1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Vibratie in volan la Audi A4 Allroad Quattro

Discuție în 'Audi A4 allroad quattro' creată de dascalutzu, 22 Iul 2010.

  1. Cloud 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A6 Allroad 3.0 BiTdi 2013
    Multumec mult pentru raspuns. Am trimis si eu informarea catre EuroTehno Group Pitesti, astept un raspuns de la ei.
    Vreau sa va spun ca nici eu nu ma asteptam sa am asa de multe probleme cu un Audi, asta fiind prima mea masina de la acest producator, si va fi cu siguranta si ultima.
    dascalutzu, pe masina ai cumva si directie activa? poate de la aia mai ai inca probleme, cine stie, poate vibratiile de la bratele de suspensie au afectat in vreun fel si caseta de directie. Asa cum am spus in postul meu, am avut o intalnire nefericita cu "Active Steering Failure / ESP System Failure" si sunt convins ca din cauza vibratiilor mi s-a dereglat in acel moment senzorul pentru cele 2 sisteme. BTW mai exact ce ti-au schimbat tie ? Nu ma pricep asa bine, deci nu inteleg intru totul ce inseamna brate de suspensie.
    Numai bine si drumuri sigure.
     
  2. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    E bine ca ai rezolvat intr-un final; nu pot intelege de ce s-au miscat asa greu pana sa rezolve problema,mai ales ca se stia de ea. In mod normal dealerul trebuia sa ceara prin importatorul Porsche Romania asistenta la fabrica si de acolo sa afle ca se schimba bratele respective. Aici cred ca tine de seriozitatea si profesionalismul dealerului; exista si o comunicare cam greoaie intre dealeri si fabrica,dar asta se traduce prin intarzieri de 3-4 zile,nu prin concluzia ca "asa facE toate,dle".
    Ce ai avut tu,nu este rechemare,fiindca nu era pusa in pericol siguranta rutiera; este mai corect zis o actiune service si de cativa ani incoace(mai ales la modelele care nu au mai mult 2 ani de la lansare) sunt prezente la toate marcile; asta inseamna ca producatorul este interesat de o functionare optima a masinii tale(lucru acesta trebuia facut inainte de lansare,dar probabil testele prelansare nu sunt suficiente...).
     
  3. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    Salut glumaretzuu,
    Merci inca o data, bine ca in sfarsit am rezolvat problema cu informati primite de la tine si Sabin, defapt toata tevatura asta cu masina a adurat cam 1 an, in fine in toata tara treaba merge asa cum merge, de ce sa faca exceptie reprezentantele auto, nu ?

    Salut Cloud,
    mie nu mi-a aparut nici o eroare cum ti-a aparut tie. E foarte bine ca ai trimis informarea dealarului, mai insista cu un telefon si nu te lasa batut si daca esti persoana fizica poti sa-i ameninti si cu OPC-ul, iar despre bratele de suspensie care trebuie schimbate ca sa-ti faci o idee pot sa-ti spun ca seamana cu un "bumerang", fiecare masina la puntea fata are un kit de bare. Sa ne ti la curent.
    Mult success iti doresc.

    Am atasat si cateva poze cu masina asta care nu m-a lasat sa ma plictisesc.
     
    Ultima editare: 6 Oct 2010
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pacat ca o vinzi mai ales acum cand ai rezolvat problema...
    Ma bucur ca ai reusit intr-un final sa rezolvi si mai important ca ai venit cu rezultatul indiferent ca era pro sau nu. Numerosi membri uita sa multumeasca cu toate ca informatia in ziua de azi se plateste.
    Sabin are putin timp la dispozitie insa ii voi transmite eu rezultatul
    Succes si km fara probleme

    P.S. masinuta in configuratia actuala este super , mai ales pt drumurile noastre :)
     
  5. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
  6. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    In toata problema aceasta suna foarte interesant raspunsul pe care l-ai primit de la Po Ro:"consecinta confortului in actionarea sistemului de directie, care in anumite situatii (ex: viteza, starea drumului,etc. ) induce o foarte usoara oscilatie de rezonanta". E de retinut pana unde poate merge vrajeala; astia sunt in stare sa zica ca daca masina nu franeaza e ceva normal fiindca sistemul de franare nu poate fi intotdeauna disponibil fiindca e in pauza de masa servofrana care creste forta de franare si se simte obosita. Eu i-as trimite si un mail sa zic ca problema s-a rezolvat si ca vrajeala de 2 lei tot atata valoreaza sau chiar mai putin...
     
