1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot - Sunet neidentificat - Motor si/sau Vibratii la A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de vik2009, 12 Aug 2010.

  1. NCAgeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,B8 ,2013
    @duduratoy ceva noutati? Cu riscul de a ma repeta,dar ma confrunt cu aceeasi problema.Mersi.
     
  2. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Mai in urma se afla raspunsul meu la problema mea, dar o mai spun odata. Galagia care ma deranja si care se auzea de la motor, era de la sistemul de inchidere a capotei care nu era strans bine in piulite. Am fost la foarte multi mecanici, dar niciunul n-a gasit buba. Pana la urma m-a rezolvat cei de la reprezentanta Metrotehnica.
     
  3. duduratoy

    duduratoy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2017
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    Audi A4 2009 CAGA multitronic
    Pai si ce treaba are problema ta de la capota cu problema noastra?
    Scuze de off topic!

    Nu am rezolvat deoarece nu stiu ce sa schimb, poate cineva care sa mai lovit de problema asta si a rezolvato ne spune si noua cum
     
  4. Marius Cata

    Marius Cata 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Herasti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 143 cp, 2008, cod motor CAGA
    Salut, de cand a venit frigul am un zgomot ciudat la pornire dimineata, doar cand masina sta pe loc la relanti, pana se incalzeste putin motorul, dupa care nu se mai aude deloc, in timp ce merg cu masina la fel nu se aude nimic, daca a mai intampinat cinvea zgomotul acesta va rog sa imi spuneti daca ati rezolvat si cum. Atasez video cu zgomotul. Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 9 Dec 2019
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ce ai facut in privinta asta ?
     
  6. Marius Cata

    Marius Cata 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Herasti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 143 cp, 2008, cod motor CAGA
    Îmi cer scuze am uitat din cauza nervilor și durerilor de cap date de acesta problema sa specific ca am fost cu mașina la 2 service-uri și de la ambele service-uri am primit același răspuns, nu are nicio eroare pe tester și ca asa face dieseulul când e frig rău afara și sa stau liniștit ca nu e nici o problema, urmează sa merg mâine la un alt service recomandat de un prieten. De aceea am postat aici poate ma ajuta cineva cu un sfat.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da cureaua jos si vezi daca mai face.
    Daca zgomotul inceteaza, cumperi un kit accesorii si schimbi tot (verifici inclusiv fulia alternatorului si cea a compresorului AC).
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marius dupa ce faci ce iti scriu eu mai jos revii cu un comentariu. Data viitoare nu mai scrie nimic pe forum fara sa citesti pentru ca sa nu ne mai repetam aiurea si inutil. Multumesc.

    Ca sa verifici zgomotul si/sau cureaua faci proba asta descrisa de mine in mai multe topicuri:

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie pentru ca sa izolezi / elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.


    Daca si dupa ce demontezi cureaua si s-a facut tot ce este mentionat anterior, tot se mai aude, treaba se complica si mergi la mecanic sa te apuci de demontat motorul (distributie si altele) si facute alte verficari.

    Din spatele tastaturii nu remediezi problema. Bafta.
     
  9. Marius Cata

    Marius Cata 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2017
    Locație:
    Herasti
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI, 143 cp, 2008, cod motor CAGA
    Buna seara, tocmai am ridicat masina de la service, din spusele mecanicului de vina au fost intinzatorul si cureaua imbatranita, desi nu am facut cu ea decat 26k km (in aproximativ 2 ani si jumatate). Acum ramane de vazut maine dimineata daca zgomotul mai apare dupa pornirea la rece.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  10. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    A mai apărut?
     
  11. StEfAn PiTyU

    StEfAn PiTyU 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2019
    Locație:
    Finiş
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI an 2011
    Salut,
    Am un Audi a4 b8 2011 2.0 143 cp cutie automata multitronic 8+1 240000 km si eu o problema cu masina.
    Cand motorul este un pic subturat se aude un zgomot/vibratie mai puternica decat normal.Asta se intampla intre 1000- 1500 ture. Daca depasesc 1500 rotatii se aude zgomotul motorului normal.Daca ma poate ajuta cineva va rog cat mai repede ,pentru ca sunt nevoit sa plec la drum lung si ma tem ca raman cu ea undeva.
     
  12. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    Se simte si o trepidatie in maneta de viteză intre acele turatii?

    Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
     
  13. StEfAn PiTyU

    StEfAn PiTyU 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2019
    Locație:
    Finiş
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI an 2011
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La ralanti (de obicei mai pronuntat la rece) ai trepidatii ?
    Daca da, incepe prin a verifica in prima faza tampoanele motor/cutie.
     
    Reviver apreciază asta.
  15. StEfAn PiTyU

    StEfAn PiTyU 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2019
    Locație:
    Finiş
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI an 2011
    Problema este volanta. La ralantiu si la decelerare nu face asa, face doar cand este subturata si vreau sa accelerez usor atunci se simte. Am fost ieri la un service si au zis ca este volanta. Insa eu acum 2 luni am schimbat placile de ambreiaj si am intrebat frumos pe baieti daca volanta trebuie schimbata si ziceau ca este excelenta. Dupa 1 saptamana o inceput sa se auda zgomotul. Nu mai stiu ce sa fac, sunt disperat pentru ca iar trebuie desfacuta cutia si nici nu mai stiu unde sa ma duc, la ce service, pentru ca imi distrug masina.
     
  16. HTE2017 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2020
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4 b8 S-Line, 2015, 2.0 TDI CAGA 21000 km
    Salutare,
    Am o mare dilema/problema cu un 2.0 tdi 110 kw CAGA an 2015
    La pornire, nu conteaza ca e frig sau cald afara, pana ajunge temperatura la 90 grade are un rontait puternic ca si de injectie (tacanit) ca si de avans.
    Dupa 2300 ture dispare si daca se regenereaza masina dispare si merge rotund.
    Am schimbat injectoare noi
    Curatat toata alimentarea din rezervor pana in rampa.
    Demontat motor , chiuloasa planata , supape rectificate, tacheti noi
    Volanta noua ( am cutie multitronic)
    Distributie schimbata

    Masina nu scoate fum si trage foarte bine. Repet, cand isi face regenerarea merge incredibil de rotund.

    O rezolvare sau o parere referitoare la zgomotul extrem de agasant ?

     
  17. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Salutare,
    Am cautat raspuns aici la urmatoarea situatie dar nu am gasit ceva asemănător. Aceasta bătaie subtire la accelerare. Daca cineva ma poate ajuta. Mecanicii cred ca ar fi pompa de injecție, cei care repara pompe spun ca nu are ce sa faca zgomot in pompa

    Am tot verificat cu diferiti mecanici si testere etc.
    Singurul lucru ciudat a fost cylinder bank primary injection pe 3 ce imi da o valoare de -11 grade cu mufa scoasa de pe injector imi da -14.
    Injectoarele au fost inversate , schimbate cu altele noi am aceeasi valoare.
    Am un stage 1 pe masina si saptamana viitoare am programare la porsche sa pun soft initial pe ea.
    Este o bataie de injectie.
    Poate fi o problema pe cablaj sau pe calculator ( cei cu softul spin ca parametrii pe injectie se modifica la toate 4 nu doar pe.un cilindru si nu ar avea cum sa fie din cauza softului)
    Aveti idee de rezolvare?
    Nu pot intra in measuring blocks sa verific ca nu ma lasa.

    Iar in poza 2 atasata am acelasi test cu injectoarele vechi facut cu 2 luni inainte.

    Si acesta e zgomotul

     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate fi orice, din pacate. Orice este legat de injectie (pompa, injectoare, etc.,) poate fi si altceva (zgomot ale unor subansamble ale motorului).
    Pana nu se localizeaza exact zgomotul este imposibil ca cineva sa stie si mai ales sa stie asta din fata unei tastaturi. Bafta.
     
  19. Andreieia 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0Tdi 177 Multitronic
    Salut, Audi A4 b8.5 2.0 177cp multitronic, ma confrunt cu 3 sunete, nu le dau de cap .

    1. In mers odată cu creșterea turației se aude un zgomot care creste cu turația, dar dacă turez pe loc nu se aude deloc, doar in sarcina .(nu este de turbina sau altceva, este ca la servo când iei și se aude puțin)

    2.Cand stau cu masina in P sau N nu se aude, imediat ce cuplez in D sau R se aude mult mai tare, nu vibrează masina nu nimic .

    3.Cand iau de volan foarte ușor și accelerez se aude ca planetară, dar dacă iau maxim și accelerez nu se aude nimic, doar când e puțin virat .

    mulțumesc pentru eventualele răspunsuri
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Du-te la service.
     

Distribuie pagina asta