1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ești caz fericit @audi66 dar contează și stilul de condus plus uleiul și cat de des se schimba.

    Dar pentru toți cei care au probleme recomand sa nu caute carpeli la acest capitol din motivele ca:
    Dacă sare lanțul deranjul financiar o sa fie mare
    Manopera este costisitoare și dacă faci jumătate de distribuție sa nu te trezești curând cu zornait și sa constați ca mai plătești odată manopera.
    Și nu este locul de piese ieftine.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    1. Am schimbat intinzatoarele superioare, degeaba.
    2. Stilul de condus zilnic este sportiv, fara sa exagerez cu nimic. Asta inseamna la mine sa schimb viteza peste 3000rpm, destul de des zilnic ajung si peste 4000rpm. Unii vor zice ca imi bat joc de masina, eu nu nu sunt de acord dar in acelasi timp nu condamn stilul de mers al nimanui.
    3. Deoarece fac destui de multi km am stiam ca o sa ajung la 500.000 si decat sa dau motorul jos si sa schimb tot ce tine de distributie (undeva la 1500€) + manopera undeva intre 500 si 800€ prefer sa merg asa si cand o pica (daca pica, nu este fapt sigur) prefer sa dau 1500€ pe un motor (chel, fara anexe), cu km putini si sa il urc pe masina.
    Tine-ti cont ca mie de vreo 200.000 km mi se aud lanturile si in mers, in decelerare si tot nu a picat nimic.
    Eu unul am cautat pe net acum vreo 2 ani si nu am gasit nici macar un caz de lant sarit, nu stiu daca o fi aparut ceva intre timp. :)
    Eu unul am considerat ca nu merita sa bag 2000€ intr-un motor cu 500.000km, cu banii aia prefer sa pun un motor la 150-200.000 km.
    Pana la urma si cu acel zgomot si fara el, motorul merge si trage la fel.
    P.S Nu sunt 100% sigur ca astia sunt km reali ai masinii. Dar sunt 100% sigur ca de la 130.000 la aproape 500.000 eu i-am facut. :)
     
    Morph3o și Aurel G apreciază asta.
  3. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    Atunci nici eu nu le schimb. Azi am vorbit cu seful de la reprezentanta audi de aici din Spania si mi-a spus ca e o problema din fabrică si ca tot ce trebuie sa fac este sa nu o accelerez cand o pornesc. A spus ca este imposibil sa sara lantul daca o pornești frumos si lasi intinzatoarele sa se incarce. Merci frumos.
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    De fapt nici un diesel nu se accelereaza imediat dupa pornire,pentru ca majoritatea au in ele piese hidraulice ce necesita incarcare cu ulei, asadar e benefica lasarea motorului "usor" pina ce temperatura apei sare de 60-70grade
     
    Robertaudia6 apreciază asta.
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Piesele hidraulice ale motorului rămân cu ulei în ele și în momentul în care electromotorul învârte motorul pompa de ulei deja încep sa faca presiune.
    Și nu spune nimeni ca este ceva rău să lași umpic motorul sa meargă însă astea cu 60-70grade sunt ,,legende mioritice"
    Dacă după ce ai pornit mașină o lași umpic și după aia nu sari cu ea în plafon de turație nu ai nici o treaba atâta timp cât mergi civilizat 2000-3000rpm.

    @audi66 ai perfecta dreptate și raționament legat de motorul tău care are deja atâția km și eu as fi făcut la fel
    Da as avea deja în garaj motorul pregătit revizat:):):)

    @Robertaudia6 dacă motorul tău nu are multi km nu îți recomand să mergi pe aceeași idee decât dacă motorul îl vei schimba tu cu mâinile tale ca altfel la cat de meseriași și ieftini sunt mecanicii din Spania o sa ieși mai ieftin sa iei alta mașină.
     
    Ultima editare: 30 Iun 2016
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    L-as lua sa il am dar inca nu am auzit de lanturi sarite, deci e putin probabil sa se intample ceva.
    Tocmai asta era problema la intinzatoarele vechi, dupa oprirea motorului se dezamorsau, numai tineau uleiul in ele. A fost o greseala de constructie a piesei.
    Sunt poze in acest topic atat cu intinzatoarele vechi cat si cu cele revizuite, o sa observati diferenta de constructie.
    La fel si cu temperatura motorului, sa va intre bine in cap, atat pe timp de iarna cat si de vara un motor diesel nu se tine la ralanti pentru a se incalzi mai mult de 1-3 minute, motorul diesel se incalzeste in mers/turatie. Bineinteles, fara abuzuri.
    Acum ca il lasi 20-30 min la ralanti nu insemna ca iti pica motorul, dar probabil creste uzura.
    E alegerea voastra daca vreti sau nu sa respectati sfaturile producatorului.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  7. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pe mine ma amuza aceste obiceiuri de ,,Dacie 1300"
    Știu diferența de la întinzătoare.
    Eu nu ma refeream ca sa îți iei un motor doar din cauza lanțurilor.
    Dar asa poți vâna unul la preț bun spre diferența sa cauți din scurt dacă se strica.
    și pentru o mașină care te servește atâția km este nimic o reparație de genul asta.
     