    wrw apreciază asta.
  7. Cloud 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A6 Allroad 3.0 BiTdi 2013
    Am sunat azi la EutoTehno, foarte "profesionist" baiatul cu care am vobit, de o sapt i-am zis despre ce e vorba si azi imi zice "Aaaaa, pai nu stiu ce sa va zic, ca mi se pare ciudatsa fie de la bratele de suspensie". In fine, dupa ce i-am explicat din nou ce si cum, m-a rugat, ca sa nu mai ma cheme pentru verificari inutile, sa fac rost de seria de sasiu a masinii careia i-au fost schimbate bratele.
    In concluzie, dascalutzu daca te mai uiti pe aici sau vezi pe mail replyul la topic, te rog da-mi un mail sau un nr de telefon unde te pot gasi, poate asa va fi si mai rpd si mai bine pt mine. Iti multumesc anticipat.
     
  8. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    Salut,
    Astazi am primit un telefon de la Porsche TM, prin care ma anunta sa duc masina in service pentru ca au primit o circulara sau informare de la AUDI AG care spune ca trebuie sa cheme masinile A4..., in service pentru verificari la motor - cutie de viteza - trapa - MMI - sistemul de directie si parca mai era ceva oricum nesemnificativ fata de ce e mai sus.
    Si asta vine dupa un an si ceva de cand am facut plangere la AUDI Germania si Romania.
    Cam atat am vrut sa va spun.
    Va doresc sa va folositi un timp cat mai lung masinile si fara evenimente.
    Eu am vandut troaca aia de audi a4 all... , DAR nu in Romania si am revenit la marca mea de suflet BMW.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mai 2011
  9. Cloud 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A6 Allroad 3.0 BiTdi 2013
    A4 Allroad

    Sal dascalutzu, in principiu problema e rezolvata, mi-au schimbat bratele, nu mai vibreaza aproape deloc, tot se mai simte ceva in volan cand e drumul mai accidentat (pun pe seama rotilor treaba asta). Am probleme cu trapa, in sensul ca imi troncane, mi-au schimbat ei niste clips-uri, dar degeaba, o vreme a tacut, apoi a revenit, mi-au dat cu niste spray si de 2 sapt nu mai face decat din cand in cand, nu mai e suparator. Mi se pare ciudata directia cateodata, plus ca volanul, cu o mie de geometrii la activ, nu vrea deloc sa stea drept cand masina merge in linie dreapta, abia ce am reusit sa il fac sa stea cat de cat, si oricum ma deranjeaza (stau sa ma gandesc ca ori e de la rahatul ala de directie activa, ori nu am gasit eu serviceul ala care sa poata face geometria calumea luand in calcul directie / suspensie activa.

    In rest toate bune, si eu ma gandesc sa o dau si sa imi iau altceva, oricum next car sigur nu o sa mai fie Audi.

    O zi buna si drumuri sigure.
     
  10. Alexandru24 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    BMW 325d
    Salut, vreau sa mentionez faptul ca nu conteaza marca. Majoritatea "rebuturilor" ca sa le spun asa, cele cu defecte de fabricatie sunt trimis in partea de est. Unchiul meu avocat de meserie a cumparat acum 3 ani un Mercedes S320 CDI 4Matic din RO de noua, la 20 000 km numai pleca din intersectie ca s-a stricat cutia automata :). Nici nu a stat pe ganduri si i-a actionat in judecata, dupa 3 luni a castigat si cei de la fabrica i-au dat banii inapoi plus cheltuieli de judecata plus alte despagubiri morale. Si si-a cumparat tot Mercedes dar din Germania si n-are treaba cu ea. Parerea mea era daca ii dadeai in judecata aveai mai mult de castigat si poate asa numai trimit toate rebuturile la noi in tara. Stai linistit ca si la BMW sunt multe probleme :)
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mai 2011
  11. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Imi pare rau ca ma bag asa in topicul unora dar e a N-a oara cand vad treaba cu rebuturile... Incetati sa mai credeti ca masinile din germania sunt mai bune decat cele din Romania. EVIDENT ca in conditiile in care au service-uri responsabile si CONDITII DE TRAFIC civilizate (fara capace de canalizare din 2 in 2m, treceri peste linii de tramvai, gropi si denivelari etc) vor fi mult mai bune decat cele rulate la noi in tara. Eu ambele masini le-am comandat de noi din reprezentante, BMW ul a costat 89.000 iar Audiul 65.000, si rulate mixt, la noi in tara si extern, nu am avut absolut nici o problema. Fac reviziile anual DAR de exemplu calea ferata de pe DN1 dupa Ploiesti in directia Valea prahovei o trec de fiecare data cu 10-15 km/h. A-ti avut grija de masinile voastre? A-ti tinut cont de cele 200.000 de vibraje puternice pe care le suporta fiecare surubel si instalatie din masina respectiva in fiecare zi? Eu nu am facut decat reviziile la ele si merg fara cusur (bmwul face 5 ani iar Audiul a facut de abia 1 an), nici un greiere(decat audiul a avut pentru un scurt timp dar s-a rezolvat repede de la sine) etc! In momentul in care CHIAR si cu 20.000 km facuti, se trece cu pedala apasata peste gropi si altele, nu mai aveti pretentia ca ele sa mearga bine mult timp. Oricum, sunt 100% sigur ca povestea cu Mercedesul de mai sus este inchipuita pentru ca eu lucrez in domeniul juridic de ceva timp (si de o "parte" si de cealalta a baricadei) si din punct de vedere legal, fabrica nu datora nici o rambursare completa a masinii RULATE pentru ca ei ridica automat exceptia de intretinere si UTILIZARE corespunzatoare, punandu-l pe cel care le intenteaza procesul sa DOVEDEASCA ca masina a fost livrata cu problema respectiva IN CONDITIILE IN CARE IN MOMENTUL PRELUARII DE LA REPREZENTANTA si 20.000 km parcursi, masina nu a avut nici o problema. Du-te si ia-ti un X5 de la marca ta de suflet, dotat cu trapa si vei vedea ce inseamna sa SCARTAIE la fiecare denivelare. Nu mai generalizati problemele avute de voi spunand ca marca X e de Van Houten (marca de cacao pentru cei ce nu cunosc). Nu luati in calcul celelalte mii de tepe luate de romani care si-au cumparat masini din germania necunoscand istoricul lor? Oricum... va doresc mai multa intelepciune in viitor si , de ce nu, mai mult noroc in alegerea masinii PERFECTE.
     
