Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #351  
Old 9th August 2011, 12:41
cata.a6 cata.a6 is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A6, V6 2.5 TDI 110Kw AKN, 2001
 
Join Date: Oct 2010
Location: bucuresti
Posts: 39
cata.a6 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to cata.a6
Default unde se afla releul de la pompa de motorina?

unde se afla releul de la pompa de motorina? la a6 2.5 tdi 2001
__________________
Reply With Quote
  #352  
Old 19th August 2011, 13:41
MAD MAD is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6 2,5tdi quattro AFB an 2000, manual
 
Join Date: Apr 2010
Location: Sibiu
Posts: 8
MAD is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to MAD
Default

A6 2500 tdi an 2000 motor AFB 150 cai, manual.

Am cumparat motor second dupa care l-am schimbat, celui vechi i-am ars toate pistoanele, nu stiu cum am reusit cica as fi mers pe benzina. Adevarul este ca am avut masina data, dar in fine....

Schimb motoru. Am dat pe el 5.000 de lei cu tot cu pompa de injectie montata pe el, neumblat la distributie. Am zis sa fie totul ok.

Ma suna ieri mecanicu ca nu porneste motorul si ca ii da pe tester calculatorul pompei de injectie ca nu comunica cu calculatorul masini. Cert este ca motorul pornea la sfert pe masina de pe care l-am luat.

Aveti idei ? Moare mecanicul nevinovat ? Maine o duc cred la Tess si ma gandesc ca poate nu a facut omul bine legaturile la partea electrica, altfel nu stiu ce altceva poate sa fie. Va rog niste sfaturi. Multumesc.

Last edited by Cristi : 20th August 2011 at 10:43.
Reply With Quote
  #353  
Old 19th August 2011, 14:26
KillerOPS KillerOPS is offline
2nd Gear Member
Masina mea: A6 quattro 2.5, 2000, AKE, tiptronic, adaptive air suspension
 
Join Date: Nov 2008
Location: Arad
Posts: 55
KillerOPS is on a distinguished road
Default

vezi ca unele pompe de injectie nu "se inteleg" cu unele calculatoare, trebuie "invatzate". Era pe aici cineva care stia despre ce e vorba.
Reply With Quote
  #354  
Old 19th August 2011, 15:30
MAD MAD is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6 2,5tdi quattro AFB an 2000, manual
 
Join Date: Apr 2010
Location: Sibiu
Posts: 8
MAD is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to MAD
Default

Da ai dreptate dar cum ca nici meseriasu nu prea stie. El zice ca nu poate intra cu testeru in calculatorul pompei (ii da ca ar fi defect si ca nu comunica, da semnal calculatorului masini dar refuza sa primeasca , ma rog ceva de genul) si ca trebuie schimbat.

Crezi ca va functiona cu un alt calculator de pompa second ? Am gasit la 500 ei si imi e teama ca dau banii degeaba, el asa zice.

Last edited by Cristi : 20th August 2011 at 10:47.
Reply With Quote
  #355  
Old 19th August 2011, 17:18
tucudean87's Avatar
tucudean87 tucudean87 is offline
Platinum Member
Masina mea: Audi A6, 3.0 TDI quattro, 280 cp , 2007, ...full
 
Join Date: May 2009
Location: Arad
Posts: 996
tucudean87 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to tucudean87
Default .

De pe masina care ai luat motorul cu pompa complect trebuia sa iei si calculatorul motorului ECU si sa-l schimbi cu al tau.
Reply With Quote
  #356  
Old 19th August 2011, 18:12
viodiesel viodiesel is offline
4th Gear Member
Masina mea: A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
 
Join Date: Dec 2007
Location: Tulcea
Posts: 90
viodiesel is on a distinguished road
Default

Cu siguranta calculatorul pompei trebuie sa dea la pace cu cel central. Numai ca trebuie sa gasesti pe cel care se pricepe.

Am sa reamintesc aventura mea. Masina nu porneste >> test la Tulcea, eroare pompa >> Cardinal Constanta da solutia: doar schimbare pompa completa, 2500 euro >> Nea Nicu din Ploiesti (sanatate!) sugereaza pret mult mai mic.