  8. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    Salut,
    Fiti amabili am si eu o problema: in momentul cand pornesc mașina, e motorul rece si trag stanga-dreapta de volan scârțâie cureaua de la accesorii. Menționez ca am schimbat-o acum 4000 de km cu absolut tot kitul adica rolă intinzatoare si ce mai avea ea acolo. E posibil sa fie de proasta calitate si sa se fi uzat asa repede ? Multimesc. Menționez ca e motor de 3.0 tdi quattro 2007 si 232 de cp,Motorul e asb
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Exact. Stii cumva ce brand sunt piesele inlocuite ?
     
  10. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    Continental daca zic bn e cureaua dar rola aia de ghidaj nu mai stiu
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Eu cred ca tu nu ai inlocuit tot. Ai 2 role de ghidaj, intinzatorul si cureaua.
    Da cureaua jos si verifica-le la mana, vezi care a reusit sa faca joc in 4000 km.
     
  12. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    Fi amabil te rog eu frumos si lasă-mi un contact de Facebook sau ceva sa te întreb mai multe ca într-adevăr găsesc si eu pe cineva care sa aibă habar de mașina pentru ca eu sunt praf la capitolul asta. Multumesc.
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    S i l v i u, in cazul in care n-ai rezolvat, cauta sa te asiguri ca ti-au pus cureaua de 2460mm (6PK2460) si nu cea de 2490mm. De asemenea, verifica nivelul lichidului de servodirectie si daca nu a ajuns vreun contaminant pe curea.
     
    S i l v i u apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @mihaicristian De unde stii ce curea ii trebuie fara seria de sasiu ?
    Pe ASB s-a pus atat cureaua de 2460mm cat si de 2490mm.
    Si daca nu ma insel, cea de 2460 este pentru manuala si cea de 2490 este pentru automata. Evident au si latimi diferite, 21.18mm si 21.36mm.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    audi66, in primul rand, fara sa vrei, esti de acord cu mine, pomenind in postul #151 despre doua role de ghidaj, lucru care inseamna automat curea de 2460mm. ;)
    Doar in cazul existentei si a celei de-a treia role de ghidaj (montata doar pentru cateva luni pe BMK si pe care am avut-o si eu, trecand dupa aceea la cureaua scurta, cu tot cu role si intinzator) se monteaza cea de 2490mm. Cureaua lunga s-a montat pana in 07.2006 iar motorul ASB s-a montat incepand cu 06.2006. Deci, slabe sansa sa se fi intersectat. Pana acum, n-am vazut niciun ASB cu cea de-a treia rola. Oricum, Silviu ar trebui sa posteze macar ultimele 6 cifre din VIN pentru edificare.
     
    Ultima editare: 13 Aug 2016
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu exista ASB cu 3 role de ghidaj.
    Exact, o serie de sasiu ar ajuta.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  17. Florin.alex

    Florin.alex 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 3.0(225)TDI quattro 2005/Tucson 2.0(140hp) 2006
    Am schimbat eu toata distributia (30mil vechi). prima oara am schimbat 2 intinzatoare dar a reaparut zgomotul de pornire si a inceput sa zornaie si in mers la accelerari intre 2000-3000 ture si la frane de motor pe manual(cutie automata).
    Dupa ce am schimbat toata distributia parca am alta masina porneste normal si parca e mai silentioasa asa mi se pare mie.
    Cum a zis si audi 66 masina mergea perfect tragea tot ca inainte doar zgomotul ma deranja + aveam si o trepidatie uneori dar cred ca era de la cardan.
    Motorul meu are 280.000 km (mi au cazut clapetele de aer ambele stanga si dreapta le am anulat + egr a murit si l am anulat si pe el), poate era o alegere mai buna sa cumpar alt motor cu 60 mil dar ma gandesc ca incepeau iar erori de egr , clapete si garnituri de injectoare cum am patit cu ce am acum.
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Buna tuturor!

    Zilele astea trebuie sa fac schimbul de ulei, stiu ca e topicul potrivit, dar daca tot e inchis topicul pentru uleiuri pentru diesel, am acel zgomot de pornire al lanturilor si as baga LM toptec 4200 ? Pana acum am functionat cu Castrol de reprezentanta, dar sursa nu mai e. Imi recomandati altceva? Multumesc.
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    Eu am scapat de zgomot datorita lui Motul x-clean 8100.
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Motul X-clean 8100 are 505.00. X-clean+ 8100 are 507.00? Ai bagat 505.00, e ok?
     

Distribuie pagina asta