1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Vechitura Audi A6 C5 (4B) 2.5 TDI Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ginga, 5 Mai 2016.

  1. Ginga

    Ginga 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2016
    Locație:
    freiburg im breisgau
    Masina:
    Audi a6 2.5 V6
    Eu am speranțe ca îl pot duce la 280 ,e motor BDH cutie automată, si in rest de 4.2 fsi i'm not interesting
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Salut si felicitari pentru masinuta...frumoasa si dotata.
    Ca posesor de 2,5tdi cu mii de euro bagati in ea...pot sa intervin cu cateva opinii legate de soft.
    In Ro suntem vreo 5 cu ele apropiate de 250cp si iti spun ca este destul de greu.
    Ca sa poti sa aduni cai putere ai nevoie de mai multe chestii...primul aspect important este ca pompa ta de injectie sa fie top...nu o vezi acum,dar cand te dai la soft o sa ai surprize (am prieten cu BDH si la soft a adaugat exact 6cp).
    Bun sa trecem peste pompa....de la 230cp in sus injectoarele nu mai pot "lucra" o sa ai nevoie de unele cu diuze Bosio (iar asta costa cca 800€)...turbina in configuratia actuala moare...deci ai nevoie de cel putin una hybrida ...alti 500-700€ (una sanatoasa), traseu admisie si intercooler...altfel de la 30° afara in sus o sa ai o mare puturoasa, egr off , catalizator off....si un meserias in ale softului.
    Dupa toate astea...cutia v-a fi prima cate "v-a crapa" si vei fi nevoit sa te orientezi spre o manuala plus alt cardan...cand te vei orienta la manuala...nu vei putea lucra cu un ambreiaj stock,iar unul sanatos sa poata duce 550-600nm sare de 1200€.
    Vei simti deficiente la franare si optiunile sunt limitate ....adica un mai mare de 340mm de pe Toureg V10 tdi...nu se v-a putea si nici jenti pe 17 (iarna nu vor m-ai intra).
    Personal dupa 4 ani de investitii am ajuns la 232cp (din 150) si iti spun sincer....sumele iesite din buzunar nu sunt mici deloc.
    P.S. nu ai de ce ta vaita la 300000km.
    Eu am 384000km si se simte la fel de bine
     

Distribuie pagina asta