Platforma Tulcea-Ploiesti >> Bosch Ploiesti (Tehcomobil parca) comanda doar capacul pompei, ce include calculatorul, aproximativ 250 euro >> Monteaza capacul si tot nu porneste.

Seful merge personal la Bucuresti, la Bosch mama, si softeaza capacul - ceea ce uitasera sa faca din prima. Si a pornit masina la fix.

Bafta....

MAD, sugerez sa citesti tot thread-ul, sunt multe info utile.

Last edited by Cristi : 20th August 2011 at 10:51.
Reply With Quote
  #357  
Old 20th August 2011, 00:22
RALLYMAN's Avatar
RALLYMAN RALLYMAN is offline
Bronze Member
Masina mea: Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Posts: 276
RALLYMAN is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to RALLYMAN
Default

Sau inlocuiesti calculatorul pompei cu cel luat de la pompa de pe motorul vechi ... ca sant deja ,,intelese'' ... dureaza 5-10 minute.

__________________
Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI 1Z 1994

Last edited by RALLYMAN : 20th August 2011 at 00:25.
Reply With Quote
  #358  
Old 20th August 2011, 15:41
MAD MAD is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6 2,5tdi quattro AFB an 2000, manual
 
Join Date: Apr 2010
Location: Sibiu
Posts: 8
MAD is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to MAD
Default

da zici bn si sper sa ai dreptate , pompa o vandusem la un amic dar nu a apucat sa o puna si mi-o tr luni inapoi , asa a zis si mecanicu si sper sa mearga intr-un final, dar ma gandeam astia de la tess reprezentanta nu pot face sa se "inteleaga" cu toata tehnologia ce o au acolo si sa fie mai putin costisitor ca eu acum trebuie sa dau 1300 de roni pe pompa (cu atat i-am vanduto) . as dori o parere sa incerc la tess o varianta mult mai ieftina sau sa nu ma mai complic si sa imi iau pompa inapoi . oricum 90% cred ca am rezolvat problema si filmuletu cu siguranta o sa m ajute f mult , multumiri
Reply With Quote
  #359  
Old 20th August 2011, 16:06
viodiesel viodiesel is offline
4th Gear Member
Masina mea: A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
 
Join Date: Dec 2007
Location: Tulcea
Posts: 90
viodiesel is on a distinguished road
Default

Bun filmuletul. Totusi...la mine nu a taiat firele, capacul nou a venit cu solenoide, si asa s-a schimbat. Si remarca lu' sefu' a fost: ti-am pus un capac care da demaraj mai puternic...apropo asta de codul pompei, si de ultimile cifre.
Sa fi gresit ceva la montaj, de nu imi mai porneste bine la cald...

MAD-mai incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe la softuri. daca ii duce capul sa copieze softul de pe pompa veche si sa il pasteze pe pompa noua.... sugerez sa ii faci o intrebare lui cata_adc, aici pe forum. e si destul de aproape de tine.poate ramii cu ronii aia.
bafta

Last edited by viodiesel : 20th August 2011 at 16:10.
Reply With Quote
  #360  
Old 27th August 2011, 10:18
sii78
 
Posts: n/a
Default

Salut, am si eu o problema: am un audi a6 2,5 tdi quatro din 2000, masina mergea ok numai ca nu pornea dimineata sau mai bine zis daca statea cateva ore nepornita pornea greu.

M-a ajutat cineva si mi-a umblat la avansul pompei. A fost totul ok, porneste imediat insa dupa vreo doua zile motorul merge intrerupt adica parca merge in 5 si sta turata in 1300 de turatii si scoate fum. Asta se intampla pana o alerg putin dupa care turometrul revine la normal si masina merge ok.

Daca poate sa ma ajute cineva cu vreo sugestie va multumesc.

Last edited by Cristi : 27th August 2011 at 10:21.
Reply With Quote
Reply

« Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari | Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor - probleme diverse si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Consum motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - probleme diverse - cauze si rezolvari katty_anca Audi A4 B5 (1994 2001) 168 14th February 2014 04:43
Inocuire pompa diesel la Audi 80 B3 1.6 diesel cu pompa de 1.9 TD daniel172 Modele clasice 11 31st January 2011 22:46


All times are GMT +2. The time now is 17:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100