1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Mass Air Flow Sensor (MAF / DEBITMETRU) - 2.0 TDI - la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de rotitza, 29 Apr 2014.

  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Deschid acest thread deoarece ma aflu in dezbaterea unei solutii pentru a schimba debitmetrul masinii din dotare. A4 B8 - 2.0 TDI motor CAGA-143cp
    Codul original este: 03G 906 461 C

    Spun solutie, deoarece debitmetrul original este produs de respectabila firma BOSCH, care nu ma incanta. Nu ma incanta pentru ca nu si-au dovedit fiabilitatea, ba din contra. Iar doi, pentru ca senzorul propriu zis nu se poate schimba de cat cu tot cu conducta suport, acesta fiind lipit. Au schimbat si forma locasului in care intra din rotund in una dreptunghiulara. Aici au din nou un punct in minus din partea mea pentru ca au taiat orice forma de schimb al senzorului. Niste egoisti! :)
    IMG_6619.JPG IMG_6615.JPG IMG_6621.JPG

    Doresc sa schimb senzorul cu unul de la Pierburg in care am mai multa incredere si din punct de vedere al calitatii dar si al fiabilitatii sale demonstrate in timp.
    PIERBURG 7.22684.08.0.jpg

    Acest lucru poate fi facut doar daca schimb conducta cu una care sa permita schimbarea senzorului asemeni celor ce au fost montate pe masinile anterioare anului 2008. Adica cu doua suruburi si gaura in care intra senzorul sa fie rotunda.
    1.jpg 2.jpg

    Aici gasiti si cateva pareri legate calitatea si schimbarea celor doi senzori: http://www.air-mass-meter.com/2008/...di-engines-pierburg-air-mass-meter-722684080/


    PS: Atat timp cat BOSCH vinde un ansamblu (conducta + senzor) va dati seama ca si costul lui este unul pe masura... Posibilitatea schimbarii doar senzorului ducand spre un pret considerabil mai mic nu doar la prima schimbare, dar si la cele ulterioare.
     
    Ultima editare: 29 Apr 2014
    Clauu apreciază asta.
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Readuc la viata topicul :sm4: Cum putem diagnostica daca debitmetrul este in mintile lui? Se testeaza cumva, dă vreun semn?
    @rotitza ai mai apucat sa-l schimbi cu cel de la Pierburg?
     
    Ultima editare: 28 Apr 2017
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se face log in mers si se citesc valorile la ralanti.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  4. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Daca nu functioneaza corect acest senzor ce se intampla, creste consumul de carburant, nu are putere masina? la mine este aceeasi eroare
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si da. De ce nu inlocuieste piesa defecta cu alta noua si obligatoriu originala ?
     
  6. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Eu l-am suflat un pic si l-am sters cu parfum, nu a mai aparut eroarea ceva timp dar acum iar o am.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ajungeti sa bagati piese la masina de spalat in loc sa le inlocuiti.
     
  8. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salutare tuturor. Stie cineva ce valori trebuie sa arate debitmetrul ? la mine imi arata 15,40 mgs si valoarea ceruta este 260 mgs. O fi oare din softare valorile astea ? pentru ca banuiesc ca masina a fost remapata si cred ca i-a pus cai si a fost eliminat filtrul de particule.

    Screenshot_20190127-152433_OBDeleven.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu chiar nu vezi ca "specified" este in MG si "actual" in G ?

    Daca vrei sa te lamuresti in privinta functionalitatii acestuia, faci un log in mers, nu postezi valori din ELM.
     
  10. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salut.
    Am vazut dar m-am gandit ca poate asa e normal daca e remap facut. Merci pentru raspuns.
     
  11. Gurza Marian

    Gurza Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4
    Buna seara, am un audi A4 B8 motor CAGA, am cumparat masina de 2 ani de zile la prima impresie mi s-a parut ca motorul trage mai slab ca si Passatul ce l-am avut AWX 131CP dar am zis poate asa sunt astea. Zilele acestea am mers cu A4 unui prieten si acesta e mult mai sprinten ca si al meu cu toate ca motorizarea e aceeasi CAGA. Asa ca am decis sa fac un log in mers la ambele sa vad diferenta. Ce am putut observa e ca debitmetrul meu vede valori mai mari am 260 prescris si ce citeste debitmetru e 500, plus ca prietenul cred ca are ceva soft ca turbina cere mai mult ca si la mine.

    Am atasat un grafic cu inregistrarea de la debitmetru.

    Daca puteti sa imi oferiti un sfat ce as putea sa verific. Am pus debitmetrul de pe celalalt Audi care este bun si tot la fel. Deci debitmetrul l-am inlocuit cu altul sa vad si e tot la fel. Precizez ca nu i-au limp mode, merg cu ea cu 160-200 KM\h dar nu mi se pare asa puternica la plecarea de pe loc.

    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta