1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Uleiuri pentru motor Diesel la Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de ovidiutm, 11 Iun 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CKH 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 2014
    Ce ulei este recomandat pentru un Audi Q5 2.0 TDI 177CP Quattro S Tronic din 2014 ? Am tot cautat informatii si nu gasesc cu exactitate.
     
  2. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    5W30 certificat = norma 504/507 sau 0W30 aceeasi certificare = norma.
     
  3. CKH 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 2014
    Am ales VALVOLINE SYNPOWER XTREME XL-III C3 5W30 cu norma 504/507. Multumesc pentru informatii
     
    Alain Răbăcel, TaZZuLeTz, cornel1970 și alți 3 apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    1.9 TDI PD AVF, Motul Specific 5W40. Si fostul proprietar tot acest ulei l-a utilizat la masina. Are mai mult de 300k, motorul e cel original pe ea, turbo cred ca la fel. Nu mi se pare a fi prea galagios motorul. Am facut schimb la 12k, 14, 13, uleiul l-am verificat la mana si mai avea ungere, insa nu recomand peste aceste valori.. fiecare il schimba cum crede de cuviinta si cand crede ca ar fi necesar. Succes.
     
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Uleiul nu se testeaza intre degete. Ungerea pe care o simti la mana o are si uleiul de gatit sau grasimea de la taierea porcului.

    Uleiul este un amestec de aditivi + baza.
    Aditivii din ulei sunt acitivi in procent din ce in ce mai mare pana la un nivel maxim in functie de temperatura uleiului .
    Nu o sa simti niciodata intre degete ceea ce face uleiul in motor.

    Motul au uleiuri decente, chiar bune unele modele de uleiuri.
    300k km nu este o performanta pentru un ulei de motor. Importanta este si curatenia lasata in motor de acel ulei, nu doar faptul ca nu au fost probleme.

    Sincer, daca masina este condusa corect fara abuz poate sa aiba si Wolf sau orice alt ulei in ea, care schimbat la timp nu o sa genereze probleme.
     
    borsy și AlexPTB apreciază asta.
  6. Meri

    Meri 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 1.9TDI 116CP BKE
    Salutare...A testat cineva si n-a scris(sau n-am vazut eu),ori l-a testat uzat fiind VMO-ul de la Ravenol?ma bate gandul sa dau afara LM+Ceratec de-l am in motor acum si imi fac cu ochiul specificatiile VMO-ului.Ca sa nu las loc pt interpretari aleg 5w40 pt ca fac cu Audi numai drumuri lungi,altfel as fi ales VMP fara discutii.Am vazut ca Valvoline e des laudat de Kspic,nu-l condamn si pot fi de acord cu gusturile lui,dar specificatiile Ravenol au fost imbunatatite periodic si constant ultimii 6-7 ani,ceea ce ma bucura si ma obliga sa va intreb daca merita.
     
    kojak13 apreciază asta.
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu sm folosit Ravenol VMO la o mașină anterioara,un ulei foarte bun.
     
    Kspic și kojak13 apreciază asta.
  8. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    A folosit cineva ENEOS ? Made in japonia parca. Are ceva daca e 0w50 ? Sau au si 5w40.

    Eneos Premium Hyper se numeste. Nu ma intereseaza pretul, poate sa fie si 200lei 4/5L , vreau doar sa fie bun.
     
    Tom220013 apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Uleiul Eneos e bun. E made in Japan, nu China. E nr 1 la ei. La noi se foloseste si la diverse curse de masini (raliuri, drifturi, etc) unde importatorul e sponsor. De exemplu Szakal ofera ulei Eneos soferilor pe care-i sponsorizeaza.

    Da, Eneos Premium Hyper 5w40 are norma 502 00/505 00/ 505 01.

    Apropo, uite aici best deal, cel mai bomba pret la acel ulei: http://www.autokarma.ro/ulei-motor-5w40-5l-g-052-167-m4-volkswagen (A NU SE CONSIDERA RECLAMA).