    wrw apreciază asta.
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Alex ai punctat destul de bine cu toate ca sunteti putin offtopic
    Discutia de genul este purtata pe foarte multe arii unde se pare ca de fiecare data cineva sare de la subiect.
    oricum cuvintele precum '' troaca '' sau altele adresate unei masini fie ea si a4 allroad sau nu, nu cred ca sunt de prisos.
    Iar problema vibratiei in volan este recunoscuta de Audi prin T.S.B.-urile aferente . Exista si un topic destinat pe forum http://www.clubaudi.ro/discutii-gen...cal-service-bulletins-si-actiuni-service.html
     
    Ultima editare: 2 Iun 2011
  13. Alexandru24 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    BMW 325d
    Ceea ce am vrut eu sa arat a fost ca orice masina indiferent de marca, se mai gaseste sa aibe un defect de fabricatie. "Povestioara mea" nu este inchipuita, dar atat timp cat reprezentanta imi spune ca eu exploatez o masina ca pe un AMG, mi se pare copilaresc raspunsul lor. S-a mers si s-a demostrat ca masina nu a fost exploatata necorespunzator si ca l-a schimbarea cutiei de ei, acestia nu pot sa-mi asigure performantele anterioare, a durat 1 an si ceva procesul. Pai eu ce fac, platesc pentru un bun de calitate si in schimb primesc praf in ochi si batjocura ? Statul si milogitul pe la dealer sa-mi repare masina noua ca el mi-a dat una defecta din start ma face sa par un fraier si o sa raman si cu masina stricata si cu bani dati. Nu stiu de ce ti se pare asa de greu sa crezi? Daca ai fi lucrat intr-o fabrica orice produs din 10 are un defect. Si nu poti sa il vinzi pe o piata care are legi aspre si lumea isi stie drepturile si le si pune in aplicatie, asa ca il vinzi undeva unde lumea nu isi cunoaste drepturile si chiar daca le-ar stii tot nu ar face nimic. Atat am avut de spus si sunt sigur ca si voi sunteti de acord cu mine.
     
