1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a raspuns ca nu se face ce vrei tu cu VCDS-ul decat partial. Si iti spun eu ca ai unde sa te documentezi, internetul este nemarginit si in plus s-a mai scris ce vrei tu sa faci aici pe forum.
     
  2. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    NU se merita investitia...parerea mea
    maxidot ptr ce? apa de parbriz din rezervor si citi km mai faci cu combustibilul din rezervor!!
    sa dai sute de oiro!!!!
    functii ca si consumul instant si radio.....mai greu..
    altceva?!?!nimic
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Maxidot pentru ca:
    - intinereste interiorul.
    - daca tot schimbi ceasul, de ce sa nu il schimbi cu unul mai destept - optiune suplimentara.
    - majoritatea ceasurilor cu maxidot sunt VDO, fata de majoritatea celorlalte care sunt MM. Numai pentru punctul asta l-s monta pe cel cu maxidot - stim toti ce proaste sunt cele MM.
    - sute de euro? Vorbim de 100-150 euro. Daca si astia sunt multi bani...
     
    MariusSCM apreciază asta.
  4. aston-91 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a3 8l
    Salutare
    Cineva imi poate explica cum se scot acele din bord la audi A3 8L. Eu am incercat sa le scot la un audi A3 8l dar m-am blocat la acele de la temperatura apei si cel de la motorina. Nu mi-am dat seama cum sa le dau jos si ca sa nu stric nu am fortat deoarece cele de la turometru si tahometru ai iesit foarte usor. Vreau sa desfac bordul sa incerc sa il repar doarece am o problema comuna la mai multe modele de audi si anume caderea acelor. Din mers acele stau toate pe 0 sau se blochează si am observat ca daca misc mufa in spatele bordului si stiu sigur ca nu depinde de contacte proaste la mufa ci de contacte proaste pe pcb. (Sper)
    Astept sfaturi de la voi.
    Multumesc!
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Se scot ca si celelalte, prin tragere. Fa parghie sub ele cu ceva ascutit, dar sa fii atent sa nu zgarii folia.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu folosesc o furculița. Da, că aia cu care mănânci cartofii prăjiți. :)
     
  7. emisb 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.6i 2001
    Salut,

    Am un Audi A3 8L, 1.6 benzina din 2001.
    Am o problema cu ceasurile de bord pe care trebuie sa le schimb. Codul de pe ceasuri este 8L0 920 900 F, dar nu am gasit pe niciunde pana acum ceasuri cu acest cod.
    Care e cea mai ieftina varianta sa pun alte ceasuri...cu ce cod, ce mai trebuie sa fac dupa ce le montez ? Exista ceasuri cu cod echivalent ?

    Mersi!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre ce vrei tu sa afli exista zeci de explicatii pe foum. Citeste toate topicurile despre ceasuri de pe acest forum inclusiv integral acest topic. Ce scrie acolo si aici se aplica si la tine.
     
  9. emisb 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.6i 2001
    Inteleg ca e compatibil, dar mai e nevoie de ceva(rescris vreaun soft, invatat chei, etc...) sau doar se monteaza noul ceas si se comporta corect ? Pentru ca din ce mi-am dat seama ceasurile trimit comanda spre calculatorul masinii....mi se ridica acul cu temperatura apei imediat ce pornesc masina si porneste si ventilatorul, deci nu au doar rol informativ pentru sofer.
    Mersi!
     
    Ultima editare: 31 Mai 2017
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Trebuie învățate ceasurile cu calculatorul de motor și cheile tale cu noile ceasuri.
     
  11. georgeholly 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a3 asz 2002
    masina mea audi a3 ,1,9 TDI , 96kw, an 2002 ,probleme la ceasul ce indică temperatura şi cel al consumului. am repozitionat acul de temperatură de la 100 grade cu 10 grade mai jos . A doua zi acul s-a dus iarăşi la 100 grade !( Vag.ula arată 90) unele din ledurile ceasului de turaţie şi viteză se sting şi se aprind aleator şi reactioneazză la o "plamă" data deasupra bordului. Forumul este descurajant în toate opţiunile , nici reparaţia , nici inlocuirea cu SH nu oferă certitudini !!! Am achizitionat nu ELM 237 şi cu el acum nu numai că pot avea instant temperatura antigel furnizată de ECU dar cu aplicaţia "obd car doctor" am şi computer care indică consumul mediu , instant , etc Becul ce se aprinde la trecerea pe rezervă este aprins de ECU , nu de integratul din bord aşa încât, cu o investiţie minima am date reale furnizate de ECU !
     
  12. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Majoritatea A3-urilor care au ceasuri Magnetti Marelli fac treaba asta, dupa un timp se strica, nu mai indica corect.
    Singura rezolvare este inlocuirea lor cu unele fabricate de catre VDO.
    Si eu am avut aceeasi problema, am inlocuit ceasurile cu VDO si acum totul merge bine.
     
