1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot pornire lanturi si intinzatoare - Inlocuire Lant - Intinzator la motor 2.7 - 3.0 TDI - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pfaizzzer, 24 Mar 2011.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eu personal de LM nu am fost multumit in schimb de Motul 8100 x.clean da
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu sa nu transformam topicul asta in discutii despre ulei. Puteti sa bagati si pe mama uleiului dar faceti asta degeaba. Lanturile daca zornaie la pornire trebuie schimbate impreuna si obligatoriu cu intinzatoarelele lantului. Nu mai va amagiti cu asemenea idei (cum ca uleiul atenueaza zgomotul) si nu va mai imbatati cu apa rece. Aici incheiem discutia despre uleiuri. Multumesc.
     
  3. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Salut, de cateva saptamani am cumparat un audi a6 c6 2005 3.0 BMK, am citit acest topic inainte de cumparare si nu m.a interesat ca bateau lanturile la pornire .. toate bune pana la un moment dat cand au inceput sa bata si pe decelerare 1200->800rpm ..sfaturi ? Sa schimb toata distributia? Intinzatoarele sau ...motorul ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Schimbi toata distributia. Ce rost are sa schimbi motorul cu unul care la un moment dat va face la fel ca al tau ? Asta in ideea in care presupun ca nu pui motor nou, ci unul din dezmembrari. :)
     
  5. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Din ce spui tu ai dreptate , eu ma gandeam sa merg asa cu ea pana..doamne fereste apoi motor din dezmembrari , 1000e costa distributia si un motor tot atat.
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eu zic sa faci un efort sa schimbi la tine, in ideea ca deja iti cunosti motorul si nu are rost sa te bagi in "necunoscute"
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @Aris Pe ideea asta merg si eu, merg asa pana pica, dar eu am trecut de 500.000 km si sa inlocuiesc toata distributia pe motorul asta consider eu ca nu merita. Prefer sa dau 1000-1.500 pe un motor cum oi avea norocul sa il gasesc, la 200-250.000km.
    Daca aveam undeva la 250.000 km acum, inlocuiam tot, dar e cam tarziu. :)
    Daca citesti tot topicul asta ai sa vezi ca eu am inlocuit intinzatoarele superioare acum mult timp, cand toata lumea credea ca ele sunt problema dar degeaba, pana nu inlocuiesti tot nu scapi de necazuri. Daca stiam la timpul respectiv, inlocuiam tot fara dar si poate.
     
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Aris dacă ai istoric la masina și km sunt reali și nu sunt multi merita sa faci o chestie de genul asta sa schimbi toate lanțurile și toate întinzătoare le.

    Dacă mașina are multi km sau nu ai certitudinea ca sunt reali și nu sti cum a fost întreținută masina nu merita mai bine mergi cu ea așa pana moare,și te apuci de acuma sa pui deoparte în fiecare zi cate 10lei,pana moare sunt șanse sa strângi bani de alta mașină nu doar de un motor.
     
    Aris apreciază asta.
  9. Gabenu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a 6
    Salut baieti si eu am in audi a 6 motor de 2.7 din 2010, adus in decembrie din Germania. Am adus-o acasa am schimbat uleiul , toate filtrele controlata cu testerul si in germania si in romania de aprox 3 ori. Masina avea 245000 km (reali)cand a inceput sa se auda un zgomot la pornire acesta fiind de la distributie , mergang p autostrada mi-a bubuit blocul motor la 170 km/h. Am dus masina la service a desfacut tot motorul si era rupta distributia. Parerea mea fiti foarte atenti ........multi zic k pot sa mearga cu zgomotul asa ....... eu din propria experiente zic sa va consultati cu un mecanic BUN .
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai carte service si istoric verificabil in reprezentanta ?
    Ori tu esti "exceptia", ori km aia nu sunt reali, ori masina a vazut schimburi de ulei numai la 30.000km pana acum.
     
