stimat popor audist, stiu ca titlul nu-i edificator, doar ca va cer un pic de rabdare sa cititi pana la capat: - am un troncanit gros de metal pe metal provenit din spatele masinii la viteza mica si doar cand masina ia denivelari in mod asimetric (adica daca abordez denivelarea cu ambele roti deodata nu troncane) - am schimbat de curand arcuri, telescoape, bielete antiruliu si dupa aparitia zgomotului am reverificat toate prinderile (suruburile) implicate (sau nu) in manopera - n-am nimic troncanitor in portbagaj (roata de rezerva e fixata, la fel si sculele aferente) - zgomotul se propaga in lonjeron (troncane pe ambele parti) - suna a arc care se decomprima si loveste in ceva (am verificat...nu pare a fi) sau ca si cum s-ar suprapune spirele arcului si cand arcul se destinde trozneste (n-am urme pe arc) - masina e nesigura pe viraj, ii "fuge" fundul iar pe vibratoare (alea de avertizare inainte de viraje periculoase) "pluteste" aiuristic - ce-i cel mai rau: de-o saptamana face tot mai des si mai tare zici ca se rupe puntea-n doua... apreciez orice parere pertinenta, Titel si cu mine va multumim anticipat, Ioana
la bara stabilizatoare (bucsele acesteia) ai aruncat o privire? dute la marian sa iti schimbe flansele de la amortizoare
multumesc pentru raspuns. evident ca bara stabilizatoare e fost una dintre primele candidate la verificare si e ok. cat despre flanse de amortizor pe spate... TT are o solutie tehnica diferita cu arcul separat de telescop (care e montat in unghi catre spate) si flanse... n-are.
Eu am un amortizor scurs pe spate, si simptomele sunt exact cele pe care le-ai descris tu. Zici ca ai schimbat telescoapele, poate ai avut ghinion si unu e defect din fabricatie,mai ales daca inainte sa le schimbi, nu se auzeau, si doar erau moi; te sfatuiesc sa treci pe la un service mai rasarit, cu banc de teste pt amortizoare. Pt. detalii ne vedem jos la tigara
Daca nu ai gasit inca raspunsul poate verifici bucsa punte spate. Pe partea care simti, oricum ele se schimba amandoua. Si la mine e problema. Astept sa vad rezultatul masina fiind in service.
astept cu nerabdare rezultatul de la tine, la mine pareau oarecumva in ordine (uzura normala) bucsile si nu mai sui masina pe elevator pana n-am vreo idee geniala c-ar insemna s-o tin tot suspendata :-)
Crede-ma si eu am urcat-o de cateva ori si tot imi ziceau ca nu are nimic. Ba mai mult, ultima data cand am ajuns la service pe drumul respectiv numa bun de verificat, nu mai facea deloc. Cum sa le arat alora cum face cand ea de frica nu mai batea. Pana la urma le-am zis eu sa traga de acolo si de una si de cealalta si atunci am observat diferenta. Azi o scot si te anunt.
s-a rezolvat, in mod miraculos, de la sine stiu cum suna... asta e. dupa doua saptamani de troncanit in conditiile descrise in primul post, intr-o zi s-a hotarat ca ma chinuise destul si s-a oprit (din trancanit ). prima reactie a fost sa o sui pe elevator sa vad ce s-a schimbat, daca s-a asezat vreun ceva intr-o pozitie diferita... nimic. toate-s ca inainte dar nu mai trancane. suspectez (dar n-am nici o dovada) o "saiba" care se monteaza sub arcurile din spate, din metal cu cauciuc, pe care n-am schimbat-o si care luase forma arcului vechi (si rupt) si care a avut nevoie de o perioada de "acomodare" ca sa se muleze pe arcul nou.