1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Salut, hexer mai face kituri ambreiaj? Are cine nr tel?
     
  2. negru laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Locație:
    petrosani
    Masina:
    audi a6 c6 2006 2.0 tdi
    A mai pus cineva pe 2.0 tdi volanta cu masa simpla in locul celei cu masa dubla? Avantaje si dezavantaje
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  4. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Am intrat de curiozitate pe link-ul postat de tine Cristi dar nu am rezistat sa il parcurg integral, la jumatate am cedat. Slab, slab de tot, domnule. Niste intrebari si raspunsuri de te iei cu mainile de cap.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu toti sunt in masura sa raspunda la obiect si la subiect si foarte multi sunt habarnisti. Oricum ideea e simpla: nu se merita aceasta conversie pentru o masina de uz zilnic. Bafta.
     
    mariano apreciază asta.
  6. AllDl 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    audi 80/audi A3 1.8T
    Teapa data de ATIX Racing cu privire la ambreiaj

    Povestea incepe asa:

    Avand nevoie de un ambreiaj nou pentru A3-ul meu 1.8 T am zis de ce nu sa fac un upgrade tinand cont ca stock ambreiajul era cu volanta masa dubla cunoscut ca nu tine mult mai mult decat putere de "fabrica".

    Cautand cam peste tot nu am dat decat de un singur individ cu situl ambreiajieftin.ro sau cum apare pe facebook Atix Racing Solutions care se ocupa cu refacere si sau upgrade pt placi de presiune etc.

    Am cautat pe forumuri pareri sa vad daca e de incredere si in mare parte lumea il recomanda spunand ca e cam singurul pe la noi care face asta dar nimeni nu a spus ce experiente a avut.

    Pe un singur forum am gasit o referinta ca cineva a avut o experienta dubioasa cu Atix dar nimic concret.

    Pana la urma l-am contactat prin mail sa il intreb daca poate sa imi modifice placa de presiune (noua) care o aveam sa tina 450 Nm 300 cp (cifre supraestimate pentru a ma asigura ca am marja). Imi spune ca se poate si sa il sun sa vorbim. Il sun mai spun odata ce vreau si imi spune ca si usureaza si echilibreaza volante si sa ii trimit tot kitul de ambreaiaj sa il faca.

    Ok toate bune si frumoase il trimit , ma suna dupa ce il primeste sa imi spuna ca placa mea de presiune nu e buna ca e de benzina si nu merge ranforsata (cu toate ca era luata pentru 1.9 tdi pentru Golf 3), dar imi spune ca imi da el o placa de diesel mult mai buna care sa tina cei 450 Nm dar ca o sa ma coste 100 Euro in plus .Ok bine ce sa fac asta e. E gata rapid in 2 zile si il primesc prin curier inapoi.

    Acum incepe partea interesanta. Ce observatii am facut imediat: Volanta usurata si rectificata arata ok DAR nici o gaura de echilibrare pe ea, hmm suspect ... zic eu in mintea mea o fi fost destul de aproape ca nu a fost nevoie de echilibrare suplimentara (am mai auzit ca oamenii le iau la strung si le monteaza si nu au probleme).

    Mergem mai departe, discul arata bine, batut cu ferodou nou cu "Kevlar" cateva nituri batute aiurea dar merge.

    Dar acum partea ce mai importanta placa de presiune. Placa noua cei drept dar verific codul de pe ea si ce sa vezi, e o placa care in magazin este 250 lei si eu am dat practic dublu pe ea de la acest individ.

    Il sun ... nimic ... intra casuta ... clar omul asta stie ce placi de presiune sunt mai strong si la ce se potrivesc si le revinde. Tot era bine daca era asa.

    Naiv montez ambreajul si incep un rodaj de 1000 km ca sa ii dau toate sansele sa tina. Mers numai in oras fara acclerari bruste etc.

    Se termina rodajul, la putere stoc cam 180 cp tine foarte bine, fara probleme 300 km, trec la setarile pentru aproximativ 250 cp si cam 380 Nm , a 1-a tractiune 0 (masina cu tractiune fata :)), a doua tot asa, e in a 3-a fara bruscaje doar accelerat de la o turatie sub care intra turbina ambreajul pur si simplu scapa odata cu venirea Boost-ului si sare la 4.500 de ture... deci nici vorba sa tina 380 Nm ce sa mai zic de 450 ... a-4-a si a-5-a la fel..

    Am incercat sa il contactez pe acest individ dar bineinteles ca nu se poate.

    Sper ca povestea mea sa ajute si pe altii sa ia o decizie cand vine vorba de ambreiaje modificate la diversi indivizi.

    Toata operatiunea cu volanta si discul meu a costat 1.100 lei ca sa sa nu pun la socoteala si curierul.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  7. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Am patit la fel cu acest individ, m-a pacalit cu doua ambreiaje de A4 B8. Nu mai conteaza detaliile, dar nu am mai recuperat niciodata nici ambreiajele, nici banii, deci.. teapa pe fata.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ai încercat sa apelezi la OPC?
     
  9. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Nu factura.. nu chitanta...
    Am inghitit-o ca pe un hap amar.. si gata. Dar mi-am invatat lectia. Am facut rost de alte ambreiaje, le-am trimis la Budapesta si acolo au fost facute in conditii.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Este un risc pe care ti-l asumi si din pacate nu ai cum sa afli daca e ok decat pe pielea ta.
    Oriunde, reconditionarea unei piese defecte, facuta fara acte, vine cu riscuri.

