1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomote tren rulare - brate-rulmenti-planetare-capete de bara-bare stabilizatoare-diverse !

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de bigarel, 10 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    eu am alta problema la masina mea. de cand am cumparat-o si pana acum ma sacaie un sunet de imi vine sa ma iau la palme. sa va explic,la un damb de viteza spre exemplu,dupa ce trec de el si e roata in cadere se aude un pacanit identic cu sunetul lovirii de metal pe metal,dar foarte usor,scria cineva pe forum ca ar fi de la placutele de frana ca nu sunt prinse bine in suport. si la mine o fi vorba de acelasi lucru? daca da,ce ar fi de facut? la fiekre denivelare cand e roata ''in cadere'' in groapa sau intr-o denivalare de orice gen si impactul este putin mai puternic se aude. a mai patit cineva? tin sa precizez ca masina am luat-o de noua si acum are 6000 de km si de la 0 km am obs sunetul
     
  2. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Bigarel, nu ai specificat daca pe fata sau pe spate. Daca auzi zgomotul, ca o troncaneala pe spate, eu zic ca este de la placutele de frana, placute ce stau sa zic asa mai relaxate in locasul lor. Cele de pe fata, placutele , sunt ceva mai fixe in locul lor, acolo. Incearca si calca f. f. usor pedala de frana(sau trage usor frana de mana), fara sa infranezi masina in momentul cand treci peste denivelari mici si dese, si vei observa ca nu se mai aude nimic. Am observat asta la f multe masini pe care le-am detinut de-a lungul anilor, masini cu discuri de frana pe spate: Oltcit, Opel, chiar si la mine la A4 le aud, dar am invatat sa ignor acest zgomot.
     
  3. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Pe fata mi se pare mie ca se aude, de fapt sigur de pe fata se aude. o sa incerc sa franez cum zici tu sa vad daca mai sesizez vreun zgomot.

    L.E.

    Am franat si tot face, de pe fata se aude. Sunetul este comparabil cu sunetul pe kre-l face cineva cand bate cu unghia in tabla asa usor. doar cand este roata in picaj nu si cand trece peste un damb, doar cand revine la loc. ma cam exaspereaza.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  4. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    bigarel Vezi sa nu fie de la amortizor, mai exact poate fi de la rulmentul din capul amortizorului, rulment ce se poate sa fi prins un joc axial - radial.
    cred ca si la Audi exista acel rulment in partea superioara la amortizor, daca nu vezi sa nu fie de la arc; stii ca se mai baga tuburi varnish pe ultiima spira a arcului sa nu faca zgomot metalic in zona de sprijin pe caroserie.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  5. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Gibi, masina este noua,am 6500 de km cu ea momentan. si sunetul se auzea de la 0 km de cand am luat-o,nu cred sa se fi facut deja vreun joc,sau un defect. tin sa cred ca e ceva banal dar nu-i dau de cap
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  6. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Scuze, am uitat de asta! Vezi chestia cu tubul varnish de care ti-am explicat (cu toate ca nu cred)mai sus! Asa am patit eu , dar la un Opel Vectra C.
    Sau, eu stiu, nu cred, dar verifica : ceva slabit pe la directie??? foarte interesant zgomotul asta al tau!
    Eu, la o alta masina am avut slabit un surub ce fixa bara transversala(metalica) de lonjeron, si aveam o pacanitura infundata mai ales la manevre pe loc. De fapt, (asta am descoperit dupa vreo 2 luni de gadilat), marginea gaurii prin care trecea surubul de fixare, se sprijinea pe filet, iar la manevre masina "torsionanduse", mai "scapa" cate o spira si aveam un zgomot ca de crapatura!!!! Naspa tare ca si nevasta se intreba "ce tot crapa draga pe fata dreapta??!!".
    Parerea mea: urca masina pe elevator la un service unde ai timp sa o "gadili" cat vrei tu si cu manutza ta! ca la reprezentanta o sa-ti spuna ca masina e perfecta, tu esti :wacko:
    Revino cu stiri!
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  7. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Mda, deci sa va povestesc ultima ''fita'' de la PBN. Am fost sa-mi rezolv problema cu tacanitul de care povesteam mai sus si am facut in acelasi timp si prima revizie la masina.
    I-am rugat sa-mi faca o constatare la puntea fata sa-mi zica macar ce face asa. Nu pot sa ma plang de serviciile lor sau de felul in care s-au purtat cu masina ca nu am de ce.
    Intr-o ora a fost gata masina, dar mecanicul care s-a ocupat de masina mi-a zis ca a mai strans niste ''suruburi'' pe sub ea, ca e masina noua si pana s-a lasat se mai desfac putin si trebuiesc stranse la prima revizie.
    Am plecat de acolo, tacanitul inca era prezent. M-am intors la ei, mi-au facut programare peste 3 saptamani. Nu m-a multumit termenul si am pus mana pe telefon si am sunat o ''cunostinta'' care avea o fereastra libera si mi-a bagat masina pe rampa la pbv2.
    Nici nu au urcat bine masina baietii de acolo si au ramas socati de ce au vazut. Masinile cand sunt aduse de afara pe rampa ,in capatul de sus al amortizoarelor se pun cate un distantier de plastic ca sa protejeze arcul de eventuale balansari pe rampa, eh bine, cei de la porsche au cam uitat sa mi le mai dea jos si la fiecare denivelare in momentul in care roata intra in picaj se auzea un zgomot foarte foarte enervant.
    Am rezolvat problema si ce pot sa spun decat ca sunt multumit acum ca nu era ceva mai grav. Curioasa treaba ca cei de la PBN nu au vazut distantierele.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
    Bano apreciază asta.
  8. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Ce ti-am spus eu? Ca este de la amortizor! Stii, tu ai patit ca cei ce uita se scoata acele blocaje de la masinile de spalat ce tin fixa cuva pe timpul transportului.
    Bine ca a fost numai atat!!! Slava Domnului!
     
