Mufa de la airbag a intrat ok în spiră. Nu stiu ce cod are, se poate vedea cumva cu VCDS ? Sau trebuie demontate plastice ?
Mufa intra oricum in spira dar asta nu inseamna ca sunt toti pinii pusi in mufa adica nu sunt populate toate locurile din mufa cu pini. Citeste toate topicurile despre volane existente aici pe forum pentru ca sunt explicate toate variantele.
Va salut! Vroiam sa fac si eu conversia de la volan in 4 spite, single stage cu comenzi la unul in 3 spite, dual stage cu comenzi. Din ce am citit postat pe topic plus linkuri, am inteles bine ca nu prea am ce face oricat mi-as dori sa scap de volanul asta. Asa este ?
Mabial scapi foarte usor cu un volan de A3 8V si airbagul de 8V. Ala e single stage si merge plug and play dupa ce muti 2 fire. Daca vrei comenzi iei comenzi de A4 cu MODE sau iei adaptor de comenzi si e totul functional.
Trebuie analizat mai bine fiindca nu stiu daca ai calculatorul de coloana care trebuie pentru comenzile alea cu MODE, cum au majoritatea A3 8P. Si da, cel mai simplu ar fi sa treci direct la volan in genul A3 8V, dar cu comenzile de A4, cu MODE, dar cred ca poti lua volanul cu totul dar airbag de a3 ca sa aiba single stage. Spira probabil e la fel. Trebuie comparate piesele tale cu cele ale unui A3 cu volanul in 3 spite si vazut ce difera.
Eu nu am vazut volan in 4 spite cu tasta Mode si single stage. Pune o poze cu el ca sunt tare curios. Single stage exista doar pana in 2004 sfarsit dupa sunt toate dual stage.
Ia pune o poza cu airbagul montat sa vedem mai exact ce ai pe masina. E f probabil sa poti monta direct volanul cu 3spite.
Scuze, am gresit in graba, nu e cu mode, are comenzi pt radio/cd si telefon. E cel in 4 spite modelul vechi.
Exact de modelul asta spuneam ca trebuie mai multe piese ca sa fie functional ca il recunoscusem dupa modulul dinauntru. Asta e fix ca pe B6 si la B6 e nevoie de calculator de B7 sa mearga cel cu mode. Vezi ce calculator ai si care e ala mai destept putin ca sa poti pune volanul mai nou.
Salutare, A venit momentul sa-mi fac si eu acel upgrade mult visat, respectiv inlocuirea volanului de S-line in 3 spite cu unul tesit de TT. Volanul este acum la re-tapitare la Andrei, si astept sa-l primesc ziele urmatoare. Am parcurs postarile de aici, si as avea o nelamurire. Airbag-ul de la acest volan este compatibil cu cablajul existent de pe masina? Volanul cu care a venit masina este acesta. Nu stiu daca este dual-stage sau single-stage... P.S. Nu ma intereseaza momentan comenzile pe volan, asta va fi o modificare ulterioara. Mersi
Airbagul tau existent este tot dual stage. Cablajul de pe airbagul rotund ar trebui sa ti se potriveasca pe spira ta, insa in cel mai rau caz vei putea folosi cablajul original fiind tot pentru un airbag dual stage.
@LucianP Da, airbag-ul tot dual stage e si al tau. Scoti cablajul cel vechi, il bagi pe cel nou deoarece cablajele sunt fix la fel pe A3 si TT si have fun. In cel mai rau caz stergi eroare de airbag cu VCDS.
Mersi de info, astazi am facut comanda de airbag cu tot cu cablaj, si am cerut sa-mi dea si cablajul pentru butoane ca sa fie acolo. Tot astazi mi-a venit si volanul de la re-tapitat. Urmeaza operatiunea de inlocuire cand se mai linisteste pe afara vremea
Salut! Pe un A3 din 2010 vreau sa montez un volan de A3 2014. Ma intereseaza doar claxonul si airbag-ul sa fie functional. Stie cineva ce fel de modoficari trebuie facute ? Din ce am inteles eu este ca in 2010 era un airbag dual stage, iar in 2014 este single stage. Banuiesc ca trebuie un airbag dual stage pe acest volan ?
MarianMaxx iti trebuie un airbag de A4 B8.5 dual stage ca sa poti sa ai airbag functional si in functie de ce cablaj este in volanul actual ai de mutat plusul pentru a functiona claxonul.
@DjDvr multumesc mult ! In cazul acesta pun a doua capsa de airbag si fac legatura in mufa pe cablajul de la 8V. Eram sigur ca si pe 8P era tot un airbag single stage
2003 - 2005 single stage 2005-2015 dual stage 2015 in sus single stage Orice airbag dual stage care iti intra in volan va functiona. Se potriveste de pe mai multe modele de volane.