1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ventilator - Aeroterma habitaclu la A4 B5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de thegame, 29 Dec 2008.

  1. ryddk 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A6 avant 2.5dti quatro
    La masina mea din semnatura oare sa fie aceasi problema. A mers o perioada cu intermitente si acum a cedat. Am verificat ventilatorul pe direct si este ok, sigurantele sunt ok. Banuiesc ca doar rezistentele au ramas de verificat.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iul 2011
  2. RED16 MTM

    RED16 MTM 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4
    E simpla sau climatronic .
    In mod normal da rezitenta cred ca este de vina si la tine dar mai poate fi si comutatorul .
    Verifica daca ai curent in mufa de la ventilator si daca da atunci e rezistenta care este bani marunti eu am pus una de la un fier de calcat stricat .
     
  3. ryddk 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A6 avant 2.5dti quatro
    Este climatronic. Cand am dat jos ventilatorul mufa parca era simpla doar conectorii difereau. Ma uitam in etka si parca ar fi pozitionata pe tubulatura de admisie.
     
    cristian.gheorghe apreciază asta.
  4. RED16 MTM

    RED16 MTM 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4
    Rezistenta este amplasata sus pe tubulatura unde intra mufa de motoras este o cutie mica neagra cu un capaccel prins fie cu doua suruburi sau cleme de plastic desfaci acel capacel si acolo este rezistenta, pe care o schimbi cu orice alta termorezistenta cu valoare de 180 de grade si e ok .
    Incearca vezi si daca nu te descurci imi mai scri ok .:)
     
  5. ryddk 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi A6 avant 2.5dti quatro
    din pacate nu este acolo
    dar in schimb am gasit controlerul
    este singura piesa de pe tubulatura
     
  6. Bernand

    Bernand 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2012
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 110ponei AFN
    Salut,
    Ma poate ajuta si pe mine cineva: as dori sa dau ventilatorul de la incalzire jos dar nu reusesc. Am reusit sa dau torpedoul jos si m-am blocat. Ventilatorul nu il pot da jos, am desfacut suruburile in care era prins dar degeaba trag de el, nu poate fi scos. Va rog mult ajutati-ma. Multumesc anticipat.
     
  7. Bernand

    Bernand 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2012
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 110ponei AFN
    Ati putea sa ma ajutati si pe mine va rog. Am avut ceva probleme cu ventilatorul de la incalzire, l-am schimbat si de atunci nu mai imi vine aerul pe gurile de aerisire. Desi turatia este la maxim abia vine ceva aer de parca ar fi pe minim am verificat clapetele se misca amandoua ventilatorul se aude deci functioneaza, habar nu am ce poate fi. Va rog ajutati-ma. Multumesc.
     
    Virag Lehel apreciază asta.
  8. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Nu cumva l-ai montat invers sau conductorii ("firele" de + si -) invers ?
     
  9. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    La asta m-am gandit si eu dar nu cred ca la mine de ex erau diferite terminalele si nu mergeau inversate .
     
  10. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    bushman, nu aveai cum sa inversezi firele, e o mufa care nu intra invers. Pune vagcom-ul si fa o scanare. Poate e ceva de la clapete, desi e cuidat. Desfa-l si uita-te inca o data la el, poate e ceva ce obtureaza pe-acolo, desi iarasi e ciudat... Ca sa vezi daca nu cumva merge invers, desfa filtrul de polen si da drumul la ventilator.Daca iti da aer pe acolo, e clar, desi nu cred.
    :salute:
     
  11. dany200311 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    navodari
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Salut,
    O intrebare: am un A4 1.6 adp fara aer conditionat si nu vad unde are comutatorul de recirculare de aer. La Opel nu aveam aer dar aveam buton de recirculare. A4 B5 sa nu aiba sau nu stiu eu, cine ma poate ajuta sa imi scrie va rog. Multumesc.
     
  12. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    In stanga, langa rotile alea de cald-rece ai 2 butonase, nu sunt alea ?
     
  13. dany200311 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    navodari
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Alea erau daca aveam aer conditionat, dar eu nu am masina dotata cu asa ceva. Poate altcineva are idee ?
     
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu au toate recirculare. Sub "rotile de comanda" a aerului cald rece, mai exact sub cea din mijloc gasesti butonul de comanda recirculare aer. Daca nu exista acel buton, masina nu are recirculare.
     
  15. dany200311 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    navodari
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    ma gandeam ca daca are filtru de polen are si recirculare ...oricum ms frumos pt sprijin
     
  16. mocandani 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Salut baieti,
    Am un scartait cand ventilatorul ii pornit si virez la stanga la A4 B5 cu climatronic, din bord se aude. Ati mai patit careva asa ceva ? Multumesc
     
  17. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    E ventilatorul de aeroterma obosit ,as facea si al meu inaine sa cada .

    Din experienta ati spun ca nu prea ai ce sa ai faci motorul original e capsulat si nu se poate desface , are deasemenea lagarelele cu autoungere si nu exista rulmenti , ce poti face e sa cureti colectroul cu hartie abraziva de minim 1000 sa zicem si sa schimbi carbunii cam atat despre modelul valeo cum am avut eu pe a mea care a fost reparat de 2 ori intr-un an pana cand a crapat evident iarna la -10 .
     
  18. mocandani 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    A4 AJM 2001
    Alta solutie in afara de schimb nu exista ?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti sa-l dai jos si sa-i faci o curatare/gresare generala, poate il revigorezi, ii mai prelungesti agonia .
     
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    In primul rand da jos torpedoul si dupa o sa ai in fata ventilatorul. Mai multe nu pot sa iti spun pentru ca eu am dat jos torpedoul din alte motive. Dar din cate imi aduc aminte cred ca se da jos foarte usor.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2013

Distribuie pagina asta