    Eu am preferat sa cumpar un kit nou( cu volanta) de la Atix care ar avea placa intarita si disc din kevlar. Acesta a venit cu factura si totul in cutie. Pana la proba contrarie, e ok dar nu se stie ce va fi pe viitor. La fel se intampla si cand iei piesa noua din magazin si o montezi in service auto. De cele mai multe ori nu beneficiezi de nici o garantie.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce reconditionare, ce piesa defecta, ce garantie. Omul a ramas fara 2 kit-uri de ambreiaj, la propriu. :)
     
  12. AllDl 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    audi 80/audi A3 1.8T
    Banuiam ca nu sunt singurul patit... oameni buni postati pe forumuri si unde mai puteti sa se stie sa nu mai luam tepe de la firme din Romania, mie unu mi sa urat!
    Acum am si o continuare la povestea mea...
    M-a contactat azi cel de la Atix dupa multiple mailuri si telefoane din partea mea , sa imi zica ca ambreiajul care mi l-a facut tine 250cp (de parca ambreajele tin putere nu cuplu...) si 450NM,cu toate ca initial zisese 350cp(in fine)... daca imi patineaza inseamna ca scot mai mult. I-am zis ca nu am cum sa scot mai mult ca am un 1.8t cu turbina k03s si tot untul din el daca as scoate si nu as trece de 250cp si 400Nm, probabil mai realist este 230cp si 370Nm.

    Intr-un final a zis ca da am garantie si sa il trimit sa se uite la el si sa imi ofere o solutie...
    Deci alti bani pe curier si daca iar il montez si ma tine 300km sau mai rau patesc ca Bogdan123
    Daca are cineva un sfat ascult cu interes
     
    bobalex18 apreciază asta.
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu știu cât de mult tine cont OPC - ul de chitanțe sau facturi, dar măcar sa ai ceva conversație cu ei, acte de la curier.
    Eu când am făcut plângere la OPC pentru vopsit nu au întrebat de acte, doar m-am trezit la câteva zile că mă sună cei de la service să le dau codul de culoare că ei au avut ceva controale și nu mai găsesc toate "actele" aka fisele de intrare în service.

    Încearcă să discuți cu ei, explica-le situația și vezi ce-ți recomanda. Nu ai ce sa pierzi.
     
  14. AllDl 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    audi 80/audi A3 1.8T
    Mda am dat jos ambreajul nu avea uzura aproape deloc ca de abia am mers cu el si nici nu l-am lasat sa patineze , l-am trimis si am primit inapoi acelasi disc si volanta cu o placa de presiune mai rigida(spune el, defapt acelasi model de placa ca prima). De ce nu am primit asta din prima nu se stie, sper ca de data asta sa tina...
    In orice caz se pare ca pana la urma chiar nu modifica placile de presiune , cu siguranta nu le schimba arcul asa cum s-ar fi asteptat oricine pt ca nu se vad urme de interventii la nituri etc. totul arata ca de fabrica, eu am o banuiala in special dupa ce am masurat volanta ce am primit-o acum, ca el "taie" din ea,in cazul asta sub inelul dintat, pt a forta placa de presiune sa apese mai tare.Cel putin asta am putut masura obiectiv, restul ar fi doar speculatii.
    Dupa ce fac iar o runda de rodaj o sa va anunt daca de data asta e ok(ma cam indoiesc)

    Pozele sunt cu ambreiajul dat jos, dupa cum se vede nu a fost abuzat inca are urmele de la rectificare:
     
  15. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Ștefan cât cuplu tine noul ambreiaj?
     
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu stiu. Pana acum sunt la ~350 Nm si nu da nici un semn de patinare. Vedem mai sus cum se comporta
     
  17. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Eu am stage 1 410Nm, de 3zilem a lăsat ambreiajul și caut ca nebunu, nustiu ce sa iau. Cea de la atix ar trebui sa fie ok, duce mai mai mult decât aia stock nu? Îmi poți da ceva detalii ?
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    410Nm pe ambreiajul de B8 nu ar trebui sa fie o problema. Nu cred ca e cazul sa te agiti atat. Cred ca ai putea explora ideea celui de pe CAHA, dar inca nu stiu diferentele ca sa imi dau cu parerea. Nu vad de ce nu s-ar potrivi daca iei volanta plus kit.
     
  19. Bogdan Moales 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2009
    Am un A4 B8 2.0 tdi cu 120 cp resoftat la 170 (asa au zis dar fără dyno). Am schimbat kit ambreiaj si volanta dupa codul motor si tot scapa/patineaza. Pot sa ii pun un kit de 170 sau cum rezolv problema ? Multumesc

    20181030_075124.gif
     
  20. bobby12e2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2018
    Locație:
    Berceni
    Masina:
    Audi A4 B8.5 quattro 2013 2.0 TDI 177cp CGLC
    Salut, intentionez sa inlocuiesc kitul de ambreiaj plus volanta la masina mea. 2.0 tdi, quattro, manuala 177cp, cod CGLC.
    Toata lumea stie ca nu se gaseste decat varianta de kit pe original care costa cam 6000lei.
    As vrea sa pun sachs performance insa pentru acest model pe site-ul lor nu exista decat kit ambreiaj, nu si volanta ca la alte motorizari(exemplu cea de 170cp). Daca aveau si volanta pe site luam kit complet si nu imi faceam probleme.
    A montat careva ambreiaj performance pe placa normala? Se potriveste si rezista placa ok in timp? Ma intereseaza strict pt acest cod motor.
    O zi buna!
     

Distribuie pagina asta