1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Vibratie / Trepidatie motor si caroserie la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Kalsus, 14 Mar 2015.

  1. Cosmynel93 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Tg jiu
    Masina:
    Audi a 4 b7 2.0 tdi 2006
    Salutare! Dețin un audi a 4 b7 2.0 multitronic.. Țin sa precizez ca la viteza de 50 d km pe ora când apasă pedala de frână vibrează rău și cam toată mașina... Am schimbat discuri fata noi, au 2000 d km, plăcute la fel.. Schimb ulei etc făcut, distribuite.. Sa fie din TRIPODE? am auzit ca e boala lor după anumiti km.. MULȚUMESC!
     
  2. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    A întâlnit cineva la vreo cutie manuală sau nu numai, joc in tripodă (partea din cutie)? Am un joc radial și longitudinal in ambele tripode. Mă gândesc la diferențial plus rulmenții flanșelor care intră în diferențial. Problema este că vibrează total aleatoriu de la viteze de peste 100 km/h. Uneori vibrează de am impresia că sar în decor cu ea, alteori merg cu 180 km/h și nu are nicio problemă.
     
    Ultima editare: 20 Noi 2019
  3. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Salutare tuturor.
    Am un A4 1.9 116 cai BRB DPF din 2007. Masina are 285 000km. Merge perfect, trage perfect, tot ce s a înlocuit la masina a fost strâns la cuplu.
    Kit ambreiaj Sachs, suporți motor originali, distributie făcută cu 40 000km in urma.
    Injectoare calibrate la banc, apoi axa came noua, cuzineti, tacheti, totul strâns la cuplu.
    Turbina e in parametri conform VCDS, trage pe toata plaja, fara erori sau probleme vreodata.
    Masina merge perfect, fara erori, fara martori aprinsi. Face regenerare singura. Absolut totul ok.
    Însă, plecand din România, prin Italia pe autostradă, pe o zonă de usoara coborâre, in treapta a5-a am franat pentru un tir si am ajuns pe la 1800 ture in treapta respectiva; am accelerat si atunci mi-a apărut o trepidatie ca si cand nu avea forța (era coborâre lină, nu am călcat pedala la maxim, am accelerat progresiv usor..) vazand ca trepideaza am dat a 4 a si totul ok. Masina a mers corect dar cu mici tendinte de pierdere putere (mai ales daca nu o turam pana la 2200 ture ca sa schimb treptele...se simtea vibratia aceea "de treaptă mare si turatie mică " deși nu merg subturat). Mentionez ca pe autostrada am folosit pilotul fix 130km/h dar de la plin de combustibil pana la aproape de roșu nu mai opream, mergeam constant.
    Ajuns la destinație, in Franta, dupa 2500km făcuți, "m-am ales" cu o vibratie in relanti. Declanșată clar pe autostrada. Trepideaza masina, se simte in volan, se vad furtunurile de la motor cum trepideaza, ceva mărunt...care nu imi place. Masina merge si nu da nici o eroare.
    Am venit cu ea acasa din Franța inca 2500km si am constatat ca avansul s-a dus la -2.9...am mers si s-a reglat (acum este la -0,5....porneste ok..trage ok)....am facut prin tara iarăși vreo 10000 km. Am aceeași vibratie.
    Eu ma gandesc la: fulie vibrochen (stiu ca este antivibratii) dar nu sunt convins...compresorul de clima(desi nu se simte vreo vibratie speciala cand cuplează clima...toate rolele si cureaua au fost schimbate acum 1 an, recent am pornit masina fara curea la accesorii si tot vibrează, nu se schimba nimic).
    Ce parere aveti? Ati mai pățit? Sa fie altceva? Nu stiu la ce sa ma mai gandesc.
    Sa fie de pe la distributie?
    Tin foarte mult la masina asta si nu imi place ca vibrează.Vibrează de a început să macine si buretele de la capacul motor
    Astept o parere de la voi
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ia-le pe rand si verifica-le. Fulie vibrochen , compresor clima , distributie , tampoane , injectoare , avans. Pentru pierderi de putere faci log in mers , verifici parametrii , turbina , egr . A patit foarte multa lume treaba asta , e scris pe forum doar trebuie verificat , piesa cu piesa. :)
     
  5. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Tampoane si injectoare sunt verificate..e ok..
    #Fulia vibrochen nu am verificat si ma gandesc la ea (deși mecanicii mi au zis sa nu umblu ca nu e de acolo, la alte marci da..dar aici e greu de crezut căci este subțire acel cauciuc din ea si ca ei cred ca nu face ea... si nu stiu ce sa mai cred)
    # Compresorul de clima nu l am verificat si ma gândeam la fulia lui dar cand pornesc/opresc clima nu se aude nimic in plus sau minus
    # Avansul s-a modificat in decurs de 9 luni-ajunsese la -2.9 si cine mi l-a reglat, l-a făcut la -0,5(Nu stiu la cat trebuie sau la cat se simte bine acest BRB, mecanicul făcând reglajul acesta)
    # Distribuția are 42000km si "un sunet fin" de rolă...toti mi-au zis e ok..merge ok..porneste ok..stai linistit...
    Acele vibratii nu ma lămuresc. Azi am schimbat toate filtrele si uleiul, egr ul este ok, debitmetrul ok..
    Ramane sa verific restul..
     
  6. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Verifica planetarele, inaite sa schimbi toata masina.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Planetarele nu dau simptomele astea.
     
  8. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    Revin cu rezolvarea!
    Luat pe rând si prin eliminare...a rezultat faptul că vinovat era suport motor (cel fara senzor).
    Cand au fost schimbați, s a luat cel cu mufa pe original si pentru celalalt nu am mai fost intrebat(ce vreau...au luat mecanicii pe cel mai ieftin la ora aceea...Topran era..)
    Acum masina are ambii suporți OEM. Sunt foarte multumit.
    Așadar, atenție!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca citeai topicul dedicat stiai ca suportii/tampoanele motor se schimba doar cu piese noi OE si atat.
    Deci, nu trebuia sa fii intrebat, te duceai deja cu lectiile facute la service.
     
    Mihaiu600 apreciază asta.
  10. Eduard86 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2007, BRB
    In Romania din pacate sunt service uri care fac dupa bunul plac. Las masina si pun ce vor...daca nu intreb nu imi spun. Poate ca este ceea ce vor. Piese slabe calitativ, reparații repetate. Am învățat o lecție.
     
  11. AlexandruG24 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2022
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salut, care a fost rezolvarea pana la urma?
     
  12. Badiu Tiberiu

    Badiu Tiberiu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 b7, 2.0 diesel 140cp, 2006. Blb, multitronic
    Planetarele au fost problema. Erau aftermarket si erau mai mari cu 0.5 cm fata de cele originale. Am luat din dezmembrari unele originale si toata problema s-a rezolvat
     
    AlexandruG24 apreciază asta.
  13. Anghelzz

    Anghelzz 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2019
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 tdi BlB 2005
    La mine a fost de vina kitul ambreiaj, respectiv volanta dar trepidatiile erau la ralanti, se clatina caroseria iar dupa vreo 2 saptamani a inceput sa faca si un zgomot urat.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru raspunsul data de tine dar ai facut asta pentru un mesaj scris acum 5 (cinci) ani. In plus acel user (@Gabriel Schiopu) NU a mai accesat forumul de peste 5 (cinci) ani.
     

Distribuie pagina asta