  11. Gabenu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a 6
    Km au fost verificati in reprezentanta si sunt originali. De ulei nu stiu ce sa zic. Cand am cumparat masina mi-a aratat bidonul de ulei de la castrol si a zis ca numai tipul ala de ulei il baga ( dar de l-a zis pana l-a facut nu stiu ce sa zic)
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mda....tu sigur ori esti exceptie ori masina aia a vazut revizii din joi in pasti. Pe toata sinceritatea mea esti al doilea pe care il aud la viata mea cu distributie rupta la 2,7-3,0tdi.
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    :uhm: ești sigur ca de la distribuție s-a rupt asa rău?

    Am mai văzut motor cu distribuția sărită chiar și la viteza mare și nu a rup bucăți din bloc.
    Tocare supape, pistoane varza, rupta axa dar bucata din bloc :sign_omg: .
     
    mare_hotz apreciază asta.
  14. Gabenu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a 6
    gabitza121 Eu spun ce mi sa intamplat mie . Am vazut si lantul care era rupt de la distributie (nu vorbe goale care multi mecanici le spun). Acum am cumparat un alt motor, il reconditioneaza tot cap coada si il montez pe masina.
    Iti atasez si o poza cu putine piese cazute din motor, ca sa te convingi
     
  15. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Eu nu spun ca nu este adevărat și nu te contrazic.
    Dar întrebăm dacă ești sigur ca s-a tras de la lanț?și ma miră câtă ravagie a făcut.

    Foarte frumos și cel mai bun drum ai ales un motor second-hand și reconditionare atât cât e jos,ști ca nu o sa mai ai probleme ceva sute de mii de km.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  16. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Sa speram ca la mine nu este cazul de asa ceva :)) cu toate ca masina este des fortata spre 4500rpm ...
    Ps: nu am istoric la masina iar km ce sunt afisati pe bord 260.000 sigur nu sunt reali !
    Zeul lanturilor de distributie sa fie cu noi !
     
  17. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Zicea cineva ca nu are treaba uleiul cu sunetul lantului. Azi am observat ca nu se aude pe decelerare cand apa este pana in 70 grade dar cand a trecut de 70 a inceput sunetul.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Are treaba cu uleiul. Dar nu poti schimba vascozitatea uleiului sau marca in speranta ca ti se va rezolva problema.
    Intr-adevar, o mai poti lungi un timp cu ulei bun si schimburi dese, dar asta nu este o rezolvare.
    Acolo ai fix 2 probleme, ori intinzatoarele uzate si numai retin ulei in ele pe perioada stationarii (se desamorseaza), ori lanturile alungite. De cele mai multe ori astea 2 vin la pachet.
     
  19. CristianCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    4f 2.7 2005
    Același zornăit la pornire era si la mine, l am evitat si in urma cu 2 zile si la 334000km, s a rupt lanțul la distribuție. Aceasta veste trista mi au dat o ce i de la nurvil valcea. Urmează ca luni sa desfacă si motorul sa vadă c s a ma rupt(îndoit). Audi a6-2.7
     
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    inteleg ca e probabil si un design nu foarte reusit dar cred ca un factor important in uzura intinzatoarelor il constituie intervalele long life care se practica in DE. Spun asta pentru ca masina mea a fost cumparata de noua din RO si aici intervalul de service a fost fix, 15k km sau 1 an si dat fiind rulajul mult in extern avea service-uri facute cam la fiecare 3-4 luni, o medie de cca 50k km/an in primi 5 ani. A mea are acum putin peste 300k km si se aude pentru o fractiune de secunda un mic zgomot insa asta doar daca a stat mai mult timp nepornita, gen peste 2-3 zile, altfel la mers zi de zi cu ea nu l-am sesizat. Motorul in cauza este un CDYA.

    In schimb, la masina unui prieten C7, CDUC, de 245cp, proaspat adusa din DE cu putin peste 200k km, zgomotul este sesizabil si la pornirile la cald de peste zi, masina avand doar 6 service-uri pe long life. Credeam ca s-a rezolvat problema la C7, insa se pare ca persista, cu siguranta design-ul a fost rectificat date fiind p/n updated, dar pana la urma tot schimbul de ulei la interval redus ajuta cel mai mult cred.
     

Distribuie pagina asta