii jiglorul de aer si cel de relantiu. Daca nu stii/nu te pricepi du carburatorul la carbotest si gata se regleaza.
Buna ziua dragi colegi! Poate sa imi zica si mie cineva, de unde pot cumpara solenoid-ul pentru relantiu (chestia desurubabila de sub surubul pentru amestec, cu o mufa pe ea) pentru Pierburg solex 1b, exact ca si in tutorial? Sau daca are cineva si ma poate ajuta, as fi recunoscator! Multumesc
De cat este capul ce se insurubeaza in carburator? E posibil sa mearga de la carburatorul de la Oltcit sau Dacia cu carburator dublucorp si motor de 1,6 sau de la Nova GT carburatie ca si aia are acelasi carburator si au electrovalva pentru relanti. Probeaza una si vezi daca se potriveste la filet si lungimea surubului ce se infileteaza in carburator. Aceeasi treaba face si cea de la carburatoarele romanesti deschide - inchide un jiglor si lucreaza tot la 12 volti. P.S.: Nu ti-a mers injectorul Bosh de vrei sa reglezi carburatorul ? Mai poti gasi si pe la service-urile ce regleaza carburatoare (carbotest). Ar trebui sa mai aibe baieti ceva piese. Spor la surubarit.
Pur si simplu e prea mult de lucru cu Bosch-ul, iar eu am prea multe fire taiate. Bosch-ul nu e pentru motorul meu, am nevoie de un KE MOTRONIC si legaturile mufele aferente, a zis electricianul daca fac rost de un original cu mufe rezolva, deoarece nu are rost sa modifice instalatia pentru Bosch. Asa ca a ramas sa rezolv cu solenoid-ul acesta, ca si o solutie intermediara pana cand am sa dau peste injectorul original si mufele alea, ca sa pot circula intr-e timp cu masina, macar asa. Nici nu stiu de unde sa incep sa caut, in oras la shroturi nimeni nu are asa ceva si nici nu o sa aduca, am fost pana acuma in 7 locuri.. Sper sa am noroc, macar de data asta
Sungura varianta sa poti folosi masina asta cu motorul asa cum e el e carburatia cu carburator simplu, mecanic . Mai ai de la motorul original galeria de admisie injectoarele si clapeta de acceleratie + cap de injectie.?
am doar atata cat se vede in pozele facute (de la topicul AAD), +injectorul BOSCH si cutia cu filtrul de aer aferent.. Nimic mai mult sau mai putin. Nici nu stiu daca ce am acuma pe masina e cel original sau nu