  14. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Eu m-am referit simplu la faptul ca este imposibil pe o linie robotizata, conceputa tocmai pentru a minimaliza riscul de rebuturi, sa scoata masini pentru Europa de Est, Europa centrala si cea de vest. Este aceeasi linie de productie si daca iti comanzi masina, aceasta in timp ce "calatoreste" pe linia de productie este dotata cu un anumit echipament comandat. Ei (cei care le produc) nu stiu unde va ajunge masina (ca va ajunge in Polonia sau in Franta), de asta se ocupa alt departament. Nascocirea cu "masinile din germania sunt mai bune decat astea de la noi" functioneaza doar la masinile SH si NU la cele noi. Referitor la treaba cu Mercedesul, nu aveai cum sa faci dovada ca a fost exploatata corespunzator decat daca filmai 24h/7 zile/saptamana interiorul si exteriorul ei. Reprezentanta cu testerul nu pot determina decat viteza maxima atinsa, calitatea combustibilului folosit si intervalul de revizii. Nu poate sa determine daca ai mers tu prin gropi. Acum nu spun ca intr-adevar poate fabrica a optat pentru schimbarea integrala a masinii decat pentru schimbarea cutiei de viteze, poate chiar a fost diagnosticata cu defect din fabrica, dar este foarte putin probabil (parerea mea personala) din punctele de vedere exprimate anterior. Si Ferrariul ia foc singur... deci nu inteleg de ce se cramponeaza lumea cand mai are cate o problema. A4 allroadul era normal sa aibe probleme si sa nu fie la fel de buna ca berlina sau ca alte modele care au traditie din cauza noutatii ei. Toate modelele noi sunt imbunatatite pe spatele primilor cumparatori. Eu nu cumpar masina decat daca a aparut de cel putin 2 ani dupa ce ii verific istoricul de probleme (sensibilitati in special). Revenind la Mercedesul tau.... ai avut ghinion la fel cum a avut ghinion si Ferrariul de 300.000 de euro al lui Gabi Popescu care a luat foc ruland pe autostrada in Romania. Asta ce inseamna? Ca nu as cumpara Ferrari de frica ca iau foc? Sa fim seriosi acum.... Gata cu offtopicul. Felicitari celor care au scapat de problemele lor cu A4 Allroad intr-un mod sau altul...
     
  15. Alexandru24 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    BMW 325d
    Nu era masina mea, era a unchiului meu. Orice automobil care iese de pe linia de asamblare este testat. Spre exemplu cutia de la mercedes benz nu e facut de ei, este proiectata de inginerii lor dar este ansamblata cu piese de la n firme si facuta de o n fabrica, la fel cum sunt si scaunele, airbagurile, sistemul audio, etc. Ma repet din nou, unele mai ies cu mici defecte. Masina se poate vedea foarte bine daca a fost sau nu exploatata corespunzator, sunt anumite piese ale masini care se uzeaza mai repede (iti dau un exemplu: turbina) daca mergi ca nebunu si o fortezi mereu se vede in interior ca lasa nu stiu ce reziduri. ( nu sunt expert spun ce au spus mecanici). Din punct de vedere economic daca din fabrica ii montezi alta cutie nu este rentabil, mai bine o cumpara un fraier si dupa o repara pe bani lui. Eu unul nu sunt de acord cu persoana de mai sus ca nu a luat atitudine si a preferat sa paseze masina cu defect de fabricatie altui fraier. Multumesc
     
  16. ska 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    2019 BMW X3 (G01) M40d Stage1
    Salutare,
    Recent in firma am achizitionat din Germania un A4 Allroad Quattro 2.0 TFSI Stronic, modelul cu facelift, B9.5 parca e. Masina e fabricatie 2019 dar model MY2020. 59500km la bord la achizitie.

    De cand am cumparat-o, are niste vibratii in volan, aleator fata de viteza, acceleratie, frana, coasting, etc. Apar, din ce am observat, la viteze mai mici, pana in 80-100 km/h, fara vreo legatura cu ceva anume. (dupa cateva zile de teste am putut concluziona cat de cat, ca vibratiile se manifesta in urma unui soc - denivelare, groapa, ceva similar)

    Vibratia dureaza intre 0,5-1 secunde si 3-5 secunde.

    Martori in bord nu se aprind cand vibreaza, erori nu are masina. S-a pus si testerul pe ea, tot ce tine de directie si zona asta este verificat si toate sunt in parametrii.

    Jantele sunt verificate, echilibrate, anvelope noi Michelin Pilot Alpin 5, la fe facea si cu anvelopele vechi de vara Michelin Primacy 4. S-a facut si reglaj directie, unghi de fuga, etc.

    Problema e ca nu face tot timpul, si nu face la intervale regulate de timp, adica e total aleator. Poate vibra de 3 ori in 1km, sau poate sa nu vibreze deloc in 10km.

    Multumesc anticipat.

    Mi-am bagat nasul si prin forumurile de Germania, unde multi din aria Audi A4 B9/B9.5 acuza 2 simptome: zgomote sau/sau vibratii in volan/coloana directie

    Majoritatea zic ca au rezolvat cu o noua coloana de directie - 8W0419501F din ce am gasit pe net (aprox 3000 Euro) sau din ce am mai dedus din germana mea de balta ar putea fi de la motorasul electric aferent directiei dinamice (dynamic steering).
    Mai sap...
     

Distribuie pagina asta