    Bano apreciază asta.
  9. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Da, ai zis, dar chiar daca vedeam plasticele alea, tot nu stiam ca trebuie sa le dau jos.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
    Bano apreciază asta.
  10. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    N-ai o poza cu ele, sau una cu pozitia in care erau montate ?
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2012
  11. radone_cri2003 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A4(B5) , 1.6 i , 1995
    Zgomote suspecte tren rulare - Rulmenti - Planetare - diverse !

    Buna ziua!
    Am cumparat de curand un audi a4 1600 cmc din 1995.Am adus masina personal din Germania.Masina are un huruit(se aude ca si cum ar fi dus un rulment)care se aude in partea dreapta dar mai inspre cutie.Zgomotul se aude dupa ce depasesc viteza de 50 km/h.Am fost la un mecanic, care imi zice ca sigur este ceva dus in cutie.Huruitul se aude indiferent ca masina este in viteza sau nu.De intrat in viteze intra foarte usor,in toate rapoartele,iar ulei este in cutie(am verificat)
    A mai intalnit cineva aceasta problema?
    Ce anume ar putea fi dus in cutie?...si ce ar fi de facut?
    Multumesc mult !
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Dec 2011
    Bano apreciază asta.
  12. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    huruit

    acel mecanic la care ai fost doar a dat cu presupusul sau s-a si uitat la masina? ceva de genul ridicat pe elevator, verificat roti. daca au joc.etc.
     
  13. radone_cri2003 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A4(B5) , 1.6 i , 1995
    Salut Mircea04!

    A fost ridicata pe elevator unde am incercat-o in toate vitezele si zgomotul apare exact dupa 50 km la ora. Am dat jos si roata.Concluzia mecanicului a fost ...."rulment in cutia de viteze"
     
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Este greu de dat o parere obiectiva pe forum despre zgomote :)

    Doar o parere.
    Problema ta daca in final este cutia de viteza este destul de grava.
    Sfatul meu este sa faci o vizita la cel putin 3 mecanici diferiti sa vezi ce spun.
    La cutie manuala se mai umbla dar nici aici nu se baga orice mecanic,nu vei gasi usor un mecanic sa umble la cutie.
    Succes ...chiar ai nevoie.
     
    Bano apreciază asta.
  15. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Rulmetul.
    Daca e pe fata e mai usor de verificat. Ridici fiecare roata pe cric, te sui in masina, pornesti motorul, bagi a 3-a si accelerezi cu roata suspendata. Si vezi pe care parte se aude. Simplu.
     
    Bano apreciază asta.
  16. radone_cri2003 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A4(B5) , 1.6 i , 1995
    Noroc Dorutzu!

    Am pus masina pe elevator si de auzit se aude in partea dreapta.
    Multumesc pt raspuns.
     
  17. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Deci te-ai convins ca e rulmentul... :)
     
  18. radone_cri2003 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A4(B5) , 1.6 i , 1995
    Dupa cum am zis cred ca este un rulment in cutie .....
    Eu am intrebat daca cineva a mai trecut prin asa ceva ; daca a rezolvat problema si cum a rezolvat-o.
    Multumesc oricum.
     
  19. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    mai degraba este rulmentul de la roata...nu cel din cutie !!!
    :box:
     
  20. radone_cri2003 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    A4(B5) , 1.6 i , 1995
    De ce crezi ca este cel de la roata?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta