1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ventilator habitaclu/aeroterma la A6 C4 - probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de mustache, 26 Mar 2012.

  1. mustache 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a6 2,5 1996
    audi a6 aat 116 cp 2,5 tdi- imi poate spune cineva cum se schimba carbunii la aeroterma fara sa dau bordul jos? ce solutii as avea?
     
  2. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Am fost vazut un tutorial pe un site din straintate in care arata ca poti da jos motorul de la ventilator fara sa dai bordul jos.Desfaci dinspre partea motorului.Trebuie in schimb demontate stergatoarele cu tot cu motorasul lor si toate subansamblele ca sa ai acces.
    Si eu ma gandesc sa desfac sa vad de ce am un flux de aer scazut chiar daca ventilatia e la putere maxima.
    La tine cum se manifesta?
     
  3. felipecolombo2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6, C4,1995
    Eu cand am umblat acolo de am schimbat motorasul am demontat tot de sus de acolo, cu stergatoare cu tot(brate + motoras) dar a trebuit ca sa am acces sa dau jos si cutia de la filtrul de polen, inclusiv sa desfac 2 conducte de la clima! Ca sa ajungi la cutia de la filtru, trebuie sa dai jos torpedoul care este prins in niste clamute ca niste potcoave. Un sfat: nu achizitionati motoras de aer de la un audi care nu are clima ptr ca nu este suficient de mare debitul de aer. Cel putin asta am sesizat eu la mine!

    Spor la lucru!
     
  4. mustache 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a6 2,5 1996
    am rezolvat problema,dar dupa multe experiente......frumoase.nu trebuia sa dau tot bordul jos, se rezova si fara sa muncesti ca romanul.deci am inlocuit carbunii de la aeroterma cu unii de la un ventilator spe care i-am modificat foarte putin dar macar sunt oem.un asa zis mecanic mi-a spus sa decupez partea rotunda din carcasa si e rezolvata problema ,dar inca o data se dovedeste ca sunt multi care dau sfaturi si nu au fost la locul faptei.ptr cei care sunt interesati sa stiti ca nu trebuie desfacuta nici o conducta de la clima,ci doar conductele de la incalzire cu antigel dar pierderea este minima.se desface clema metalica,si foarte putin din bord, adica clima si ce e linga ea,ptr a scoate gurile de plastic,din fata demontati tot inclusiv sistemul de la stergatoare(lasati in pace clima),si trageti cu incredere ca e prinsa aerotema doar cu niste silicon(putin),dupa care se desface usor cu surubelnita.mie mi-a luat vreo 8 ore dar am dat bordul jos ptr ca nu am stiut(tot patitu-i invatat)si m-a costat 200 ron si o duminica pierduta dar am clima.

    si inca ceva ,nu decupati partea rotunda de la aeroterma ptr ca un carbune este sus si unul este jos la care nu este acces.
     

Distribuie pagina asta