1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. bogdan f

    bogdan f 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2012
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A6 S line 3.0 2005
    Auzisem ca intinzatoarele la modelele 4F2 sunt făcute mai bine e adevărat sau e același ? Sa stiu ce cod de piesa caut! Si dacă știe cineva codurile sa ma ajute mulțumesc !
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ce cod motor ai ?
    Intinzatoarele chiar daca le vei cumpara acelasi cod vei observa ca arata altfel, sunt varianta revizuita.
    Aflai asta daca citeai tot topicul.
     
  3. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Nu se aude a vajait se aude exact ca si cum ar lovi fier in fier dar foarte tare . Un fel.de zornait dar metalic
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca ii dai de cap da-mi un semn.
    Daca e vreunul din lanturi asa o sa ramana, trebuie scos motorul pentru a umbla acolo.
     
    Florin.alex apreciază asta.
  5. leonard_leo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6, 3.0TDI, BMK, 2005
    Buna, va rog ajutati ma, am schimbat intinzatoarele de unul singur, iar la prima incercare de pornire s-a auzit un zgomot, de 2-3 ori la rand, si nu mai porneste, pe diagnoza imi da de la senzorul de la axele cu came, ma gandesc ca o fi sarit distributia de la punct, care ma puteti ajuta sa gasesc mai usor unde este punctul pentru blocare a arborelui cotit? de la axele cu came am gasit.
    Intinzatoarele avandu-le de anul trecut doar acum m-am gandit sa le schimb in urma unei porniri la rece a motorului fara sa tin pe bujii, ca sa faca cat de cat putina presiune in intinzatoare sa nu se mai auda zgomotul de la lanturi, dupa cat sunt si eu de destept, iar motorul a trepidat foarte tare pornind parca in doar cateva pistoane, iar dupa ce l-am accelerat putin s-a auzit un zgomot la motor, nici nu mai tragea bine masina.
    Va multumesc frumos.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2016
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce ai facut asta de capul tau fara sa te pricepi ? Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  7. leonard_leo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6, 3.0TDI, BMK, 2005
    Imi cer scuze, este vorba despre 3.0TDI (BMK) 2005.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Zi mersi sa scapi doar cu distributia pusa la punct. Tare imi e ca va trebui dat jos motorul.
    Nu te-ai gandit ca trebuie blocat arborele cotit inainte sa umbli la o distributie ?
     
  9. leonard_leo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6, 3.0TDI, BMK, 2005
    Sincer nu m-am gandit, dar acum cred ca mi am dat seama ce am gresit, la cel de pe stanga am tinut lantul incordat, iar la cel din dreapta i am dat drumul. ma gandesc cao fi iesit de pe pinionul de jos, iar cand l-am incordat cu intinzatorul am vazut ca intr-o parte era incordat, iar in celalalt nu. E clara treaba, mai mult ca sigur partea dreapta e sarita de pe punct.Iar la ce s-a intamplat cu restul chiar nu vreau sa ma mai gandesc, mai mult ca sigur motorul trebuie sa il dau jos.
     
  10. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Distribuția se pune foarte ușor la punct și dacă nu ai trusa de cale.

    Doar ai nevoie de putina atenție și încă umpic de pricepere.

    Și cea mai buna chestie după asemenea lucrare este TURA DE ONOARE adică după ce ai montat distribuția și consideri ca este la punct sa învârti motorul cu mana ca în caz de atinge supapele nu o sa le îndoi ca o sa simți ca blochează.

    Dacă nu ai kitul de cale pentru distribuție poți verifica cu un surb dacă arborele este la poziție și la axe la fel verifici dacă sunt la poziție după care TURA DE ONOARE.

    Sau alta varianta găsești pe ebay trusa cu cale doar pentru un anumit motor sau mai multe tipuri de motoare și nu este foarte scumpa.
    Nu sunt cele mai profesionale dar la cat îți trebuie îți faci treaba.

    Spor la meșterit dar cred ca ți-ai complicat viata.
     
  11. leonard_leo 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6, 3.0TDI, BMK, 2005
    Inca ceva, cele 5 suruburi de la pinionul de la axele cu came trebuie desfacute, iar dupa ce intinzatorul este pus si dezamorsat sa intinda el lantul, deoarece gaurile pinionului sunt alungite ca sa isi gaseasca el pozitia egala. Va multumesc.
     
  12. Moldovan Marius

    Moldovan Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2016
    Locație:
    reghin
    Masina:
    Audi A6 2.7 V6TDI 2006
    Si eu am aceasi problema. La fel suna si la mine cand il pornesc doar ca se aude chiar putin si pe urma functioneaza normal. Am un motor de 2.7 V6 TDI an 2006. Trebuie schimbate neaparat ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca nu ai citit topciul integral.
     
  14. dani_znf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7
    Am si eu un a6 c7 an 2013 motor 3.0 quattro 204cv si imi face zgomot la pornire si dupa 10 minute de stat masina cand o pornesc imi face.ar avea aceaiasi problema ca la alea vechi intinzatoarele sau o fi pompa de ulei nu mai tine presiune.se aude 2 secunde la pornire dar tare.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Intinzatoarele. Daca aveai probleme cu pompa de ulei ti se aprindea instant Oil Pressure in bord.
    Sfatul meu, ori dai motorul/cutia jos si inlocuiesti toate lanturile + intinzatoare + ghidajele, ori las-o asa.
    Daca inlocuiesti doar cele 2 intinzatoare superioare nu faci mare lucru, in cateva zeci de mii iti va reveni zgomotul. Pune-ti codul motor in profil daca vrei mai multe detalii.
     
  16. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    Salut,
    Si eu am aceeasi problema: 1 /2 secunde se aude zgomotul doar la rece. Ce parere aveti: sa le schimb ? Masina are 316.000 km. Sunt in Spania si aici imi cere 2.000 de Euro pe mana de lucru. Multumesc.
     
  17. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    As vrea sa va intreb am aceasi problema cu întinzătoarele de lat există posibilitatea sa sară lanțul
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Eu ma apropii de 500.000 km si zornaie de mult, deci pana la km astia nu sare nimic. :)
     
    Robertaudia6 apreciază asta.
  19. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    Atunci pot sa stau liniștit/. Merci frumos. Cam de la cati km iti face galagie ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Numai retin exact dar de pe la 220-250.000.
     
    Robertaudia6 apreciază asta.

Distribuie pagina asta