  13. romeo01 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4,2.0 tdi.140cp.bpw,A6C6, allroad,3.0 TDI,2009,Tiptronic, CDYB engine
    Salut,
    Am montat alt cluster cu maxidot pe A3 8L, toate bune si frumoase doar ca imi indica viteza cu 30 km mai putin, de unde si consumul este unul de invidiat (6l/100km ) in oras (Bucuresti)
    Stiti cumva ce trebuie facut pentru a reveni la normal ? cluster vechi-magneti mareli, nou-vdo, ecu simoss, cod motor BFQ.
     
  14. apisabvgd 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    sofia
    Masina:
    audi a3 ARX
    Hi,everyone!
    Can anybody give me a bin file for this part number 8L0920931K
    Thank you!
    Regards!
     
  15. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    romeo01 daca ai facut tot ce trebuia si totul a iesit cu succes, nu ar fi trebuit sa arate mai putin.
    nu stiu exact ce ai facut sau cine ti-a facut dar am o presimtire ca ti-a(i) schimbat eeprom-ul pe ceasul nou ce ti l-a(i) pus si nu se impaca bine cu restul.
    eeprom-ul conteaza enorm si daca nu ii ala care trebuie ai probleme. Astia de la audi au complicat mult lucrurile pentru motive se siguranta

    apisabvgd try this link and see what you can find that can help you

    http://www.clubaudi.ro/threads/ceas...l-diverse-probleme-si-rezolvari.21842/page-23
     
  16. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Salut baieti ! Revin si eu cu o mica problema. Am montat CB pe masina si am ceasuri de S3, iar consumul instant imi indica eronat, un consum de 52,4 . Am facut proba cu alte ceasuri tot cu maxidot dar normale si la alea functioneaza perfect. Mentionez ca am immo off. Din ce cauza ar putea fi ? Am luat toate forumurile la rand si nimic .
     
  17. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Inseamna ca cele de S3 au o problema (in acest caz nu se poate vorbi de un defect fizic, ci de soft) sau nu se impaca cu ecu.cind zicem ca nu se impaca cu ECU, de regula e o problema de soft, adica eeprom (el e creierul ceasurilor de bord).
    Schimba eeprom-ul!
    Ia eeprom-ul de pe ceasurile ce le-ai probat si vezi daca iti merg pe ceasurile de S3, adica daca se invata cu ECU si toate restul ...
    Bafta
    Daca ai Immo Off,inseamna ca cine ti le-a pus nu le-a invatat cu ECU si a trebuit sa iti faca Immo Off ca sa poti porni masina, iti spun din experienta
    La ceasurile de S3 e mai complicat cu eeprom-ul .... ptr ca e criptat
    Nu vreau sa te jignesc, dar e rau cand nu stii si cine te "ajuta" nu iti explica exact toate datele problemei.
    Ma indoiesc ca doar consumul instant e singura neregula ce o ai. Nu cumva iti arata ca mergi cu 10 km/h in plus ? intreb si eu asa...!

    Recomandare catre toti detinatorii de A3 8L ce vor sa iti schimbe ceasul de bord

    Incercati sa va schimbati ceasurile de bord cu ce ati avut inainte
    Adica: ati avut 8l0 900 920f luati tot 8l0 900 920f sau daca nu, cautati ceva compatibil (exista aici pe forum,in acest topic,o lista cu cele compatibile pentru toate A3 din 96 - 03)

    Riscati sa aveti probleme .... pe care greu se pot rezolva pentru ca, din pacate, sunt putin "specialisti" in Romania (si sunt si scumpi) sau poate unele nu se pot rezolva

    Audi = au complicat mult diferite lucruri la masina din motive de siguranta (zic ei)



     
    bc74abs apreciază asta.
  18. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Da indică cu 10 km mai mult dar prea putin ma intereseaza chestia asta ! Mersi de raspuns o sa vad ce pot face!
     
  19. romeo01 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4,2.0 tdi.140cp.bpw,A6C6, allroad,3.0 TDI,2009,Tiptronic, CDYB engine
    Scuze de raspuns cu intarziere. Dupa codarea ceasurilor totul este normal doar viteza afisata este mai mare decat real. IMMO functioneaza, toti martorii functioneaza ok. Nu stiu de unde sa fac sa-mi arate corect. O idee ceva ?
     
  20. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    tu nu ai de unde...tot din eeprom e problema
    roaga pe cineva ce are a3 asemanator tie,si are maxidot tot pe vdo ....sa iti dea eeprom-ul lui,poate ai noroc sa iti mearga
    foarte putini detin eeprom-uri standard din fabrica....multi le au salvate de pe masinile altora
    parera mea este ca ai un eeprom de pe un a3 cu maxidot,dar de 1.8 motor.iti trebuie de pe un 1.6
    iti trebuie un eeprom de pa un A3 (2000-2003) 1.6 benzina cu maxidot,dar care sa si fie compatibil cu restul...succes!
     

Distribuie pagina asta