    Trebuie sa fie original.. la reprezentata primesti acelasi lucru dar la un pret dublu. Are norma 505 00 505 01. Sper sa-ti fie de folos.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  10. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Si care sa-l comand ? Eneos Premium Hyper 5w40 sau VW Original Special Plus ? :)
     
  11. a4sline

    a4sline 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0 143cv 2011
    Ce părere aveți de uleiul de mai jos, ați auzit de el, cineva care la folosit cum este? mulțumesc cine mă ajută cu o părere....

    [​IMG]
     
    kojak13 apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Scorpyon la 150 lei 5L ulei original.. eu as da comanda fara dar si poate, chiar la 2-3 bidoane :D
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Un ulei de nișă, gen Amsoil, Redline, Lucas, Joe Gibbs, etc., au produse bune, poți folosi liniștit.
    Baftă.
     
    TaZZuLeTz, Kspic, a4sline și încă o persoană apreciază asta.
  14. Meri

    Meri 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 1.9TDI 116CP BKE
    Ulei "ORIGINAL"doar pe la cutie sau la servo directie as baga...poate nici acolo.Nici dealerul nu stie ce vinde in bidon...de ce ai baga in propriul motor ceva ce nu stii?daca e Castrol?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O luam de la inceput cu aceleasi discutii sau iar vreti sa inchid topicul ?
    Nu putem sa respectam alegerea cuiva fara sa comentam si sa-l judecam noi ?
     
    TaZZuLeTz și gabi_74 apreciază asta.
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    enescuus, TaZZuLeTz, Cosmin ZKG și alți 3 apreciază asta.
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Este o metoda faina de a vinde castrol dar cu alt nume :))
    Ca Vapsoil la Shell.

    Legat de intrebarea Ravenol vs VW dpdv al 5w40. Eu as alege Ravenol.

    Borsy ceva ma face sa cred ca acel HPS 5w30 nu este pentru VAG . Tind sa cred ca nu are treaba cu A3B4 ci cu A1B1 sau A5B5 sau GF-4 GF-5
    http://www.royalpurpleindustrial.com/assets/RP-HPS-MO-PDS1.pdf
     
    Gabi 78 apreciază asta.
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    11.3 cS la 100C° e în limite pentru un SAE30.
    Mai important e cum se păstrează acea cifră la solicitare decât cifra în sine pe stocul respectiv.
     
    Gullit și kojak13 apreciază asta.
  19. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    a4sline
    HTHS-ul pentru mine era problema cea mare.
    Daca motorul are in manual trecuta norma 506 sau 506.01 nu sunt probleme cu acel RP dar daca cere neaparat 505.01 ..... nu stiu cat de ok este alegerea unui astfel de ulei.

    Din ceea ce am vazut pe la americani este destul de scump. Nu stiu daca am cautat unde era mai ieftin dar 17 dolari aproape 1 litru mi se pare destul de mult. Daca exista o dorinta de ZDDP mai mult si 5w30 exista Valvoline Synpower 5w30 care este mult mai ieftin.
    Dar in prezent la un pret mai decent exista de la Ravenol varianta de competitii care este aprobat cel puitn MB si Dexos2 ( echivalent 505.01 ) care are ultimele " fite" in materie de aditvare.
    Nu stiu.... parerea mea..... Eu cel putin nu as cumpara un ulei de genul pentru o masina europeana. Daca era vorba de o asiatica sau de un model american, ok, era super interesant uleiul.

    Un ulei excelent dpdv al 5w30 si 505.01 este Total Quartz Ineo MC3 5w30. Asigura protectie foarte buna iar dpdv al pretului este mai mult decat decent.
    Costa 110 lei bidonul de 5 litri la ePiesa.

    Cu banii de pe acel RP iti cumperi 15 litri de total. Cu schimburi de 8k km nu te doare capul.
    Din analize de ulei uzat, pe un benzinar ..... acel total a facut treaba mai buna dpdv al uzurilor comparativ cu un Motul 300v 5w40. M135i este masina din teste . Aparent pachetele moderne de aditivare au obtinut rezultate foarte foarte bune comparativ cu cele de generatie veche.
    Acum ce sa zic, fiecare face ce vrea, parerea mea este mai sus.
     
    TaZZuLeTz și borsy apreciază asta.
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Kspic deci la masina mea a3 8p 2.0tdi bkd dupa tine ce ulei imi recomanzi vw/audi sau cum ai zis mai sus total quartz? La mine e 5w40
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta